Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej będzie wspierał rozwój oraz poszerzanie rynkowego zasięgu internetowego biura podróży. Część rozwiązań oferowanych nowemu partnerowi powstaje w Krakowie.
Sabre pomoże Kiwi.com w dostarczaniu podróżnym kompleksowych, spersonalizowanych usług. Wszystko to w ramach partnerstwa, które zostało ogłoszone w poniedziałek 1 marca. Wiodący globalny dostawca systemów dystrybucji (GDS) w obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku zapewni Kiwi.com unikalne narzędzia, konkurencyjne ceny, najnowocześniejszą analizę biznesową i wiedzę online.
Madhavan Kasthuri, starszy dyrektor Online EMEA w Sabie, powiedział: „Aby wspomóc odbudowę branży turystycznej, firmy takie jak Kiwi.com potrzebują dostępu do najnowocześniejszych rozwiązań. Kiwi.com jest już sprawdzonym innowatorem w branży, który zapewnia swoim klientom wysoce wyrafinowaną, kompleksową obsługę. Ponadto gwarantuje teraz większy wybór i elastyczność, co ma kluczowe znaczenie dla zdobycia zaufania ludzi w kontekście powrotu do podróżowania. Z niecierpliwością czekamy na to, aż będziemy mogli pomóc naszemu nowemu partnerowi w zwiększeniu globalnego zasięgu i przyspieszeniu rychłego wznowienia podróży.”
Część rozwiązań powstaje w polskim oddziale, mieszczącym się w krakowskim biurowcu Tischnera Office. Oferowane przez Sabre narzędzia wpisują się w potrzeby nowego partnera. Najszybciej rozwijające się internetowe biuro podróży w Europie jest pionierem w dziedzinie wirtualnych połączeń międzyliniowych.
Gilles Karlé, dyrektor ds. strategii w Kiwi.com, dodał: „Chcemy jeszcze skuteczniej służyć naszym klientom i zapewnić bezproblemową obsługę, która zagwarantuje nam sukces, gdy branża turystyczna wejdzie w fazę ożywienia. Sabre to właściwy partner, który pomoże nam zwiększyć zasięg na całym świecie. Doceniamy jego szybkość reakcji w obliczu pandemii COVID-19, a także ciągłe inwestycje w innowacyjne technologie.”
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty