Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku

Lee Kyeung Min, dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej

Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej ogłosiło nawiązanie współpracy z polską PR-agencją, która od kwietnia reprezentuje interesy Korei Południowej na polskim rynku turystycznym. Ich głównym celem jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych dla touroperatorów oraz promocja ofert.

Polska PR-agencja ma w planach zaprezentowanie różnorodności Korei Południowej – od skarbów UNESCO po miejsca symbolizujące postęp i azjatycką nowoczesność, kulturę muzyczną K-pop.

„Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w Polsce, która będzie przedstawiać interesy Koreańskiej Organizacji Turystycznej. Naszym głównym celem jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych Korei Południowej dla polskich touroperatorów, nawiązywanie współpracy z partnerami oraz aktywna promocja ofert poprzez media, w tym prasę i blogerów” – mówi Lee Kyeung Min, dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej.

Korea Południowa oferuje wyjątkowe trasy sportowe dla miłośników aktywnego wypoczynku, wspaniałe doznania kulinarnego świata oraz bogaty wybór imprez, koncertów i festiwali.