DZT startuje z nową kampanią „51 zabytków UNESCO”. Pokazuje Niemcy jako cel zrównoważonych podróży
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię promującą Niemcy jako atrakcyjny i zrównoważony cel podróży. Nowa globalna akcja skupia się na promocji 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne i dziedzictwo kulturowe Niemiec, połączone z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego.
DZT w nowej kampanii skupia się na promowaniu 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne połączone z siecią transportu publicznego. Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje tym samym swoje działania, mające na celu pozycjonowanie Niemiec jako zrównoważonego celu podróży.
„W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Podróżowanie po Niemczech w poszukiwaniu miejsc światowego dziedzictwa zostało podzielone na siedem klastrów: „Zamki i pałace”, „Historia kultury”, „Przyroda i ogrody”, „Kultura przemysłowa”, „Architektura i wzornictwo”, „Kościoły i klasztory” oraz „Historyczne miasta”. Wyróżniono osiem tematycznych tras, które łączą różne obiekty z listy UNESCO, co ma zachęcić do dłuższych i bardziej zrównoważonych podróży. Kampania prezentuje również mniej znane regiony, aby inspirować turystów do odkrywania nowych miejsc. Na specjalnej podstronie DZT znajdują się propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni, wraz ze szczegółowymi wskazówkami dotyczącymi podróży, mapami i linkami. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt, gdzie znajduje się sześć wyjątkowych zabytków kultury, cenne dokumenty i rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Nowa kampania ma na celu przyciągnięcie młodych turystów oraz osoby zainteresowane kulturą, które są zaangażowane w zrównoważony rozwój i chętnie podróżują do lokalnych miejsc.
Niemiecka Centrala Turystyki po raz dziesiąty nagrodzona za zrównoważony rozwój
POWIĄZANE WPISY
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2024
Rekordowa liczba noclegów Polaków w Dreźnie
Drezno i Kraina Łaby odbudowują turystykę do poziomu sprzed pandemii. Polacy liderem…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2024
Dubaj Gov Games 2024 zabrała zawodników na szczyt Burdż Chalifa
W tym roku piąta edycja Gov Games osiągnęła nowy poziom dzięki nowej, dodatkowej rundzie…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży
Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Esky.pl wprowadza nową platformę łącząca inspiracje podróżnicze z wyszukiwaniem okazyjnych cen biletów lotniczych
Dla wielu Polaków planujących urlop, pogoda, koszt podróży, ciekawy kierunek i dostępne…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2024
Kiwi.com: Rzym najchętniej wybieranym miejscem na Wielkanoc
Rzym od lat jest chętnie wybierany w okresie świąt Wielkanocy i wedle analizy Kiwi.com, w…
0 Komentarzy2 Minuty