Visit Portugal stawia na turystykę przyszłości
Visit Portugal, wraz z nadejściem Nowego Roku, zapoczątkowało nową kampanię “#To nie turystyka. To futurystyka”. Prezentuje ona 12 noworocznych postanowień dla przyszłości turystyki. Celem kampanii jest zmobilizowanie ludzi do zmiany sposobu podróżowania.
Visit Portugal świętowało Nowy Rok rozpoczynając kampanię, która została zaprezentowana w Lizbonie 3 stycznia. “#To nie turystyka. To futurystyka”, to motto tej kampanii, która wyznacza 12 noworocznych postanowień dla turysty przyszłości. To 12 haseł, które mają zainspirować ludzi do aktywnego udziału w zmianach, jakich potrzebuje turystyka w Portugalii i na całym świecie.
Kampania ta jest zgodna ze Strategią Turystyczną 2027, wytycznymi dla turystyki w Portugalii i jej ambicją: przewodzić turystyce przyszłości. Wzywa wszystkich do przyłączenia się do Visit Portugal w tej podróży w kierunku bardziej integracyjnej, zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki. Portugalska Strategia Turystyczna 2027 umieszczając zrównoważony rozwój w centrum uwagi, to kamień milowy w polityce turystycznej.
W ciągu pierwszych dwunastu dni 2024 roku VisitPortugal zaprezentuje 12 krótkich filmów z następującymi hasłami (po jednym dziennie):
- To nie jest brak zaangażowania. To poświęcenie.
- To nie wirtualne. To prawdziwe.
- To nie nasze. To twoje.
- To nie zwyczajne. To wyjątkowe.
- To nie globalne. To lokalne.
- To nie fala. To ocean.
- To nie szarość. To zieleń.
- To nie arogancja. To pokora.
- To nie modne. To wyznaczające trendy.
- To nie zaniedbanie. To sumienność.
- To nie pośpiech. To wczucie się.
- To nie sztuczne. To ludzkie.
Kampania “#To nie jest turystyka. To futurystyka” będzie prezentowana na najważniejszych dla Portugalii rynkach, a mianowicie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych Ameryki i Brazylii.
Według danych zebranych od stycznia do października 2023, Portugalia osiągnęła w turystyce rekordowy wynik 26,3 mln gości (+13,7 proc. w porównaniu do 2022), 68,5 mln noclegów (+11 proc.) i 22,3 mld euro przychodów (+19,8 proc.). Aby utrzymać ten wzrost, Visit Portugal pracuje nad zwiększeniem liczby turystów w głębi kraju, zmniejszeniem sezonowości oraz przyspieniem transformacji środowiskowej i cyfrowej sektora.
Filmy promocyjne można obejrzeć tutaj.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Michelin wprowadza Litwę do swojego przewodnika
Michelin ogłasza dodanie Litwy do swojego przewodnika, uzupełniając w nim tym samym…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech – nowe możliwości dla turystyki przyjazdowej
Od 14 czerwca Niemcy skupią się przede wszystkim na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2024
Wenecja wprowadza opłaty za wstęp do miasta
Od 25 kwietnia 2024 roku Wenecja wprowadza pilotażowo opłaty za wstęp do najstarszej…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Grecja ogłasza program Rodos Week dla osób poszkodowanych przez pożary na Rodos
Ministerstwo Turystyki Grecji uruchomiło program „Rodos Week”, który zapewnia darmowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 kwietnia 2024
Litwa: liczba turystów z Polski stale rośnie
O działaniach marketingowych Litwy, planach dotyczących rozwoju sektora turystycznego,…
0 Komentarzy7 Minuty
2 kwietnia 2024
Chorwacja: żeglarskie królestwo Adriatyku
Adriatyk, jedno z najspokojniejszych i najbardziej przejrzystych mórz w basenie Morza…
0 Komentarzy7 Minuty
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty