Ecco Holiday – lider azjatyckich wyjazdów kusi „Koreą wczoraj i dziś” w super cenie

Korea / fot. Захар Конкин

Jeżeli analizujemy ofertę turystyczną wycieczek do Korei Południowej, to nie może wśród niej zabraknąć lidera azjatyckich objazdówek,  Ecco Holiday. Firma z Poznania właśnie wprowadziła do sprzedaży świeżą koreańską ofertę, zaczynamy od marca 2022.

Do Korei Południowej od marca do listopada z Ecco Holiday

Ecco proponuje nam całą serię wyjazdów do Korei Południowej. Pierwszy z nich ruszy 19 marca 2022 roku. Kolejne będą odbywały się w cyklu miesięcznym aż do listopada. W sierpniu biuro proponuje dwa terminy wyjazdów. Licząc z pewnością na uczniów i studentów.

Tak zaplanowana oferta daje nam pełny komfort planowania koreańskiej przygody.

Ecco to lider cenowy, nie inaczej jest w przypadku wyjazdów do Korei Południowej

Ecco od lat znane jest ze swojej doskonale wycenionej oferty. Biuro jest liderem w segmencie wyjazdów ekonomicznych, zachowując przy okazji bardzo solidny standard oferowanych usług.

Taki mix pozwolił zbudować pozycję lidera na rynku wyjazdów do Azji. W ostatnim czasie pandemia mocno zakłóciła możliwości zwiedzania tego kontynentu. Teraz jednak to się zmienia, Ecco z pewnością nie da sobie wydrzeć pozycji lidera. Dobrym przykładem jest właśnie koreańska oferta.

7-dniowe wyjazdy do Korei  Południowej dostajemy od Ecco w cenie zaczynającej się od 5 649 zł. Tak wyceniony jest ostatni listopadowy termin. Cena zawiera m.in przelot (wraz z pełnymi opłatami lotniskowymi), a także zakwaterowanie w 3* solidnych hotelach.

Wszystko co najważniejsze w Korei Południowej

W ramach siedmiodniowego wyjazdu do Korei Południowej poznamy to, co najważniejsze przy pierwszej styczności z tym kierunkiem. Będzie więc Seul z jego starym miastem i nowoczesną twarzą, Busan z gorącymi źródłami, plażami i kultowym targiem rybnym.

Po drodze czekają na nas też inne ikony Korei. Andong z tradycyjną wpisaną na listę UNESCO wioską Hahoe (w kształcie kwiatu lotosu), będziemy zwiedzać również  Gyeongju, zwanym z racji nagromadzonych tam atrakcji “muzeum bez ścian”. Warto  zwrócić szczególną uwagę na astronomiczne obserwatorium Cheomseongdae z 632 roku, to prawdziwa perełka na tej trasie.

Intensywne siedem dni zwiedzania z pewnością pozwoli nam zakochać się w Korei Południowej, będzie dobrą zachętą by do niej wrócić ponownie, tak by poznać kolejne turystyczne klejnoty, których ten kraj ma do zaoferowania naprawdę wiele.

Ecco zachęci też do Korei młodzież

Co bardzo ciekawe, firmie z Poznania nie umknął fakt wielkiego wzrostu popularności Korei Południowej wśród młodzieży i studentów. Kultura koreańska święci w tej chwili wielki triumf w tej grupie potencjalnych klientów.

Odpowiedzią operatora na ten trend  będzie przygotowanie specjalnie skrojonej dla tej grupy oferty. Ecco ma tu swoje niewątpliwe atuty, doskonałe relacje z dostawcami i siła negocjacyjna pozwolą przygotować produkt, który z pewnością zaakceptują patrzący często na cenę młodzi klienci.

Młodzieżowa oferta do Korei Południowej byłaby pierwszą na tak dużą skalę skierowaną na rynek przez tak dużego touroperatora. Czekamy z niecierpliwością, może Ecco będzie wstanie otworzyć nowy ciekawy (pop-kulturowy) turystyczny rynek.

Black Week – warto obserwować – może uda się kupić taniej koreańską wycieczkę

W sposób nieubłagany zbliżamy się też do drugiej połowy listopada. A to czas tradycyjnych wyprzedaży związanych black week/black friday. Branża turystyczna także się na nie szykuje.

Ecco zapowiada cały tydzień zniżek, począwszy od początku ostatniego tygodnia listopada. Warto zapisać się do newslettera by być na bieżąco z tymi specjalnym ofertami. Jest szansa, że uda nam się zapolować na koreański wyjazd w jeszcze niższej cenie.

Więcej o ofercie do Korei na stronie operatora, znajdziemy tam też galerie zdjęć.