Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży

Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię promocyjną, w której zapraszają do odwiedzenia emiratu Ras Al Khaimah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz gubernatorstwa Musandam w Omanie podczas jednej podróży.
Kampania promocyjna została zaprezentowana podczas targów ITB w Berlinie, które odbyły się 5 – 7 marca. Oba miejsca łączy pasmo górskie Hadżar oraz bogata historia dziedzictwa kulturowego, a od momentu zawarcia porozumienia również płynne przejście przez granicę.
Dodatkową zachętą dla rodzin do odwiedzenia obu miejsc latem jest oferta „Kids Go Free”, dzięki której dzieci mogą bezpłatnie korzystać z wielu atrakcji. Oferta jest dostępna również w wielu hotelach zarówno w Ras Al Khaimah jak i Omanie.
„Nasza letnia kampania „See double” łączy w sobie to, co najlepsze w Ras Al Khaimah i gubernatorstwie Musandam w jednej rewelacyjnej podróży. Ten wspólny wysiłek marketingowy oznacza dla naszych gości początek licznych promocji obejmujących różne atrakcje, które planujemy wspólnie z Sułtanatem Omanu. Ta kampania, będąca pionierem w regionie, stanowi świadectwo naszej silnej synergii, wpisując się w międzynarodowy trend w kierunku podróżowania bez granic oraz zwiększaniu dostępności i wygody podróżnych” – powiedział Raki Phillips, Dyrektor Generalny Visit Ras Al Khaimah.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością ujawnienia naszej pierwszej współpracy z Visit Ras Al Khaimah, która ożywia wyjątkową ofertę turystyczną, jaką nasze miejsca mają do zaoferowania podróżnym z całego świata. Od przygód i sportu po odkrywanie historycznych skarbów – w Musandam i Ras Al Khaimah każdy znajdzie coś dla siebie, a ponieważ latem góry są chłodniejsze niż pas morski, nie ma więc lepszego miejsca na udane wakacje” – dodał Azzan Al Busaidi, Podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Sułtanatu Omanu.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Majowa promocja FlixBusa. Zwiększona liczba połączeń i bilety od 19,99 zł
FlixBus ogłosił nową kampanię promocyjną, obejmującą bilety na połączenia krajowe i…
0 Komentarzy3 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2025
Wizz Air rozpoczął kampanię „Świadomości Medycznej” w okresie świątecznym
Wizz Air rozpoczął kampanię „Świadomości Medycznej”, mającą na celu zwrócenie uwagi…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Ryanair i Expedia Group rozszerzają współpracę
Ryanair rozszerza współpracę z Expedia Group. Tanie loty przewoźnika, obejmujące 230…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty