Warsztaty Meet Tenerife w Polsce – promocja turystycznego potencjału wyspy

W ostatnich dniach w czterech miastach w Polsce odbyły się warsztaty Meet Tenerife, które miały na celu promocję potencjału turystycznego Teneryfy. Organizowane przez Turismo de Tenerife i Hiszpania Deluxe we współpracy z Turespaña spotkania skupiły się na zwiększeniu świadomości wśród polskich przedstawicieli branży turystycznej na temat hiszpańskiej wyspy. Łącznie w wydarzeniu udział wzięło około 160 osób.

25 maja odbyły się w Warszawie warsztaty Meet Tenerife zorganizowane przez Turismo de Tenerife i Hiszpania Deluxe we współpracy z Turespaña. Było to ostatnie spotkanie w ramach czterech sesji poświęconych promocji Teneryfy. Wcześniej odbyły się one we Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Głównym celem wydarzenia było zwiększenie świadomości i promocja potencjału turystycznego Teneryfy wśród przedstawicieli polskiej branży turystycznej. Mimo, że Wyspy Kanaryjskie są popularnym celem wakacyjnym dla Polaków, Teneryfa nie jest najbardziej rozpoznawalną z nich.

Polska branża turystyczna odkrywa potencjał Teneryfy

„Roadshow Meet Tenerife odbył się w czterech miastach w Polsce. Celem było przybliżenie agentom turystycznym oraz organizatorom możliwości wyjazdowych na Teneryfę. Łącznie odwiedziło nas około 160 osób. Wystawcami byli przede wszystkim przedstawiciele hoteli, DMC, enoturystyki oraz polscy przedstawiciele z MerlinX i Top Touristik” – powiedziała Alina Dybaś, współorganizatorka wydarzenia Meet Tenerife.

Wyspa stale rozwija swoją ofertę luksusowych hoteli i usług, aby zaspokoić wymagania najbardziej wymagających klientów. Ostatnio wprowadzone na rynek obiekty, takie jak Hotel Boutique San Diego w La Laguna, Casa Emblematica High Suites w Santa Cruz i luksusowe wille Royal River w Costa Adeje, stanowią doskonałe przykłady nowych opcji zakwaterowania.

Luksus i wyjątkowe doświadczenia dla wymagających podróżnych

Warsztaty cieszyły się wysoką frekwencją we wszystkich czterech miastach. Łącznie na wydarzenie przybyło około 160 osób. Udział wzięło również dziesięciu wystawców, w tym ośmiu przedstawicieli branży turystycznej z Teneryfy oraz dwóch partnerów z Polski. Po zakończeniu oficjalnej części wydarzenia uczestnicy mieli okazję kontynuować rozmowy podczas hiszpańskiego poczęstunku z lokalnymi winami. Na koniec odbyło się losowanie nagród wśród aktywnych uczestników.

„Naszym głównym celem jest zebranie przedstawicieli polskich organizatorów, aby spotykali się z przedstawicielami Teneryfy po to, żeby zaoszczędzić im czas i trud poszukiwania niezależnych obiektów hotelowych. Dokładnie selekcjonujemy i wybieramy najlepsze firmy na rynku, które następnie proponujemy do współpracy. Jeśli ktoś z państwa jest zainteresowany współpracą z Teneryfą, zachęcamy do skorzystania z usług Hiszpania Deluxe, naszego partnera, który oferuje szeroki zakres usług, w tym również na Teneryfie” – podsumowuje Alina Dybaś.

Teneryfa zaprezentuje swoją ofertę podczas roadshow w czterech polskich miastach