RateHawk zachęca agentów do pakietowania (Emiratów) – oferuje zniżki od partnerów
RateHawk zachęca agentów do sprzedaży turystyki. Pomogą partnerzy, Ras Al Khaimah, HanseMerkur i Diagnostyka.pl. Bardzo ciekawa inicjatywa.
Kolejny gracz zauważył potencjał jaki generuje kierunek Emiraty. W szczególności Dubaj, ale także Ras Al Khaimah. Przy okazji zeszłotygodniowego webinaru dla agentów prezentującego nowości systemu, RateHawk postanowił dodatkowo zachęcić do samodzielnego pakietowania usług. Wspomóc mają go zewnętrzni partnerzy, zarówno ci turystyczni, jak Organizacja Turystyczna Ras Al Khaimah, ale też komplementarni, ubezpieczyciel HanseMerkur i oferująca testy na Covid Diagnostyka.pl.
Nowości od RateHawka – transfery – rośnie paleta usług rezerwowanych on-line
Celem głównym webinaru było odświeżenie informacji odnośnie nowych funkcjonalności systemu. Najświeższą nowością są transfery. Oferta jest bardzo bogata, zawiera 95 państw i 700 lokalizacji.
Prowadzący podkreślali zalety tej usługi, przede wszystkim spersonalizowany serwis, kierowców mówiących po angielsku i monitoring rejsów. Ten ostatni element jest bardzo istotny w przypadku ewentualnych opóźnień.
W trakcie prezentacji pojawił się też element atrakcyjnej cenowo oferty transferów vs taxi w niektórych destynacjach, takich jak m.in. Dubaj. Szczególnie w przypadku jeżeli podróżujemy wraz z większą ilością osób.
Co ciekawe usługę transferów można zamówić także w opcji stand alone, Nie musimy jej wiązać z rezerwacją innych usług. Z punktu widzenia agentów to bardzo użyteczne rozwiązanie.
Inne nowości – bilety lotnicze – tanie linie – nadchodzi wynajem aut
Odświeżono też informacje o innych nowościach od RateHawka. Dość niedawno wprowadzono opcje rezerwacji biletów lotniczych linii regularnych. Jest to bardzo przydatna funkcjonalność, szczególnie dla mniejszych agentów. Co ciekawe obecnie RateHawk nie korzysta (jeszcze) z polskiej akredytacji IATA. Używanie niemieckiego providera daje dodatkowe benefity, w postaci dostępu do oferty linii, których nie można zarezerwować w Polsce.
Kolejną nowością jest oferta tanich linii, to także odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie w tym segmencie rynku.
Na koniec zasygnalizowano wzmożone prace nad udostępnieniem on-linowej obsługi wynajmu aut. Powinna się ona pojawić w ciągu kilku tygodni, zapewne będzie to okres zaraz po wakacjach. Wtedy to zwykle rusza mocniej biznes travel, który z niej właśnie często korzysta.
Jest komplet usług można pakietować – Ras Al Khaimah przedstawiła swoje walory
W tym momencie RateHawk dysponuje już paletą usług, która umożliwia agentom samodzielne pakietowanie krótkich wypadów ich klientów. RateHawk zamierza do tego dodatkowo zachęcać.
Na pierwszy ogień idą Emiraty, RateHawk doskonale widzi, że ten właśnie kierunek cieszy się znaczną popularnością wśród hotelowych klientów. Wybór nie był więc przypadkowy.
Na prezentacje zaproszono reprezentantkę Ras Al Khaimah, która dość dokładnie omówiła atrakcje tego stricte turystycznego Emiratu. Warto edukować agentów w tym względzie, gdyż akurat ten Emirat posiada w ofercie nie tylko plażowanie, ale także aktywną turystykę czy turystykę kulturową. Nie wspominając o ciekawym temacie związanym z poławianiem pereł. Podczas prezentacji nie zabrakło też nowości z Ras Al Khaimah w obszarze oferty hotelowej.
Trzeba przyznać iż RateHawk wybrał optymalny timing, wczoraj bowiem gruchnęła wieść o nowych rejsach FlyDubai z Warszawy do Dubaju. Wzmożona konkurencja z LOT-em i innymi przewoźnikami przyczyni się do radykalnego ograniczenia cen, możemy założyć iż do Dubaju regularnie będziemy latać za 1500 zł.
Fly Dubai (Emirates) ogłaszają dodatkowy codzienny rejs z Warszawy
Taka cena przelotów jeszcze bardziej zachęca do promowania Emiratów jako całorocznej destynacji. Nie można też wykluczyć iż LOT niejako uciekając przed konkurencją zdecydują się wkrótce na loty właśnie do Ras Al Khiamah. Tak jak uczyniła to ukraińska UIA.
Teraz pozostaje nam tylko czekać na połączenie Gdańsk-Dubaj, wtedy oferta z Polski była by już kompletna.
Partnerzy wspierają projekt turystyczny RateHawka – HanseMerkur i Diagnostyka.pl
RateHawk postarał się by agenci uczestniczący w webinarze otrzymali, też dodatkowe wsparcie w zakresie edukacji i specjalnej oferty usług komplementarnych.
Ciekawe prezentacje przedstawiły ubezpieczyciel HanseMerkur, który niedawno gościł na Forum Waszaturystyka , jak i Diagnostyka.pl.
Ubezpieczenia od HanseMerkur kompleksowo chronią przed ryzykiem covid, dodatkowa oferta tzw. rozszerzenia zapewnia jeszcze dokładniejszą ochronę włączając do ryzyk, m.in ryzyko kwarantanny. Dodatkowo ubezpieczyciel przedstawił dla nowych klientów, którzy przyjdą z polecenia RateHawka, specjalną ofertę prowizyjną. Prowizje agencyjne prezentowane przez HanseMerkur są naprawdę imponujące.
Także Diagnostyka.pl miała okazje opowiedzieć o obecnych standardach w zakresie diagnozowania/testowania Covid19. Również w tym przypadku agenci otrzymają specjalną, lepszą niż dostępna powszechnie na rynku ofertę na testy PRC/Antygenowe.
Nie wątpliwie dodatkowe wsparcie agentów pomoże w przekonaniu ich do śmielszego oferowania pakietów sprzedawanych za pośrednictwem platformy RateHawk.
Można śmiało założyć iż w niedalekiej przyszłości firma będzie mogła sięgnąć po stawki tour operatorskie od linii lotniczych, pojawią się też inne destynacje chętne do promocji wśród agentów RateHawka. Przy dynamicznym wzroście popytu na turystkę, przyjęta strategia wydaje się bardzo rozsądna.
Zapis wideo ze spotkania RateHawka z agentami możemy obejrzeć pod linkiem.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
Otwarcie sezonu turystycznego w Chorwacji
180 polskich touroperatorów, agentów turystycznych, ekspertów z branży i dziennikarzy…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Majówka last minute: rekordowy wzrost wyjazdów i duże zainteresowanie pięciogwiazdkowymi hotelami
Rezerwacji na tegoroczną majówkę na dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem jest już więcej…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty