Sun & Snow oferuje rekompensaty za deszczowe dni podczas wakacji

Firma Sun & Snow, zajmująca się zarządzaniem wynajmem apartamentów w 40 miejscowościach turystycznych, wyszła z inicjatywą, która ma rekompensować deszczowe dni podczas wyjazdu wypoczynkowego. Podróżujący będą mogli ubiegać się o rekompensatę w wysokości 25 proc. w przypadku wystąpienia opadów deszczu większych niż 5 mm.
Rekompensata ma być naliczana w przypadku wystąpienia opadów większych niż 5 mm, co będą monitorowały biura lokalne Sun & Snow, zaś sama wypłata rekompensaty ma mieć formę vouchera, na którego realizację będzie kolejnych 12 miesięcy.
„Jako firma zarządzająca wynajmem apartamentów, z których bardzo często korzystają rodziny z dziećmi, mamy wpływ na wiele kwestii oprócz pogody. W momencie – gdy jest ona aż nazbyt kapryśna i nieprzewidywalna, chcemy przynajmniej w taki sposób zrównoważyć niedogodności, jakie spotykają naszych klientów. Traktujemy tą ofertę jako test i chcemy zobaczyć, czy będzie ona miała przełożenie na poziom zadowolenia z wypoczynku w naszych apartamentach. Co ważne ofertę można połączyć z innymi ofertami, jak np. rabat 200 zł na rezerwacje w sierpniu.” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu Sun & Snow.
Kwota zwrotu za deszczowe dni, o jaką będą mogli ubiegać się turyści, dotyczy wyliczonej stawki dniowej opłacanej za pobyt. By uniknąć wątpliwości dane będą weryfikowane w uznanych źródłach związanych z monitoringiem pogody. Poziom opadów jaki został ustalony za kluczowy w promocji – jest dość liberalny i wynosi 5 mm. Zwykle intensywność deszczu klasyfikuje się jako: „lekki opad”, gdy spada nie więcej niż 2,5 mm wody na godzinę, zaś za „silny opad” uznajemy, gdy spada powyżej 7,5 mm wody na godzinę.
Sun & Snow: popularność wakacyjnych miejscowości na długi weekend czerwcowy wzrosła o 80 proc.
POWIĄZANE WPISY
29 września 2023
Accor: inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej. Do sieci dołączą kolejne obiekty, w planach również renowacje
Grupa Accor kontynuuje rozwój swojego portfolio marek midscale i economy w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
29 września 2023
WOT prezentuje nową publikację. Poznaj Warszawę „Nad dachami”
Warszawska Organizacja Turystyczna zaprezentowała swoją najnowszą publikację, "Nad…
0 Komentarzy1 Minuty
28 września 2023
Sun & Snow z nowym systemem ogrzewania. Zredukuje do 40 proc. kosztów
Sun & Snow, rozpoczął wdrażanie zdalnego sterowania ogrzewaniem w zarządzanych przez…
0 Komentarzy1 Minuty
28 września 2023
Ryanair zapowiada jesienno-zimowe cięcia w rozkładzie lotów. Dostawy Boeingów opóźnione
Ryanair, poinformował dziś (czwartek, 28 września) o cięciach w rozkładzie lotów na zimę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 września 2023
PHH uhonorowany międzynarodową nagrodą za program Ambasador
Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał brązową nagrodę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 września 2023
B&B Hotels planuje nowe inwestycje przy centrach handlowych
Sieć B&B Hotels, planuje ekspansję na polskim rynku, koncentrując się na projektach typu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 września 2023
Analiza Kiwi.com: millenialsi najchętniej wybierają city breaki
Kiwi.com, firma zajmująca się technologią turystyczną oraz wyszukiwarka tanich lotów,…
0 Komentarzy2 Minuty
26 września 2023
Wakacje 2024: Polacy planują wypoczynek z dużym wyprzedzeniem
Oferty na lato 2024 dostępne są od ponad dwóch miesięcy, a zainteresowanie nimi rośnie z…
0 Komentarzy9 Minuty
26 września 2023
Flix ogłasza rekordowe wyniki za pierwsze półrocze 2023. Wzrost przychodów o 54 proc.
Flix ogłosił wyniki za pierwsze półrocze 2023 roku. Ponad 36 mln pasażerów na całym…
0 Komentarzy4 Minuty