Korea Południowa z turystyczną ofertą dla każdego – wchodzą nowi gracze z atrakcyjnymi produktami

Od kompaktowych objazdówek po luksusowe wyjazdy szyte na miarę – polscy touroperatorzy przygotowali wyjazdy do Korei Południowej, kraju, którego turystyczne otwarcie ma wkrótce nastąpić. Można wybrać się do Korei w małych grupach z orientalistami, prawdziwa rewolucja nadchodzi jednak w zakresie produktu pop kulturowego (K-Pop) dla młodzieży i studentów.
Rosnąca od kilku lat popularność Korei nie umknęła uwadze touroperatorów. Najwięksi wyspecjalizowani w azjatyckiej ofercie gracze stale pracują nad atrakcyjnym kształtem ofert. W popularnym segmencie wyjazdów objazdowych prym wiodą Rainbow i Ecco Holiday. Od tych graczy możemy się spodziewać bardzo solidnych ofert w atrakcyjnej cenie.
Duzi touroperatorzy z mocną masową ofertą do Korei
Oferty wyjazdów na 2022 rok znajdziemy dziś w cenach poniżej 6000 złotych, wliczając w to nie najtańsze przecież bilety lotnicze. Siłą wymienionych operatorów jest mocna pozycja negocjacyjna. Z racji na wieloletnie kontakty i dostarczane kontrahentom wolumeny mogą zaoferować bardzo dobrą relację jakości do ceny.
Koreańskie objazdówki od Rainbow i Ecco to doskonały sposób, by spróbować Korei. Mogą być wabikiem, który zachęci nas do skosztowania jeszcze więcej.
O rynek wyjazdów objazdowych starają się walczyć też mniejsi operatorzy. Nową ofertę do Korei przygotowało bardzo solidne biuro Trade&Travel (Konsorcjum polskich biur podróży). Także warszawska Sigma ma w zanadrzu krótki koreański program. Widać ewidentnie, że popularność tego kierunku w Polsce zachęca kolejnych operatorów do oferowania go na turystycznym rynku
Luksus i podróże szyte na miarę
Segment wycieczek z wyższej półki rośnie w Polsce znacznie ponad rynek, najwięksi gracze tego rynku nie ustają w rekrutacji pracowników. Także tutaj oferta koreańska jest mocno obecna.
Do bardzo wysokiego standardu usług przyzwyczaił swoich klientów od lat LogosTour, jego program „Korea dla koneserów” to prawdziwa kwintesencja wysokiego standardu z bardzo atrakcyjnym programem zwiedzania: perełką jest w nim wyspa Jeju.
Na ezoteryczne akcenty podczas koreańskiej wycieczki postawiło inne biuro z wyższego segmentu rynku, mianowicie Opal Travel. Poznanie tradycji buddyjskich, zen i medytacji jest bardzo ciekawym pomysłem na uatrakcyjnienie koreańskiego programu.
Najwyższy poziom luksusu w wydaniu koreańskim chce zaś swoim klientom pokazać TravelStories. To kompaktowe biuro znane jest na rynku z oferowania najwyższej klasy wyselekcjonowanych hoteli i wysokiego poziomu obsługi, jakiego trudno szukać gdzieś indziej. Godny przedstawiciel tego, co najlepsze w segmencie Luxury FIT.
A może podróże z orientalistami w małych grupach
Na rynku nie może też zabraknąć oferty od prawdziwych pasjonatów / znawców destynacji. Takie niewielkie, najczęściej rodzinne biura, mają grono swoich zagorzałych fanów. Szczególnie gdy interesujemy się najwyższym poziomem oferty wyjazdów do Afryki, Australii czy Azji. Także do Korei możemy wybrać się z tego rodzaju specjalistami.
Przykładem oferty przygotowanej przez orientalistów, jest ta od Ex Lux Oriente. W jej ramach możemy spróbować dotknąć prawdziwej duszy Korei. Z pewnością, wrócimy po więcej. Wielkim atutem tego typu ofert jest podróżowanie w bardzie niewielkich czy nawet małych grupach.
Orientaliści udzielają się jednak w tworzeniu produktu turystycznego nie tylko dla rynku niszowego/wysokopłatnego. Będą oni też z pewnością motorem zmian na rynku produktu dla młodzieży, obserwują bowiem z bliska wzrost popularności tego kierunku wśród młodego pokolenia.
Oferta dla młodzieży i studentów podbije rynek, myślą o niej też więksi gracze
Azja bije wszelkie rekordy popularności wśród młodzieży i studentów. Trwający od kilku lat trend wydaje się wcale nie zwalniać. Dostrzegają go również eksperci spoza turystyki. Korea jest jednym z głównych beneficjentów tej tendencji. Zaczyna się to też mocno przekładać na produkt turystyczny, oferta dla młodzieży może być znakiem rozpoznawczym Korei w przyszłych sezonach.
Uważni obserwatorzy tych tendencji zaczęli oferować produkt dla młodzieży już kilka lat temu. Doskonałym przykładem jest tu biuro podróży Orion z Warszawy. Jego popkulturowe azjatyckie produkty zaczynały się od oferty wyjazdów krajowych, teraz biuro ma w ofercie już kilka programów do Japonii i Korei, które pragnie dalej rozwijać.
Biuro współpracuje z orientalistami, którzy pieczołowicie dbają o unikalność koreańskich programów operatora.
Młodzieżowa oferta do Korei zaczyna kusić też większych graczy, takie zainteresowanie sygnalizuje m.in. Ecco Holiday i już wkrótce możemy się spodziewać mocniejszego wejścia touroperatora na ten rynek. Siła negocjacyjna Ecco może pomóc zbudować bardzo konkurencyjny cenowo produkt. Jeden z liderów rynku wyjazdów studenckich, nowoczesne biuro Student Travel, też coraz mocniej zaczyna zerkać na rynek wyjazdów egzotycznych.
W okresie przed-pandemicznym zarządzający biurem byli na turystycznych targach w Korei i ten kierunek bardzo ich zainteresował. Już wkrótce powinno się to przełożyć na konkrety, w postaci ciekawych koreańskich programów.
Już dziś możemy przebierać w ofercie turystycznej do Korei, każdy znajdzie coś odpowiadającego jego preferencjom, mamy też do wyboru różne opcje cenowe. Od tych budżetowych do luksusowych, bardzo drogich wyjazdów. Popularność Korei będzie z pewnością w najbliższych latach mocno rosła, przyczyni się do tego atrakcyjność koreańskiej pop-kultury ale też kolejne inwestycje koreańskie w Polsce.
Koreańskie firmy będą z pewnością wspierały promocje lokalnej kultury i tradycji, zachęcając zarówno swoich polskich pracowników, kontrahentów, jak i klientów do wizyty w tym arcyciekawym kraju.
Warto nadmienić, że do Seulu można polecieć z dziewięciu polskich lotnisk bezpośrednio z PLL LOT.




POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










