Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej będzie wspierał rozwój oraz poszerzanie rynkowego zasięgu internetowego biura podróży. Część rozwiązań oferowanych nowemu partnerowi powstaje w Krakowie.
Sabre pomoże Kiwi.com w dostarczaniu podróżnym kompleksowych, spersonalizowanych usług. Wszystko to w ramach partnerstwa, które zostało ogłoszone w poniedziałek 1 marca. Wiodący globalny dostawca systemów dystrybucji (GDS) w obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku zapewni Kiwi.com unikalne narzędzia, konkurencyjne ceny, najnowocześniejszą analizę biznesową i wiedzę online.
Madhavan Kasthuri, starszy dyrektor Online EMEA w Sabie, powiedział: „Aby wspomóc odbudowę branży turystycznej, firmy takie jak Kiwi.com potrzebują dostępu do najnowocześniejszych rozwiązań. Kiwi.com jest już sprawdzonym innowatorem w branży, który zapewnia swoim klientom wysoce wyrafinowaną, kompleksową obsługę. Ponadto gwarantuje teraz większy wybór i elastyczność, co ma kluczowe znaczenie dla zdobycia zaufania ludzi w kontekście powrotu do podróżowania. Z niecierpliwością czekamy na to, aż będziemy mogli pomóc naszemu nowemu partnerowi w zwiększeniu globalnego zasięgu i przyspieszeniu rychłego wznowienia podróży.”
Część rozwiązań powstaje w polskim oddziale, mieszczącym się w krakowskim biurowcu Tischnera Office. Oferowane przez Sabre narzędzia wpisują się w potrzeby nowego partnera. Najszybciej rozwijające się internetowe biuro podróży w Europie jest pionierem w dziedzinie wirtualnych połączeń międzyliniowych.
Gilles Karlé, dyrektor ds. strategii w Kiwi.com, dodał: „Chcemy jeszcze skuteczniej służyć naszym klientom i zapewnić bezproblemową obsługę, która zagwarantuje nam sukces, gdy branża turystyczna wejdzie w fazę ożywienia. Sabre to właściwy partner, który pomoże nam zwiększyć zasięg na całym świecie. Doceniamy jego szybkość reakcji w obliczu pandemii COVID-19, a także ciągłe inwestycje w innowacyjne technologie.”
POWIĄZANE WPISY
9 grudnia 2024
PLL LOT: codzienne loty do Salonik w letnim rozkładzie
Od 17 czerwca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchamiają nowe połączenie z Warszawy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
6 grudnia 2024
Pierwszy hotel marki Tribe zostanie otwarty w 2025 roku w Krakowie
Marka Tribe, należąca do sieci Accor w 2025 roku zadebiutuje w Polsce otwierając hotel…
0 Komentarzy2 Minuty
6 grudnia 2024
Flyport by Baltona w Radomiu – nowa atrakcja dla młodych odkrywców
We wrześniu 2024 roku na terenie Lotniska Warszawa-Radom otwarto centrum…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Wrocław Miasto Przygody z nagrodą za najlepszy na świecie spot promujący miasto w 2024 roku
W ubiegłym tygodniu podczas World Tourism Film Awards w Walencji Wrocław otrzymał nagrodę…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty