Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group
Sabre Corporation, dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej, ogłosiło strategiczne, długoterminowe partnerstwo technologiczne z Louvre Hotels Group.
Dzięki nowej umowie Louvre Hotels Group będzie korzystać z rozwiązania SynXis Central Reservations i jego szerokiego zasięgu. Obejmuje ono łączność z niemal 900 tys. biur podróży i prawie 700 kanałami online na całym świecie, włączając w to setki internetowych biur podróży czy wyszukiwarek internetowych. Louvre Hotels Group będzie mogła kontynuować swoje ambitne plany rozszerzenia portfolio hoteli i globalnego zasięgu dystrybucji, korzystając jednocześnie z lepszej efektywności operacyjnej.
Pierre-Frédéric Roulot, dyrektor generalny Louvre Hotels Group, powiedział: „Partnerstwo z Sabre jest priorytetem dla podtrzymania naszych ambicji, szczególnie w globalnym kontekście. Stale rozwijamy sieć na całym świecie z naszymi markami: od jednogwiazdkowych do pięciogwiazdkowych. Dlatego też chcemy wdrażać innowacyjne strategie dystrybucji wraz z solidnymi rozwiązaniami technologicznymi, aby dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania inwestorom i franczyzobiorcom, zapewniając jednocześnie naszym hotelom wydajność techniczną i operacyjną. Dla nas Sabre Hospitality Solutions oferuje najlepsze połączenie innowacji, platformy, bezpieczeństwa, skali i usług.
Dodatkowo, oprócz zwiększonej dystrybucji i zasięgu, Louvre Hotels Group będzie miało możliwość tworzenia zróżnicowanych możliwości dzięki bezproblemowej integracji niestandardowych aplikacji Louvre i innych systemów firm trzecich za pośrednictwem rozbudowanej biblioteki API.
Scott Wilson, prezes Sabre Hospitality Solutions, dodał: „W dzisiejszym ewoluującym przemyśle turystycznym i hotelarskim jest niezwykle ważne, aby hotelarze posiadali ujednoliconą, wysoce elastyczną platformę technologiczną, która pozwala im na osiąganie wyników handlowych, zapewnia doskonałość operacyjną, a wszystko to na niezawodnej platformie, która po prostu działa. Wiodące w branży rozwiązania Sabre poszerzą zasięg dystrybucji Louvre Hotels Group dzięki szybkości innowacji, wydajności i stabilności właściwej dla dominującej w branży platformy, zapewniając jednocześnie możliwość tworzenia wysoce zróżnicowanych doświadczeń zarówno dla swoich marek, jak i gości.”
Technologia Louvre Hotels Group, drugiej co do wielkości grupy hotelowej w Europie, musi być elastyczna i dostosowana do ciągle zmieniającego się krajobrazu technologicznego. W związku z rosnącym i zróżnicowanym portfolio hoteli, obejmującym 11 marek od 1 do 5 gwiazdek oraz koniecznością zapewnienia gościom ofert różnej wartości, Louvre Hotels Group musi osiągać bardzo dobre wyniki i wysoki poziom innowacyjności, aby kontynuować swoją transformację.
SynXis Central Reservation oferuje szeroki pakiet możliwości, które pozwalają hotelarzom na osiągnięcie silnego zaangażowania w relację z gośćmi. SynXis Booking Engine to pełen pakiet usług cyfrowych, które zwiększają zaangażowanie klientów i konwersję. Z kolei SynXis Intelligent Retailing umożliwia hotelarzom szybkie tworzenie nowych produktów i usług oraz ich efektywną sprzedaż detaliczną we wszystkich kanałach poprzez dostosowywanie ofert do gości za pomocą sztucznej inteligencji. Channel Connect dodatkowo upraszcza i automatyzuje dystrybucję, maksymalizując ekspozycję na rynkach lokalnych, regionalnych i globalnych, natomiast SynXis Voice Agent oferuje zaawansowane narzędzia do dostarczania spersonalizowanej obsługi poprzez rozpoznawanie gości, ułatwiając tworzenie dostosowanych pakietów i zapewniając dalsze możliwości zwiększenia przychodów z transakcji.
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
[…] Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group […]
[…] Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group […]