Łukasz Habaj prezesem zarządu eSky.pl
Rada Nadzorcza internetowego biura podróży eSky.pl S.A. powołała Łukasza Habaja na stanowisko CEO, współzałożyciela firmy.
Jak głosi komuniakt firmy, Łukasz Habaj, współzałożyciel eSky.pl, dołącza do zespołu, by na poziomie strategicznym, aktywnie wesprzeć firmę w trudnym okresie. Odpowiedzialny będzie za weryfikację strategii spółki w odniesieniu do nowej rzeczywistości, a także relacje z Inwestorami, Radą Nadzorczą i Akcjonariuszami.
Drugie wejście do rzeki
Habaj pełnił już funkcję CEO w firmie w latach 2010-2016. Rozpoczął wtedy ekspansję zagraniczną, tworząc struktury na rynkach zagranicznych i otwierając HUBy w Brazylii, Bułgarii oraz Rumunii.
Jak podkreślono w komunikacie, Habaj to profesjonalny biznesmen oraz kierowca rajdowy, który nie boi się wyzwań oraz niestandardowych rozwiązań. Determinacja i odwaga – to cechy, które najlepiej opisują nowego CEO Grupy. Problemy traktuje jako wyzwania, które można przezwyciężyć, realizując niestandardowe działania.
W kwietniu eSky zwolniła 94 osoby spośród 600 pracowników zatrudnionych w Polsce.
Łukasz Habaj, powiedział: “Spodziewamy się, że po pandemii znajdziemy się w innej rzeczywistości. Jestem jednak przekonany, że branża turystyczna ponownie się odrodzi, tak jak to wygląda teraz w Chinach. Wróciłem po to, by wesprzeć firmę, tak jak wspierałem ją w przeszłości. Płynny przepływ informacji pomiędzy Zarządem a Akcjonariuszami przyśpieszy proces podejmowania decyzji, gdyż czas jest teraz kluczowy.”
Zarząd ma plan
W komunikacie eSky czytamy: „W obliczu aktualnego kryzysu, Zarząd w porozumieniu z Założycielami Grupy eSky niezwłocznie podjął kroki i opracował plan działania, mający zapewnić stabilność i możliwość odbudowania sprzedaży. Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, firma dzięki międzynarodowym strukturom oraz globalnemu zasięgowi skutecznie dywersyfikuje sprzedaż. Rynki otwarte w ubiegłym roku odgrywają teraz kluczową rolę w sprzedaży. Są to m.in. USA, Meksyk oraz kraje półwyspu skandynawskiego.
Zarząd firmy planuje podjąć kolejne działania strategiczne, szukając nowych możliwości rynkowych i nisz. Habaj na stanowisku CEO będzie dodatkowym wzmocnieniem firmy na poziomie strategicznym w czasach kryzysu branży turystycznej spowodowanego COVID-19.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty