Nowy menadżer w Exim Tours – Wiktor Sośnicki
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2022/12/Wiktor_Exim_Tours.jpeg)
Do zespołu Exim Tours dołączył Wiktor Sośnicki – Manager, który będzie zajmował się rezydentami oraz usługami dodatkowymi touroperatora.
Marcin Małysz, prezes Exim Tours, powiedział: „Pokładamy duże nadzieje w Wiktorze, mamy nadzieję, że dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu z produktem objazdowym wniesie do firmy dużo innowacji, współprac i pomysłów.”
Wiktor Sośnicki studiował na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Karierę w turystyce zaczął 13 lat temu jako sprzedawca w multiagencji turystycznej Go-Travel, a później w salonie firmowym Itaki. Następnie obsługiwał turystów tego touroperatora w Portugalii. Był również rezydentem biura podróży Rainbow. Tworzył wyjazdy na Kaukaz oraz Półwysep Iberyjski. Przez ostatnie 4 lata jego kariera zawodowa skupiała się na dwóch obszarach – pracował na zmianę w Chinach i Indiach, przy obsłudze turystów objazdowych Ecco Travel. Mówi płynnie po angielsku i hiszpańsku, ma licencję pilota wycieczek.
Jego hobby to nauka portugalskiego oraz lotnictwo. Prace łączy ze szkoleniem dla pilotów samolotu w LOT Flight Academy.
Wiktor Sośnicki dodał: „Cieszę się, że mogłem dołączyć do zespołu Exim Tours. Jest to biuro, które w ostatnim czasie mocno wybiło się wśród konkurencji, dzięki nowoczesnemu podejściu do prowadzenia biznesu. Touroperator może pochwalić się bardzo dużą kadrą stałych rezydentów, która pracują z biurem od lat. Mam jednak nadzieję, że w związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy w ostatnim czasie, szybko wystartujemy z rekrutacją nowych rezydentów na sezon 2023. Jednym z moich zadań będzie wprowadzenie standaryzacji i dbanie o jakość serwisu rezydenckiego (obsługi klientów na miejscu).”
W szczycie sezonu na „eximowych” destynacjach za opiekę nad turystami jest zaangażowanych około 50 osób. Exim Tours zapewnia polskojęzyczną obsługę w ponad 90% swoich destynacji. Pozostałe kierunki to małe, butikowe regiony, gdzie profil wyjeżdżającego tam klienta, na ten moment nie wymaga polskojęzycznej pomocy lub wystarczający jest kontakt z polską infolinią.
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty