Polregio zmieni system sprzedaży biletów online
Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, ogłosiły przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online z aplikacją na urządzenia mobilne wraz z usługą utrzymania.
Spółka Przewozy Regionalne, ogłosiła przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online (SSBO) oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Wykonawca przygotuje analizę przedwdrożeniową i opracuje projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia; wykona i wdroży system oraz aplikację mobilną; będzie świadczył usługę asysty wdrożeniowej maksymalnie do 3 miesięcy od uruchomienia systemu i aplikacji oraz będzie świadczył usługę serwisu przez 36 miesięcy od zakończenia asysty wdrożeniowej.
Anna Lenarczyk, członek zarządu – dyrektor handlowy Spółki Przewozy Regionalne, powiedziała: „W odróżnieniu od obecnego modelu nowy System Sprzedaży Biletów Online będzie własnością przewoźnika. Będziemy mieli pełen wpływ na jego funkcjonowanie i kierunki rozwoju m.in. w zakresie doboru takich funkcjonalności, jakie będą nam potrzebne. To kolejny krok w udoskonalaniu obsługi pasażerów POLREGIO. Należy przy tym podkreślić, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na nowe kanały sprzedaży biletów.”
Użytkownik SSBO będzie miał możliwość wydrukowania zakupionych biletów jak również przechowywania ich na urządzeniu mobilnym. SSBO docelowo będzie mógł być zintegrowany z systemem powiadomień dotyczących podróży. Nowy system i aplikacja mobilna mają zostać udostępnione pasażerom w IV kwartale br.
Przewozy Regionalne prowadzą kompleksowe działania unowocześniające obszar dystrybucji biletów. W tym roku przewoźnik wybrał dostawcę nowoczesnych terminali mobilnych z możliwością płatności kartą do potrzeb obsługi pociągów POLREGIO. Spółka ogłosiła również konkurs na nowy system zarządzający sprzedażą biletów (SSB), który pozwoli usprawnić proces kompleksowego zarządzania sprzedażą i zastąpi obecnie użytkowane systemy backoffice oparte na wielu budowanych przez lata niezależnych systemach. System ten będzie w czasie rzeczywistym komunikować się z innymi kanałami dystrybucji biletów oraz umożliwiać współpracę z systemami innych przewoźników. Będzie także umożliwiał nabywanie biletów wspólnych oraz pozwalał na rozwój nowoczesnych interfejsów sprzedaży.
SSBO i aplikacja mobilna staną się interfejsami wspomnianego systemu centralnego SSB.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Ryanair połączy Rzeszów z Alicante
Od 3 kwietnia 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć do…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Lotnisko Zielona Góra-Babimost: historyczny rok pod względem liczby odprawionych pasażerów
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost od początku roku odprawił ponad 51 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
Wizz Air przewiózł 100 mln pasażerów w Polsce
Wizz Air poinformował o przewiezieniu 100 mln pasażerów w Polsce. Nie była to jedna…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
14 mln pasażerów Ryanair w Gdańsku
Ryanair poinformował o przekroczeniu 14 mln obsłużonych pasażerów, którzy podróżowali z…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
11,7 mln pasażerów Ryanair w listopadzie 2023
4 grudnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za listopad 2023 roku. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty