Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates

Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że Penelope Cruz, aktorka i filantropka, będzie nową ambasadorką ich marki. W nadchodzącej kampanii reklamowej, która zostanie uruchomiona w połowie 2023 roku, Cruz będzie współpracowała z Emirates, promując ich ekskluzywne usługi.
Nagrodzona Oscarem aktorka i filantropka jest fanką marki Emirates i częstą pasażerką, która już wielokrotnie odwiedzała Dubaj. Od czerwca 2023 r. nowe spoty telewizyjne zostaną wyemitowane na całym świecie, zarówno w języku angielskim, jak i hiszpańskim, ojczystym języku Penelope Cruz. Krótkie reklamy z inspirującym hasłem “Samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy” przedstawiają Penelope Cruz korzystającą ze wszystkich ekskluzywnych udogodnień, których doświadczają klienci Emirates w klasie pierwszej i biznes podczas lotów w nawiązaniu do hasła linii: Fly Better.
„Dla Emirates priorytetem jest przede wszystkim wierność mottu Fly Better, gdzie podróż jest równie ważna jak samo miejsce docelowe. W Emirates dbamy o każdy detal, dlatego zależało nam na tym, aby ambasadorka odzwierciedlała markę Emirates – musiała to być osoba z klasą, stylowa i o nowoczesnym, światowym wizerunku. Penelope była idealnym wyborem” – powiedział Richard Billington, Emirates’ senior vice president of brand and advertising.
Penelope Cruz dołącza do linii lotniczych Emirates w nowej serii reklam, która będzie emitowana na całym świecie. Aktorka będzie współpracowała z Emirates, kontynuując poprzednie kampanie z udziałem Burj Girl czy Jennifer Aniston. Reklamy będą wyświetlane na telewizyjnych kanałach informacyjnych i platformach cyfrowych Emirates, a kolejne wspólne inicjatywy zostaną ogłoszone w przyszłym roku.
Emirates: zysk 3 mld dol. za rok 2022/23 przy 3,6 mld dol. przychodu
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 408 mln zł
Enter Air i Coral Travel Poland zawarły umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Nowa kampania Wielkopolskiej ROT. Atrakcje Szlaku Piastowskiego polecają Kajko i Kokosz
Znani bohaterowie polskiego komiksu, Kajko i Kokosz wystąpią w nowej kampanii…
0 Komentarzy3 Minuty
7 czerwca 2023
Hostele a&o zredukują emisję dwutlenku węgla o 35 proc.
Sieć hosteli a&o zmniejsza swój ślad węglowy o kolejne 35 proc. i dąży do osiągnięcia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Port Lotniczy Lublin: rozpoczęcie sezonu lato 2023 rejsami do Antalyi i Monastyru
Pierwszy samolot z Portu Lotniczego Lublin wyruszył do Monastyru w Tunezji, oznaczając…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Dolnośląskie przygotowuje się do letniego sezonu. Turystyczne otwarcie wakacji na zamku Grodziec
Dolny Śląsk szykuje się na letni sezon wakacyjny, a jednym z zaplanowanych wydarzeń jest…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2023
PLL LOT stawiają na równość zawodową kobiet w ramach programu IATA 25by2025
Polskie Linie Lotnicze LOT dołączyły do programu IATA 25by2025, który ma na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Nocowanie.pl: polska branża turystyczna jest coraz bardziej eko
Ankieta przeprowadzona przez serwis Nocowanie.pl wśród właścicieli obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
6 czerwca 2023
Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Warszawa oficjalnie z tytułem European Best Destination 2023. Stolica Polski przyciągnęła uwagę mediów zagranicznych
Warszawa świętuje zdobycie tytułu European Best Destination 2023, stając się najlepszym…
0 Komentarzy2 Minuty