DZT startuje z nową kampanią „51 zabytków UNESCO”. Pokazuje Niemcy jako cel zrównoważonych podróży
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię promującą Niemcy jako atrakcyjny i zrównoważony cel podróży. Nowa globalna akcja skupia się na promocji 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne i dziedzictwo kulturowe Niemiec, połączone z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego.
DZT w nowej kampanii skupia się na promowaniu 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne połączone z siecią transportu publicznego. Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje tym samym swoje działania, mające na celu pozycjonowanie Niemiec jako zrównoważonego celu podróży.
„W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Podróżowanie po Niemczech w poszukiwaniu miejsc światowego dziedzictwa zostało podzielone na siedem klastrów: „Zamki i pałace”, „Historia kultury”, „Przyroda i ogrody”, „Kultura przemysłowa”, „Architektura i wzornictwo”, „Kościoły i klasztory” oraz „Historyczne miasta”. Wyróżniono osiem tematycznych tras, które łączą różne obiekty z listy UNESCO, co ma zachęcić do dłuższych i bardziej zrównoważonych podróży. Kampania prezentuje również mniej znane regiony, aby inspirować turystów do odkrywania nowych miejsc. Na specjalnej podstronie DZT znajdują się propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni, wraz ze szczegółowymi wskazówkami dotyczącymi podróży, mapami i linkami. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt, gdzie znajduje się sześć wyjątkowych zabytków kultury, cenne dokumenty i rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Nowa kampania ma na celu przyciągnięcie młodych turystów oraz osoby zainteresowane kulturą, które są zaangażowane w zrównoważony rozwój i chętnie podróżują do lokalnych miejsc.
Niemiecka Centrala Turystyki po raz dziesiąty nagrodzona za zrównoważony rozwój
POWIĄZANE WPISY
14 października 2024
Hiszpania stawia na zrównoważony rozwój turystyki
Turespaña uruchomiła nową mikrowitrynę w serwisie Spain.info, której celem jest…
0 Komentarzy2 Minuty
14 października 2024
Lotnisko CPK ma już gotowy projekt budowlany
Konsorcjum architektoniczne odpowiedzialne za projektowanie Centralnego Portu…
0 Komentarzy5 Minuty
11 października 2024
KLM świętuje 105. urodziny z nowym Delft Blue House
KLM, najstarsza linia lotnicza na świecie, która od 1919 roku nieprzerwanie działa pod tą…
0 Komentarzy3 Minuty
11 października 2024
Rekordowy wrzesień na lotnisku Rzeszów-Jasionka. Port obsłużył ponad 127 tys. pasażerów
Lotnisko Rzeszów – Jasionka obsłużyło we wrześniu ponad 127 tysięcy pasażerów. To…
0 Komentarzy1 Minuty
10 października 2024
TMR zyskało wsparcie europejskich banków w ramach dokapitalizowania spółki
Tatry Mountain Resorts podpisała kompleksowy pakiet finansowania, obejmujący kredyt…
0 Komentarzy1 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Członkowie SITE Poland poznali ofertę Marriott International
W warszawskim hotelu Verte odbyło się spotkanie promocyjne sieci Marriott International,…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah w zimowej ofercie Exim Tours
Biuro podróży Exim tours wprowadza nowe, bezpośrednie loty z Katowic i Warszawy do…
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
PLL LOT stawia na polski design. Sztućce Gerlach debiutują na pokładach samolotów
Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę z marką Gerlach. Na pokłady samolotów…
0 Komentarzy2 Minuty