Rośnie wartość Emirates
Linie Emirates, znalazły się wśród dwustu największych marek świata według rankingu Global 500 opublikowanego w tym tygodniu przez firmę Brand Finance. Szacuje się, że wartość marki Emirates wzrosła o ponad 21 proc. z 5,48 mld dolarów do 6,6 mld dolarów.
W tej chwili zajmują one 196. miejsce, co stanowi awans o 38 pozycji w zaledwie 12 miesięcy
Sir Tim Clark, prezes linii Emirates, powiedział: „Linie Emirates to firma o zasięgu globalnym, która obsługuje pasażerów na całym świecie. Dlatego wraz z jej rozwojem musimy także zadbać o wzmacnianie marki. Nasza strategia marki obejmuje nie tylko działania marketingowe i sponsoring, ale wszelkie działania, w tym wprowadzane przez nas innowacje oraz świadczone przez nas usługi. Ostatecznymi sędziami są nasi klienci. Tytuł największej marki lotniczej na świecie stanowi dla wszystkich naszych pracowników wspaniałe wyróżnienie – to właśnie oni każdego dnia wkładają swoje serce i wysiłek w rozwój marki Emirates. Jej siła odzwierciedla również korzystny wpływ, jaki wywieramy na całą branżę. Wobec tego w dalszym ciągu będziemy ciężko pracować i inwestować w jej rozwój. Chcemy, aby Emirates stały się jedną z czołowych marek lifestyle’owych na świecie oraz aby utożsamiano nas z sektorem usług dla aspirujących podróżników.”
Prezes Brand Finance David Haigh dodał: „Emirates pozostają sztandarową marką wśród przewoźników z całego regionu Bliskiego Wschodu. Wyceniana na 6,6 mld dolarów pozostaje najcenniejszą marką w regionie i najcenniejszą linią lotniczą na świecie. Dzięki licznym umowom sponsorskim z klubami sportowymi i globalnej sieci połączeń jest ona rozpoznawalna na całym świecie. Mimo to głównym wyróżnikiem linii Emirates jest ich jakość usług i niezawodność.”
W 2014 r. linie Emirates pobiły rekord otwierając 10 nowych połączeń obsługiwanych przez Airbusa A380, zwiększając sieć połączeń do ponad 145 miast na sześciu kontynentach, od Kantonu po Buenos Aires. Ponadto przewoźnik zwiększył częstotliwość lotów na 20 trasach obsługiwanych do tej pory, zapewniając większy wybór oferowanych połączeń. Od 2015 r. linie obsługują średnio 3,5 tys. lotów tygodniowo, przyczyniając się do zwiększania liczby kombinacji dostępnych połączeń pasażerskich i cargo na całym świecie. Aby zapewnić obsługę wszystkich lotów, linie zwiększyły znacząco swoją flotę – do ponad 230 samolotów – odbierając największe w historii firmy zamówienie na Airbusy A380 i Boeingi 777-300ER w 2013 i 2014 r.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Ryanair połączy Rzeszów z Alicante
Od 3 kwietnia 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć do…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Lotnisko Zielona Góra-Babimost: historyczny rok pod względem liczby odprawionych pasażerów
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost od początku roku odprawił ponad 51 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
Wizz Air przewiózł 100 mln pasażerów w Polsce
Wizz Air poinformował o przewiezieniu 100 mln pasażerów w Polsce. Nie była to jedna…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
14 mln pasażerów Ryanair w Gdańsku
Ryanair poinformował o przekroczeniu 14 mln obsłużonych pasażerów, którzy podróżowali z…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
11,7 mln pasażerów Ryanair w listopadzie 2023
4 grudnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za listopad 2023 roku. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty