Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej będzie wspierał rozwój oraz poszerzanie rynkowego zasięgu internetowego biura podróży. Część rozwiązań oferowanych nowemu partnerowi powstaje w Krakowie.
Sabre pomoże Kiwi.com w dostarczaniu podróżnym kompleksowych, spersonalizowanych usług. Wszystko to w ramach partnerstwa, które zostało ogłoszone w poniedziałek 1 marca. Wiodący globalny dostawca systemów dystrybucji (GDS) w obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku zapewni Kiwi.com unikalne narzędzia, konkurencyjne ceny, najnowocześniejszą analizę biznesową i wiedzę online.
Madhavan Kasthuri, starszy dyrektor Online EMEA w Sabie, powiedział: „Aby wspomóc odbudowę branży turystycznej, firmy takie jak Kiwi.com potrzebują dostępu do najnowocześniejszych rozwiązań. Kiwi.com jest już sprawdzonym innowatorem w branży, który zapewnia swoim klientom wysoce wyrafinowaną, kompleksową obsługę. Ponadto gwarantuje teraz większy wybór i elastyczność, co ma kluczowe znaczenie dla zdobycia zaufania ludzi w kontekście powrotu do podróżowania. Z niecierpliwością czekamy na to, aż będziemy mogli pomóc naszemu nowemu partnerowi w zwiększeniu globalnego zasięgu i przyspieszeniu rychłego wznowienia podróży.”
Część rozwiązań powstaje w polskim oddziale, mieszczącym się w krakowskim biurowcu Tischnera Office. Oferowane przez Sabre narzędzia wpisują się w potrzeby nowego partnera. Najszybciej rozwijające się internetowe biuro podróży w Europie jest pionierem w dziedzinie wirtualnych połączeń międzyliniowych.
Gilles Karlé, dyrektor ds. strategii w Kiwi.com, dodał: „Chcemy jeszcze skuteczniej służyć naszym klientom i zapewnić bezproblemową obsługę, która zagwarantuje nam sukces, gdy branża turystyczna wejdzie w fazę ożywienia. Sabre to właściwy partner, który pomoże nam zwiększyć zasięg na całym świecie. Doceniamy jego szybkość reakcji w obliczu pandemii COVID-19, a także ciągłe inwestycje w innowacyjne technologie.”
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty