Ecco Holiday – lider azjatyckich wyjazdów kusi „Koreą wczoraj i dziś” w super cenie
Jeżeli analizujemy ofertę turystyczną wycieczek do Korei Południowej, to nie może wśród niej zabraknąć lidera azjatyckich objazdówek, Ecco Holiday. Firma z Poznania właśnie wprowadziła do sprzedaży świeżą koreańską ofertę, zaczynamy od marca 2022.
Do Korei Południowej od marca do listopada z Ecco Holiday
Ecco proponuje nam całą serię wyjazdów do Korei Południowej. Pierwszy z nich ruszy 19 marca 2022 roku. Kolejne będą odbywały się w cyklu miesięcznym aż do listopada. W sierpniu biuro proponuje dwa terminy wyjazdów. Licząc z pewnością na uczniów i studentów.
Tak zaplanowana oferta daje nam pełny komfort planowania koreańskiej przygody.
Ecco to lider cenowy, nie inaczej jest w przypadku wyjazdów do Korei Południowej
Ecco od lat znane jest ze swojej doskonale wycenionej oferty. Biuro jest liderem w segmencie wyjazdów ekonomicznych, zachowując przy okazji bardzo solidny standard oferowanych usług.
Taki mix pozwolił zbudować pozycję lidera na rynku wyjazdów do Azji. W ostatnim czasie pandemia mocno zakłóciła możliwości zwiedzania tego kontynentu. Teraz jednak to się zmienia, Ecco z pewnością nie da sobie wydrzeć pozycji lidera. Dobrym przykładem jest właśnie koreańska oferta.
7-dniowe wyjazdy do Korei Południowej dostajemy od Ecco w cenie zaczynającej się od 5 649 zł. Tak wyceniony jest ostatni listopadowy termin. Cena zawiera m.in przelot (wraz z pełnymi opłatami lotniskowymi), a także zakwaterowanie w 3* solidnych hotelach.
Wszystko co najważniejsze w Korei Południowej
W ramach siedmiodniowego wyjazdu do Korei Południowej poznamy to, co najważniejsze przy pierwszej styczności z tym kierunkiem. Będzie więc Seul z jego starym miastem i nowoczesną twarzą, Busan z gorącymi źródłami, plażami i kultowym targiem rybnym.
Po drodze czekają na nas też inne ikony Korei. Andong z tradycyjną wpisaną na listę UNESCO wioską Hahoe (w kształcie kwiatu lotosu), będziemy zwiedzać również Gyeongju, zwanym z racji nagromadzonych tam atrakcji “muzeum bez ścian”. Warto zwrócić szczególną uwagę na astronomiczne obserwatorium Cheomseongdae z 632 roku, to prawdziwa perełka na tej trasie.
Intensywne siedem dni zwiedzania z pewnością pozwoli nam zakochać się w Korei Południowej, będzie dobrą zachętą by do niej wrócić ponownie, tak by poznać kolejne turystyczne klejnoty, których ten kraj ma do zaoferowania naprawdę wiele.
Ecco zachęci też do Korei młodzież
Co bardzo ciekawe, firmie z Poznania nie umknął fakt wielkiego wzrostu popularności Korei Południowej wśród młodzieży i studentów. Kultura koreańska święci w tej chwili wielki triumf w tej grupie potencjalnych klientów.
Odpowiedzią operatora na ten trend będzie przygotowanie specjalnie skrojonej dla tej grupy oferty. Ecco ma tu swoje niewątpliwe atuty, doskonałe relacje z dostawcami i siła negocjacyjna pozwolą przygotować produkt, który z pewnością zaakceptują patrzący często na cenę młodzi klienci.
Młodzieżowa oferta do Korei Południowej byłaby pierwszą na tak dużą skalę skierowaną na rynek przez tak dużego touroperatora. Czekamy z niecierpliwością, może Ecco będzie wstanie otworzyć nowy ciekawy (pop-kulturowy) turystyczny rynek.
Black Week – warto obserwować – może uda się kupić taniej koreańską wycieczkę
W sposób nieubłagany zbliżamy się też do drugiej połowy listopada. A to czas tradycyjnych wyprzedaży związanych black week/black friday. Branża turystyczna także się na nie szykuje.
Ecco zapowiada cały tydzień zniżek, począwszy od początku ostatniego tygodnia listopada. Warto zapisać się do newslettera by być na bieżąco z tymi specjalnym ofertami. Jest szansa, że uda nam się zapolować na koreański wyjazd w jeszcze niższej cenie.
Więcej o ofercie do Korei na stronie operatora, znajdziemy tam też galerie zdjęć.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
Majówka last minute: rekordowy wzrost wyjazdów i duże zainteresowanie pięciogwiazdkowymi hotelami
Rezerwacji na tegoroczną majówkę na dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem jest już więcej…
0 Komentarzy6 Minuty
14 kwietnia 2024
Nie żyje Alina Dybaś – Grabowska
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w dniu 13.04.2024 roku po krótkiej walce z chorobą,…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
25 marca 2024
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Berlinie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
1 Komentarz4 Minuty
20 marca 2024
Wrocław coraz popularniejszą destynacją turystyczną. Miliony odwiedzających w 2023 roku
Wrocław odnotował blisko 7 proc. wzrost liczby turystów korzystających z bazy noclegowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 marca 2024
Tbo.com nowym członkiem Polskiej Izby Turystyki
8 lutego firma Tek Travels DMCC znana pod marką tbo.com została członkiem Polskiej Izby…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lutego 2024
Ryanair ogłasza rekordowy letni rozkład lotów z Krakowa
11 zbazowanych samolotów i 4 nowe trasy w nowym rozkładzie lotów Ryanair na Lato’24 z…
0 Komentarzy1 Minuty
29 lutego 2024
W ubiegłym roku Flix osiągnął rekordowe przychody w wysokości 2 miliardów euro.
Flix ogłosił wstępne wyniki za 2023 rok. Firma odnotowała 30 proc. wzrost przychodów i…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lutego 2024
SITE Poland podsumowuje program ,,Young Leaders”
Stowarzyszenie SITE Poland, zrzeszające profesjonalistów z branży incentive, zakończyło…
0 Komentarzy3 Minuty