Warsztaty Meet Tenerife w Polsce – promocja turystycznego potencjału wyspy
W ostatnich dniach w czterech miastach w Polsce odbyły się warsztaty Meet Tenerife, które miały na celu promocję potencjału turystycznego Teneryfy. Organizowane przez Turismo de Tenerife i Hiszpania Deluxe we współpracy z Turespaña spotkania skupiły się na zwiększeniu świadomości wśród polskich przedstawicieli branży turystycznej na temat hiszpańskiej wyspy. Łącznie w wydarzeniu udział wzięło około 160 osób.
25 maja odbyły się w Warszawie warsztaty Meet Tenerife zorganizowane przez Turismo de Tenerife i Hiszpania Deluxe we współpracy z Turespaña. Było to ostatnie spotkanie w ramach czterech sesji poświęconych promocji Teneryfy. Wcześniej odbyły się one we Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Głównym celem wydarzenia było zwiększenie świadomości i promocja potencjału turystycznego Teneryfy wśród przedstawicieli polskiej branży turystycznej. Mimo, że Wyspy Kanaryjskie są popularnym celem wakacyjnym dla Polaków, Teneryfa nie jest najbardziej rozpoznawalną z nich.
Polska branża turystyczna odkrywa potencjał Teneryfy
„Roadshow Meet Tenerife odbył się w czterech miastach w Polsce. Celem było przybliżenie agentom turystycznym oraz organizatorom możliwości wyjazdowych na Teneryfę. Łącznie odwiedziło nas około 160 osób. Wystawcami byli przede wszystkim przedstawiciele hoteli, DMC, enoturystyki oraz polscy przedstawiciele z MerlinX i Top Touristik” – powiedziała Alina Dybaś, współorganizatorka wydarzenia Meet Tenerife.
Wyspa stale rozwija swoją ofertę luksusowych hoteli i usług, aby zaspokoić wymagania najbardziej wymagających klientów. Ostatnio wprowadzone na rynek obiekty, takie jak Hotel Boutique San Diego w La Laguna, Casa Emblematica High Suites w Santa Cruz i luksusowe wille Royal River w Costa Adeje, stanowią doskonałe przykłady nowych opcji zakwaterowania.
Luksus i wyjątkowe doświadczenia dla wymagających podróżnych
Warsztaty cieszyły się wysoką frekwencją we wszystkich czterech miastach. Łącznie na wydarzenie przybyło około 160 osób. Udział wzięło również dziesięciu wystawców, w tym ośmiu przedstawicieli branży turystycznej z Teneryfy oraz dwóch partnerów z Polski. Po zakończeniu oficjalnej części wydarzenia uczestnicy mieli okazję kontynuować rozmowy podczas hiszpańskiego poczęstunku z lokalnymi winami. Na koniec odbyło się losowanie nagród wśród aktywnych uczestników.
„Naszym głównym celem jest zebranie przedstawicieli polskich organizatorów, aby spotykali się z przedstawicielami Teneryfy po to, żeby zaoszczędzić im czas i trud poszukiwania niezależnych obiektów hotelowych. Dokładnie selekcjonujemy i wybieramy najlepsze firmy na rynku, które następnie proponujemy do współpracy. Jeśli ktoś z państwa jest zainteresowany współpracą z Teneryfą, zachęcamy do skorzystania z usług Hiszpania Deluxe, naszego partnera, który oferuje szeroki zakres usług, w tym również na Teneryfie” – podsumowuje Alina Dybaś.
Teneryfa zaprezentuje swoją ofertę podczas roadshow w czterech polskich miastach
POWIĄZANE WPISY
26 września 2023
Wakacje 2024: Polacy planują wypoczynek z dużym wyprzedzeniem
Oferty na lato 2024 dostępne są od ponad dwóch miesięcy, a zainteresowanie nimi rośnie z…
0 Komentarzy9 Minuty
25 września 2023
Biura podróży – ceny październikowych wycieczek last minute nadal rosną
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 października 2023,…
0 Komentarzy3 Minuty
20 września 2023
Exim Tours wprowadza nową ofertę na lato 2024. „Planujemy wysłać blisko ćwierć miliona Polaków na wakacje”
Exim Tours, rusza z promocją na lato 2024. Touroperator na swojej nowej stronie…
0 Komentarzy1 Minuty
18 września 2023
Ceny w biurach podróży: wycieczki zaplanowane na październik droższe niż rok temu
0 Komentarzy5 Minuty
15 września 2023
Rainbow rusza ze sprzedażą objazdówek na lato 2024. W wakacje 2023 pojechało na nie 110 tys. klientów
W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż oferty wycieczek objazdowych na sezon lato 2024.…
0 Komentarzy6 Minuty
14 września 2023
Exim Tours z nową stroną internetową, kampanią i konkursem
Exim tours uruchomił stronę internetową, z nową domeną exim.pl. Stronę promuje kampania w…
0 Komentarzy2 Minuty
11 września 2023
Biura podróży – skok cen październikowych wyjazdów
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 października 2023,…
0 Komentarzy4 Minuty
8 września 2023
O odrodzeniu branży po pandemii debatowano podczas Think MICE Mashup Meetings
10. edycja spotkania z cyklu Think MICE Mashup Meetings odbyła się 7 września 2023 roku w…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2023
Nowa gwarancja Coral Travel na 270 mln zł
Coral Travel Poland Sp. z o.o., jeden z największych touroperatorów na polskim rynku…
0 Komentarzy1 Minuty