Wiosenne nowości w Polregio

Nowe bilety na „majówkę”, nowe mundury, modernizacja taboru, rozbudowa kanałów sprzedaży – Polregio efektownie wchodzi w sezon wiosenny.
Przewoźnik przygotował promocję, w ramach której już od 49 zł będzie można podróżować pociągami Polregio po całej Polsce w okresie od 27 kwietnia do 7 maja. „Majówkowe” bilety będą imienne i ważne jedynie z dokumentem potwierdzającym wiek oraz tożsamość podróżnego. Bilety „Majówka z Polregio” będą dostępne od 20 kwietnia w dwóch rodzajach: w cenie 49 zł dla osób poniżej 26 lub powyżej 60 roku życia oraz w cenie 83 zł dla wszystkich pozostałych.
Bilet uprawnia do wielokrotnych przejazdów na terenie kraju ogólnodostępnymi pociągami REGIO
i interREGIO przewidzianymi w rozkładzie jazdy w terminie ważności wskazanym na bilecie. Bilety będą dostępne w kasach biletowych, w aplikacji SkyCash, na portalu e-podroznik.pl i biletyregionalne.pl, w salonikach Kolportera i u obsługi pociągu.
Nowe mundury
W kwietniu br. rozpocznie się wymiana mundurów dla drużyn konduktorskich. Uroczyste przekazanie mundurów nastąpi zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i zakończy się 6 czerwca.
Anna Lenarczyk, członek zarządu – dyrektor handlowy Spółki Przewozy Regionalne, powiedział: “O potrzebie wprowadzenia nowych wzorów mundurów wiemy od dawna. Jednak dopiero teraz, dzięki prawidłowej realizacji planu restrukturyzacji, możemy zrealizować projekt ich wymiany. Służba na kolei ma swoją tradycję i etos. Składają się na nie odpowiedzialność, punktualność oraz poczucie służby. Ich symbolem jest mundur kolejarski.”
Zmiana wzoru została wprowadzona wraz z nową marką handlową Polregio. Wykonanie nowych strojów służbowych powierzono polskiej firmie JK System Logistyka, a projekt przygotował Wydział Marketingu i Promocji Spółki Przewozy Regionalne.
W regionach coraz chętniej jeździmy koleją
W 2017 r. Polregio przewiozło o 384 tys. pasażerów więcej niż w roku poprzednim. Przewoźnik utrzymał pozycję lidera i obecnie posiada największy, bo 26,3 proc. udział w rynku pod względem liczby przewożonych pasażerów. Tak dobre wyniki to m.in. efekt wymiany taboru, rozwijania kanałów sprzedaży oraz poprawy jakości świadczonych usług.
Modernizacja taboru
Wymiana taboru to obecnie jeden z najważniejszych projektów Spółki. W 2017 r. na tory wyjechało 46 nowych i zmodernizowanych pojazdów w barwach Polregio. Przedstawiona w ubiegłym roku pierwsza w historii Spółki strategia taborowa zakłada pozyskanie 230 elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz co najmniej 30 pojazdów hybrydowych do 2030 roku. Jej realizacja znacząco odmieni oblicze polskich przewozów regionalnych.
W zależności od typu pojazdu są one wyposażone m.in. w klimatyzację, bezprzewodowy Internet WiFi, przewijaki dla niemowląt, ładowarki USB i specjalne – pierwsze wśród przewoźników regionalnych – strefy dla małych podróżników.
Rozbudowa kanałów sprzedaży
W październiku 2017 r. nawiązano współpracę z Kolporterem. Dzięki temu sieć sprzedaży Polregio poszerzyła się o blisko 800 saloników prasowych zlokalizowanych w całym kraju.
W ubiegłym roku przewoźnik rozpoczął również współpracę z platformą e-podróżnik. Ponadto bilety Polregio można kupić poprzez stronę polregio.pl, aplikację mobilną SkyCash, nową platformę internetową Bilkom, w automatach biletowych, w ponad 200 własnych lub agencyjnych kasach na terenie całego kraju, a także w kasach innych przewoźników kolejowych. W ubiegłym roku podpisano także umowy na wzajemne honorowanie biletów z komunikacją miejską (m.in. w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Opolu oraz Rzeszowie), innymi przewoźnikami kolejowymi (np. „Pakiet Podróżnika” z PKP Intercity i PKP SKM w Trójmieście, „Razem w Polskę” z PKP Intercity) oraz PKS-ami.
W 2018 roku do obsługi pociągów Polregio trafi prawie 2 tys. nowoczesnych terminali mobilnych, które dostarczy konsorcjum TK Telekom i S&T Services. Dzięki temu pasażerowie już wkrótce będą mieli możliwość zapłacenia za zakup biletu kartą płatniczą bezpośrednio u obsługi pociągu.
Estetyzacja kas Polregio
Już wkrótce będziemy mogli zobaczyć efekty projektu estetyzacji kas Polregio. Obejmie ona m.in. takie elementy, jak: wymiana krat na nowoczesne rolety antywłamaniowe, wystandaryzowane tablice informacyjne oraz stojaki na ulotki z rozkładami jazdy. Zmiany obejmą także wnętrze pomieszczeń dla pracowników Polregio. W pierwszym etapie, który potrwa do końca sierpnia, zostanie zmieniony wygląd ponad 60 okienek.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Ryanair połączy Rzeszów z Alicante
Od 3 kwietnia 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć do…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Lotnisko Zielona Góra-Babimost: historyczny rok pod względem liczby odprawionych pasażerów
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost od początku roku odprawił ponad 51 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
Wizz Air przewiózł 100 mln pasażerów w Polsce
Wizz Air poinformował o przewiezieniu 100 mln pasażerów w Polsce. Nie była to jedna…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
14 mln pasażerów Ryanair w Gdańsku
Ryanair poinformował o przekroczeniu 14 mln obsłużonych pasażerów, którzy podróżowali z…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
11,7 mln pasażerów Ryanair w listopadzie 2023
4 grudnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za listopad 2023 roku. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty