V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem

fot. Michał Żebrowski

Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez polskiej branży turystycznej. Cieszą się coraz większym zainteresowaniem nie tylko członków TOO, ale również innych organizacji turystycznych i MICE. Przyciąga ich dobra atmosfera, zróżnicowani wystawcy i wartościowe spotkania.

W minionym tygodniu w Park Inn by Radisson Kraków odbyła się V edycja Międzynarodowego Workshopu Turystycznego ALLinTOO. Wydarzenie otworzyli ze strony organizatorów Michał Domański – właściciel magazynu „All Inclusive”, Zuzanna Sprycha – wiceprezeska Turystycznej Organizacji Otwartej (TOO), a także Andreea Cheratoiu – dyrektorka generalna Park Inn by Radisson w Krakowie i Jakub Rosły – kierownik Łódź Convention Bureau.

Do powitania uczestników dołączyli przedstawiciele Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej i Krakowskiego Bractwo Kurkowego, którzy poinformowali o swojej działalności oraz zaprosili wszystkich uczestników na degustację pysznych krakowskich obwarzanków.

W workshopie uczestniczyło 54 Wystawców z 35 krajów (Malezja, Turcja, Kuba, Oman, Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Włochy, Republika Zielonego Przylądka, Madagaskar, Zanzibar, Dominikana, Meksyk, Bahamy, Austria, Chorwacja, Gruzja, Hiszpania, Maroko, Izrael, Belgia, Indie, Malediwy, Sri Lanka, Butan, Nepal, Mauritius, Turcja, Bułgaria, Grecja, Węgry, Słowacja, Litwa, Polska). Mieli oni możliwość spotkania z przedstawicielami ponad 100 organizatorów imprez z całej Polski i Czech. Bardzo pomocna okazała się specjalna aplikacja przygotowana dla uczestników eventu przez ConnectTo Global. Zorganizowano również transport na miejsce wydarzenia dla uczestników z Warszawy, Wrocławia, Katowic, Rzeszowa, Radomia i Kielc. Zadbały o to firmy: LWnuk, Strada Tour, Neobus Polska i Biuro Podróży Selva Tour.

„Od czasów pierwszej edycji w grudniu 2021 roku ALLinTOO stał się silną marką międzynarodową, rozpoznawalną nie tylko pośród polskich, ale i zagranicznych kontrahentów reprezentujących zarówno wystawców, jak i kupujących. Świadczy to o tym, że było zapotrzebowanie na taką formułę workshopu – trochę bardziej na luzie i z elementami integracji. Taką, w trakcie której powstają zalążki prawdziwych koleżeńskich relacji, a dla stałych bywalców to jak spotkanie w gronie dobrych znajomych. Okazja do wymiany opinii, wspólnej zabawy i relaksu. Prawdziwy biznes opiera się nie tylko na cenie – ważne są emocje i wspólne zaangażowanie obu stron” – mówi Zuzanna Sprycha, wiceprezeska TOO, a zarazem współorganizatorka workshopu i wystawca.

Oprócz części biznesowej zadbano również o dodatkowe atrakcje dla gości. Przed kolacją wylosowano nagrody wśród touroperatorów uczestniczących w workshopie, a firma Grand Tokaj przygotowała degustację węgierskich win z regionu winiarskiego Tokaj. Partnerem wieczornej imprezy była firma OANDA TMS Brokers S.A.

Drugi dzień ALLinTOO rozpoczął się wspólnym zwiedzaniem Krakowa w stylu „Team Building”. Osiem grup, złożonych z czterech wystawców i czterech buyersów, walczyło ze sobą o nagrodę – ośmiu butelek wina od firmy Grand Tokaj. Spotkanie biznesowe to tylko jeden „składnik” owocnego biznesu.

fot. Michał Żebrowski

Warto też nadmienić, że rozpoczęły się już przygotowania do kolejnej, VI edycji ALLinTOO, która odbędzie się w Łodzi w dniach 13-14 listopada 2024 roku.

Jako obserwator kolejnego już workshopu muszę jednoznacznie potwierdzić, że organizatorzy ALLinTOO opanowali trudną sztukę kreowania przyjacielskiej, a zarazem pracowitej i twórczej, atmosfery tych wydarzeń. Rozmawiałem z wieloma uczestnikami i wszyscy deklarowali wzięcie udziału w kolejnych edycjach. Dominowali przedstawiciele małych biur podróży, których celem było najczęściej znalezienie jakiegoś ciekawego unikalnego produktu, który wyróżni ich ofertę. Większości to się udało.

Wiele wskazuje na to, że ranga i znaczenie Międzynarodowych Workshopów Turystycznych ALLinTOO będą dalej rosły.  W 1. edycji uczestniczyło 12 wystawców, w tej ostatniej 54. Życzę, aby jak najszybciej udało się przekroczyć magiczną “setkę”