Namibia Tourism Board zaprezentowała swoją ofertę podczas spotkań w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech

W dniach 16-20 października 2023 roku, Namibia Toursim Board (NTB) zorganizowała roadshow w Polsce, Czechach, Rumunii oraz na Węgrzech, tym samym uznając Europę Środkowo-Wschodnią za rozwijający się rynek źródłowy. W roadshow poza NTB, wzięli udział partnerzy z Namibii Wilderness Safaris, Ondili i Namibia Wildlife Resorts, reprezentujący sektor DMC i hotelarski.

We współpracy z agencją marketingu destynacji Travel Advance, NTB zorganizowała łącznie cztery wydarzenia B2B w Warszawie, Pradze, Budapeszcie i Bukareszcie. Spotkania obejmowały prezentacje destynacji i produktów, interaktywne forum dyskusyjne oraz wystawną kolację zakończoną nagrodami.

Spotkania miały one na celu edukację lokalnego sektora turystycznego na temat oferty turystycznej Namibii oraz stymulowanie relacji biznesowych pomiędzy branżą turystyczną z poszczególnych krajów, a hotelami w Namibii i DMC. W roadshow wzięło udział ponad 160 przedstawicieli branży turystycznej z regionu CEE.

„To imponujące, że Namibia naprawdę zwróciła uwagę na Europę Środkowo-Wschodnią dzięki tak dużej inwestycji. Podróżni z Europy Środkowo-Wschodniej zaczęli ostatnio coraz liczniej odkrywać Namibię i tendencja ta będzie się nasilać w nadchodzących latach” – powiedział Paddington Tucker, dyrektor generalny Travel Advance.

„National Tourism Board działa w regionie CEE już od wielu lat i jesteśmy zachwyceni możliwością powrotu po przerwie związanej z covidem-19, aby na nowo zbudować markę Namibii w Polsce, Czechach, na Węgrzech i w Rumunii” – dodał Matthias Lemcke, pełniący obowiązki menedżera obszaru.