DZT startuje z nową kampanią „51 zabytków UNESCO”. Pokazuje Niemcy jako cel zrównoważonych podróży

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię promującą Niemcy jako atrakcyjny i zrównoważony cel podróży. Nowa globalna akcja skupia się na promocji 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne i dziedzictwo kulturowe Niemiec, połączone z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego.
DZT w nowej kampanii skupia się na promowaniu 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne połączone z siecią transportu publicznego. Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje tym samym swoje działania, mające na celu pozycjonowanie Niemiec jako zrównoważonego celu podróży.
„W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Podróżowanie po Niemczech w poszukiwaniu miejsc światowego dziedzictwa zostało podzielone na siedem klastrów: „Zamki i pałace”, „Historia kultury”, „Przyroda i ogrody”, „Kultura przemysłowa”, „Architektura i wzornictwo”, „Kościoły i klasztory” oraz „Historyczne miasta”. Wyróżniono osiem tematycznych tras, które łączą różne obiekty z listy UNESCO, co ma zachęcić do dłuższych i bardziej zrównoważonych podróży. Kampania prezentuje również mniej znane regiony, aby inspirować turystów do odkrywania nowych miejsc. Na specjalnej podstronie DZT znajdują się propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni, wraz ze szczegółowymi wskazówkami dotyczącymi podróży, mapami i linkami. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt, gdzie znajduje się sześć wyjątkowych zabytków kultury, cenne dokumenty i rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Nowa kampania ma na celu przyciągnięcie młodych turystów oraz osoby zainteresowane kulturą, które są zaangażowane w zrównoważony rozwój i chętnie podróżują do lokalnych miejsc.
Niemiecka Centrala Turystyki po raz dziesiąty nagrodzona za zrównoważony rozwój
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Zimowa Chorwacja: moc atrakcji i magia świąt
Chorwacja w okresie zimowym ukazuje swoje oblicze. Od świątecznych jarmarków i aż po…
0 Komentarzy6 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
29 listopada 2023
Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka
Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, ma na celu promocję marokańskiej kultury…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Złoty Certyfikat POT otrzymały Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe
Dwudziesta, jubileuszowa edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Otwarcie sezonu narciarskiego 2 grudnia w Szczyrku
Już w najbliższą sobotę 2 grudnia zostanie otwarty sezon narciarski w Szczyrku! Na…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
Ryanair startuje z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
Travelist.pl: rekordowy black week. Rezerwacji o 40 proc. więcej niż w 2022
Black week na portalu Travelist.pl przyniósł rekordowy wzrost rezerwacji. Według danych…
0 Komentarzy4 Minuty