Warszawski weekend z Niemiecką Centralą Turystyki

W weekend 12-13 września, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) zaprezentowała w Fort 8 na warszawskim Służewie ofertę turystyczną do Niemiec pod hasłem #WanderlustGermany. Wydarzenie odbyło się w ramach kampanii „Przyroda & Aktywność”, która zachęca do aktywnego wypoczynku w bliskim kontakcie z naturą.
Jako partnerów do wspólnej realizacji przedsięwzięcia zaproszono Brandenburgię oraz Niemiecki Instytut Wina. Na organizowanych przez partnerów wydarzeniach można było dowiedzieć się o najpiękniejszych zakątkach Brandenburgii oraz najbardziej popularnych szlakach wędrownych i rowerowych śladem niemieckiego wina. Gościem specjalnym był bloger Szymon Nitka znajkraj.pl, który opowiedział gościom o tym, jak przygotować się do wyprawy rowerowej w Niemczech.

Oprócz różnych zabaw interaktywnych takich jak quiz o Niemczech, makieta wyścigowa napędzana siłą mięśni, gry plenerowe i rebusy goście mieli okazję skosztować niemieckich win, zobaczyć galerię zdjęć z pięknymi widokami z Niemiec, a w kinie letnim zobaczyć dwa filmy prezentowane wcześniej na Festiwalu Filmu Niemieckiego.
POWIĄZANE WPISY
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Ranking UIA 2024: Polska na 21. miejscu w organizacji konferencji
Polska potwierdziła swoją pozycję na arenie międzynarodowej jako atrakcyjna destynacja…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lipca 2025
Wizz Air wspiera szkolenie astronautów z Polski i Węgier
Linia lotnicza Wizz Air uczestniczyła w przygotowaniach astronautów z Polski i Węgier do…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Wizz Air wprowadza nowy slogan marki – „Let’s WIZZ”
Wizz Air ogłosił wprowadzenie nowego sloganu marki – „Let’s WIZZ”. Zmiana stanowi element…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”
Na początku lipca ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii „Polska. Więcej niż…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
PPL podsumowują 2024 rok: blisko 1,7 mld zł przychodu
Polskie Porty Lotnicze (PPL) zakończyły 2024 rok z przychodami na poziomie 1,626 mld zł,…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
Honor i eSky uruchamiają kampanię z myślą o cyfrowym pokoleniu
Honor i eSky rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do pokolenia Z, odpowiadając na…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2025
Future Mind x AirHelp: nowa aplikacja wspierająca pasażerów linii lotniczych
AirHelp we współpracy z polską firmą technologiczną Future Mind, opracował nową mobilną…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2025
Wakacje.pl organizatorem wyjazdu strategicznego do Egiptu
Blisko 80 menedżerów marek turystycznych wzięło udział w wyjazdowej sesji strategicznej…
0 Komentarzy2 Minuty