Esky.pl wprowadza nową platformę łącząca inspiracje podróżnicze z wyszukiwaniem okazyjnych cen biletów lotniczych
Dla wielu Polaków planujących urlop, pogoda, koszt podróży, ciekawy kierunek i dostępne atrakcje są kluczowymi czynnikami. Według badań eSky.pl i GfK, blisko połowa respondentów przyznaje, że te elementy mają istotny wpływ na wybór city breaku czy wakacji. W odpowiedzi na tę potrzebę, eSky.pl wprowadziło platformę, która łączy inspiracje podróżnicze z szybkim wyszukiwaniem atrakcyjnych cen biletów lotniczych.
Tydzień na słonecznej wyspie, która oferuje zarówno aktywne sporty wodne, jak i możliwość wylegiwania się na plaży: w marcu do Larnaki na Cyprze polecimy za 323 zł od osoby tam i z powrotem. Z kolei czerwcowy długi weekend za 431 zł od osoby za lot tam i z powrotem można spędzić w Barcelonie, która na każdym kroku kusi nieprzeciętną architekturą i doznaniami kulinarnymi.
Polacy planujący wiosenno-letnie podróże mogą wyszukać takie oferty w strefie „okazje” na eSky.pl. Za pomocą kilkunastu kolekcji tematycznych dopasowanych do sezonu i nadchodzących wydarzeń oraz opcji wyboru krajów mogą skorzystać z wyszukiwarki i filtrować je poprzez blisko 40 tagów obejmujących preferowany sposób spędzenia wolnego czasu (m.in. „trekking”, „plaża”, „natura” czy „moda”). Z zamieszczonego na stronie modułu pogodowego dowiedzą się również, że – przykładowo – we francuskim Lyonie najmniej deszczowe miesiące to marzec, maj i lipiec, podczas gdy urlop na Majorce lepiej zrealizować najpóźniej w czerwcu lub pod koniec września, jeśli chce się uniknąć upałów powyżej 30 stopni.
„Za sprawą prowadzonych cyklicznie badań wiemy, że w momencie rozpoczęcia planowania podróży wiele osób jeszcze nie ma obranego kierunku lub też dopasowuje go w zależności od okazji cenowej w danym okresie. Często zwyczajnie brakuje im również rzetelnych informacji o tym, co interesującego oferuje dane miasto czy region. W ręce Polaków samodzielnie organizujących swoje wyjazdy oddajemy narzędzie, które dostarcza wskazówek i inspiracji na temat poszczególnych destynacji, a także umożliwia szybkie znalezienie i rezerwację okazyjnych lotów” – podkreśla Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky.
Kolekcje kierunków rodem z Instagrama
Loty do Bari, Pafos i na Korfu do 400 zł przed sezonem, na wakacje w Marrakeszu czy Tiranie do 700 zł tam i z powrotem, a jesienią dłuższa podróż do Nowego Delhi w Indiach czy Kolombo na Sri Lance, to przykładowe kierunki w gotowych kolekcjach ofert „Urlop w maju”, „Azjatycka wyprawa” i „Nieoczywiste kierunki latem”, które zachęcają podróżników do odkrywania nowych miejsc.
„Mylące jest założenie, że użytkownik zawsze wie, gdzie chce pojechać. Za to na pewno wie, jak chce ten wyjazd przeżyć, ale to właśnie aspekt inspiracyjny portali podróżniczych jest piętą achillesową branży. Dlatego wraz z zespołem eSky zrobiliśmy duży nacisk na zrozumienie, co wpływa na decyzje wyjazdowe, jak ludzie wybierają kierunki dla krótkich city breaków, a jak dla planowanych z wyprzedzeniem wakacji. I postaraliśmy się umieścić te informacje w możliwie syntetyczny i wygodny sposób” – tłumaczy Igor Farafonow, CEO design studia Uxeria wspierającego eSky.pl w zaprojektowaniu strefy okazje.
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
11 lipca 2024
eTravel z rekordowym obrotem. W planach 6 mld zł w ciągu pięciu lat
eTravel, firma specjalizująca się w zarządzaniu podróżami służbowymi, osiągnęła w 2023…
0 Komentarzy9 Minuty
10 lipca 2024
Ryanair ogłasza współpracę z Etraveli Group
Ryanair poinformował o nowym partnerstwie z Etraveli Group. W ramach współpracy, marki…
0 Komentarzy2 Minuty
9 lipca 2024
Ski Opening Schladming-Dachstein 2024: Bryan Adams, Sting i Simply Red otworzą sezon narciarski
Ski Opening Schladming-Dachstein oraz Leutgeb Entertainment Group zapowiadają start…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2024
Projekt #iamAUT: Austria Tourism wysyła influencerów na prawdziwy urlop bez mediów społecznościowych
Austria Tourism (Narodowe Biuro Promocji Austrii) inicjuje projekt #iamAUT, w ramach…
0 Komentarzy2 Minuty