Wizz Air – klienta na Facebook Messenger obsłuży chatbot
Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.
Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.
Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group, powiedziała: „Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług – nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów. Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych.”
POWIĄZANE WPISY
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
SunExpress uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Izmiru
SunExpress ogłosił nowe bezpośrednie połączenie z Lotniska Chopina w Warszawie do Izmiru.…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Lotnisko w Katowicach: w październiku obsłużyliśmy blisko 560 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach w październiku obsłużyło 559 549 pasażerów, co stanowi wzrost o…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Wizz Air z nagrodą za działania na rzecz zrównoważonego rozwoju
Wizz Air otrzymał nagrodę EMEA Environmental Sustainability Airline Group 2024 podczas…
0 Komentarzy3 Minuty
6 listopada 2024
PLL LOT były Srebrnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Za nami jubileuszowa XV edycja Forum Promocji Turystycznej. Srebrnym Partnerem…
0 Komentarzy6 Minuty