PHH nagrodził swoich Ambasadorów

Prawie 250 pracowników Polskiego Holdingu Hotelowego bierze udział w innowacyjnym programie „Ambasador”, w ramach którego uczestnicy w zamian za określony postawy i aktywności zdobywają punkty i odbierają nagrody. Do tej pory wypłaconych zostało około 30 nagród pieniężnych.
Prawie 250 pracowników Polskiego Holdingu Hotelowego bierze udział w innowacyjnym programie „Ambasador”, w ramach którego uczestnicy w zamian za określony postawy i aktywności zdobywają punkty i odbierają nagrody. Do tej pory wypłaconych zostało około 30 nagród pieniężnych.
Polski Holding Hotelowy, aby docenić swoich pierwszych nagrodzonych Ambasadorów zorganizował weekend, którego zwieńczeniem była uroczysta kolacja w towarzystwie zarządu spółki, podczas której wręczone zostały upominki.
Gheorghe Marian Cristescu, prezes PHH, powiedział: „Jestem dumny, że w naszej firmie pracują ludzie, dla których los innych nie jest obojętny i w wolnym czasie angażują się w różnego rodzaju działalność charytatywną, a w trudnych chwilach wspierają swoich kolegów z pracy. Dostrzegając te działania chcieliśmy docenić zaangażowanie i prospołeczną postawę naszych pracowników. Ich społeczne zaangażowanie jest najlepszym potwierdzeniem przynależności do naszej branży, w której kluczowe są gościnność, życzliwość i otwartość na potrzeby innych.”
W ramach rywalizacji pracownicy PHH zdobywają punkty między innymi za udział w wolontariacie społecznym czy ochotniczych służbach na przykład OSP, zaangażowanie w akcje na rzecz pomocy dla migrantów z Ukrainy czy wyjątkową pomoc koleżeńską.
Aleksandra Burakowska z Golden Tulip Gdańsk Residence, która zdobyła tytuł „Ambasadora”, podkreśliła: „W czasie pandemii mieliśmy bardzo trudny okres kiedy zastępowaliśmy kolegów w innych działach, a nawet innych miastach. Dla mnie takie działanie było oczywiste. Jesteśmy zespołem, jedną drużyną i mamy jeden wspólny cel – dobro naszych gości! Fakt, że nasza firma to docenia i jeszcze nas za to dodatkowo nagradza jeszcze bardziej utwierdza mnie w tym działaniu.”
Wśród nagrodzonych są m. in. osoby, które zostały docenione za wykonywanie obowiązków ponad standardowe zadania stanowiskowe, polecenie nowego pracownika lub profilaktykę zdrowotną, w tym szczepienie przeciw grypie, uzyskanie paszportu COVID-owego, oddanie krwi czy wpisanie do bazy DKMS.
Karolina Raczyńska, pracująca w Biurze Zarządu spółki PHH, jedna z laureatek grywalizacji, zaznaczyła: „Członkiem DKMS jestem od 12 lat, często angażuje się w różnego rodzaju działania charytatywne, jak np. akcje Mikołajkowe dla podopiecznych z domów dziecka, czy ostatnio pomoc dla obywateli z Ukrainy. Jest to dla mnie bardzo naturalne, aby pomagać innym i nie wyobrażam sobie, że mogłabym tego nie robić.”
Z kolei Wojciech Dobrowolski, dyrektor Holiday Inn Express Rzeszów Airport – kolejny zwycięzca grywalizacji, dodał: „Program „Ambasador” motywuje do wykonywania ponad stanowiskowych obowiązków w pracy oraz pomaga w budowaniu dobrych relacji w zespole hotelowym, co w konsekwencji przekłada się na dobre relacje z naszymi gośćmi. Jako dyrektor hotelu widzę to każdego dnia u swoich pracowników i jestem z nich dumny.”
Danuta Kisielewska, dyrektor personalny w Polskim Holdingu Hotelowym, podsumowała: „Dzięki innowacyjnemu programowi „Ambasador” pokazujemy, jak ważny wkład w budowaniu wizerunku firmy wnoszą sami pracownicy. Najlepszym tego dowodem jest liczba zgłoszonych aktywności za prawdziwą hotelarską postawę, czyli „pochwały dla pracowników”. To najlepiej świadczy o tym, że poprzez podejmowanie określonych działań nasi pracownicy stają się jednocześnie ambasadorami PHH na zewnątrz. Dla mnie jednym z istotnych elementów tego programu jest wzmocnienie relacji interpersonalnych wewnątrz firmy oraz relacji z gośćmi.”
PHH podpisał list intencyjny o dalszej współpracy z ukraińskimi hotelami i kurortami
POWIĄZANE WPISY
22 marca 2023
Startuje letni rozkład lotów z Wrocławia. W ofercie dwa nowe kierunki
Dwa nowe połączenia do Brindisi i Sofii oraz powrót ulubionych kierunków w południowe…
0 Komentarzy5 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
17 marca 2023
Pierwsza na świecie makieta z prawdziwym deszczem w Kolejkowie
Wystawę co dziewięć minut rozświetlają błyskawice, a na mieszkańców makiety spada ulewa.…
0 Komentarzy2 Minuty
16 marca 2023
MROT: dofinansujemy projekty naszych członków. Powstaje Laboratorium Inicjatyw Turystycznych
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna chcąc rozwijać produkty turystyczne na…
0 Komentarzy4 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty