Świadomy Turysta – nowy wspólny projekt Turystycznej Organizacji Otwartej i Stowarzyszenia People for People
Dla Turystycznej Organizacji Otwartej bardzo ważne jest aby jej członkowie – organizatorzy i agenci mieli wsparcie nie tylko w sprawach wewnętrznych branży, ale także aby współpraca na linii organizator – agent – klient odbywała się wzorcowo. Stąd też powstał pomysł na utworzenie nowej akcji informacyjnej dla całej branży turystycznej o nazwie „Świadomy Turysta”.
Przedstawiciele TOO podkreślają, że ich organizacja dba o pozytywny wizerunek branży turystycznej i wspiera swoich członków w budowaniu jak najlepszych relacji z klientami, na każdym etapie ich działalności. Aby ta współpraca była trwała i oparta na wzajemnym zaufaniu obie strony umowy muszą się wspierać.
We wspólnym interesie jest, aby turysta decydował się na wybór oferty w sprzedaży first minute – co daje mu wymierną korzyść w postaci dużo większej możliwości wyboru obiektów hotelowych oraz kierunków. Wielokrotnie organizator zostaje postawiony w sytuacji niekomfortowej, gdy klient – szczególnie rodzinny wyraża swoje niezadowolenie ze względu na brak odpowiednich pokoi na dwa tygodnie przed wylotem.
Doinformowanie klienta jest istotne i należy do roli sprzedawcy. Kolejnym ważnym elementem jest ubezpieczenie. Mimo iż, od wielu lat kładzie się nacisk na politykę ubezpieczeniową w sprzedaży, często zarówno sprzedawcy jak i klienci bagatelizują ten temat.
Akcja informacyjna dla całej branży turystycznej
Wspólnie ze Stowarzyszeniem People for People, które zajmuje się między innymi ochroną praw konsumenta TOO stworzył projekt „Świadomy Turysta”. Jego głównym celem jest zwiększenie świadomości konsumentów imprez turystycznych w zakresie funkcjonowania branży turystycznej, najważniejszych kwestii związanych z wakacyjnym wyjazdem, ich praw i obowiązków jakie wynikają z umowy i przepisów prawnych.
Akcja informacyjna prowadzona będzie zarówno w mediach społecznościowych, w biurach agencyjnych, prasie branżowej oraz innych kanałach. Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców przygotowane zostaną łatwe do udostępniania plakaty, filmiki oraz posty.
Akcja przebiegać będzie z podziałem na cykliczne bloki tematyczne. Organizatorzy zapraszają do współpracy wszystkie organizacje turystyczne.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2023
Wakacje Marzeń 2023: spokojny wypoczynek dla 103 dzieci z domów dziecka
People for People i Turystyczna Organizacja Otwarta podsumowała akcję Wakacje Marzeń…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2023
Podczas Gali Waszej Turystyki zbierzemy środki na Dom Dziecka w Falbogach. Przyłącz się do aukcji charytatywnej
Podczas trzeciej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 12 stycznia 2024 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Rozpoczęcie sezonu na Czarnej Górze. GrapaSki zaprasza na nowości na stokach
W stacji narciarskiej z podhalańskiej Czarnej Góry oprócz pierwszych szusów miłośnicy…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2023
Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka
Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, ma na celu promocję marokańskiej kultury…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Analiza Kiwi.com: Polscy turyści preferują wyjazdy latem i jesienią
Kiwi.com, firma travel-tech oraz wyszukiwarka tanich lotów, wzięła pod lupę sezonowość w…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2023
Firmy nie rezygnują z podróży, lecz zmieniają sposób ich organizacji
Według raportu „2023 Business Travel Index Outlook” opracowanego przez Global Business…
0 Komentarzy2 Minuty
23 listopada 2023
Targi IBTM World 2023 od 28 listopada w Barcelonie
W 2023 roku Polska organizacja Turystyczna odnotowała rekordową liczbę 26 zgłoszeń do…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Barbara Tutak złożyła rezygnację. Będzie konkurs na nowego prezesa WOT
Niespodziewaną rezygnację z funkcji prezeski Warszawskiej Organizacji Turystycznej…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
III Gala Waszej Turystyki odbędzie się 12 stycznia 2024
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić Państwa na trzecią w historii…
0 Komentarzy3 Minuty