Nowy menadżer w Exim Tours – Wiktor Sośnicki

Do zespołu Exim Tours dołączył Wiktor Sośnicki – Manager, który będzie zajmował się rezydentami oraz usługami dodatkowymi touroperatora.
Marcin Małysz, prezes Exim Tours, powiedział: „Pokładamy duże nadzieje w Wiktorze, mamy nadzieję, że dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu z produktem objazdowym wniesie do firmy dużo innowacji, współprac i pomysłów.”
Wiktor Sośnicki studiował na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Karierę w turystyce zaczął 13 lat temu jako sprzedawca w multiagencji turystycznej Go-Travel, a później w salonie firmowym Itaki. Następnie obsługiwał turystów tego touroperatora w Portugalii. Był również rezydentem biura podróży Rainbow. Tworzył wyjazdy na Kaukaz oraz Półwysep Iberyjski. Przez ostatnie 4 lata jego kariera zawodowa skupiała się na dwóch obszarach – pracował na zmianę w Chinach i Indiach, przy obsłudze turystów objazdowych Ecco Travel. Mówi płynnie po angielsku i hiszpańsku, ma licencję pilota wycieczek.
Jego hobby to nauka portugalskiego oraz lotnictwo. Prace łączy ze szkoleniem dla pilotów samolotu w LOT Flight Academy.
Wiktor Sośnicki dodał: „Cieszę się, że mogłem dołączyć do zespołu Exim Tours. Jest to biuro, które w ostatnim czasie mocno wybiło się wśród konkurencji, dzięki nowoczesnemu podejściu do prowadzenia biznesu. Touroperator może pochwalić się bardzo dużą kadrą stałych rezydentów, która pracują z biurem od lat. Mam jednak nadzieję, że w związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy w ostatnim czasie, szybko wystartujemy z rekrutacją nowych rezydentów na sezon 2023. Jednym z moich zadań będzie wprowadzenie standaryzacji i dbanie o jakość serwisu rezydenckiego (obsługi klientów na miejscu).”
W szczycie sezonu na „eximowych” destynacjach za opiekę nad turystami jest zaangażowanych około 50 osób. Exim Tours zapewnia polskojęzyczną obsługę w ponad 90% swoich destynacji. Pozostałe kierunki to małe, butikowe regiony, gdzie profil wyjeżdżającego tam klienta, na ten moment nie wymaga polskojęzycznej pomocy lub wystarczający jest kontakt z polską infolinią.
POWIĄZANE WPISY
3 lutego 2023
PIT objął patronat nad Akademią Liderek Turystyki
Polska Izba Turystyki jako organizacja zrzeszająca przedsiębiorców turystycznych i…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Budapeszcie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
0 Komentarzy4 Minuty
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lutego 2023
Rusza czwarta edycja programu Poznaj Lublin z Przewodnikiem
Już 4 lutego rozpocznie się kolejna edycja programu „Poznaj Lublin z Przewodnikiem”,…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
LOT: w sezonie letnim wznowimy połączenie z Rzeszowa do Gdańska
Od 2 czerwca do 5 września 2023 roku samoloty Polskich Linii Lotniczych LOT znów zabiorą…
0 Komentarzy3 Minuty