Małopolska z nową kampanią promującą turystykę kulinarną
Województwo Małopolskie startuje z nową kampanią promującą turystykę kulinarną. Jest to kontynuacja działań zachęcających do turystyki ekologicznej. Turystyka kulinarna to coraz popularniejsza forma podróżowania dla osób, które nie tylko chcą zwiedzać, ale także odkrywać lokalne smaki i tradycje.
Połączenie degustacji regionalnych potraw z poznawaniem kultury i historii danego regionu to dla turystów kulinarnych niezapomniane wrażenia. Województwo Małopolskie zachęca do odkrywania regionu poprzez zmysły i dołączenia do coraz większej społeczności ceniącej sobie turystykę kulinarną.
Turystyka kulinarna to przede wszystkim smakowanie potraw i produktów regionalnych, która jest połączona ze zwiedzaniem, poznawaniem historii i kultury danego miejsca. Do takiej formy podróżowania przez cały letni sezon turystyczny zachęcać będzie Województwo Małopolskie w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem Małopolska – zasmakuj w podróży, której głównym celem będzie popularyzowanie oferty turystycznej regionu ze szczególnym uwzględnieniem tradycji kulinarnych i aktualnej oferty gastronomicznej i produktowej.
„Turyści coraz częściej podróżują nie tylko by podziwiać przepiękne widoki i zabytki, aktywnie wypoczywać, ale także by doświadczać nowych smaków, aromatów i poszukiwać kulinarnych inspiracji. Podczas tegorocznej kampanii pod hasłem “Małopolska – zasmakuj w podróży” będziemy starali się udowodnić, że nie tylko eskapady w najdalsze zakątki świata dostarczają nam nowych wrażeń smakowych i poznawczych, ale także te bliższe wyprawy potrafią zaskoczyć i zaintrygować. Małopolska ma ogromny potencjał, jeśli chodzi o produkty regionalne, wielowiekowe tradycje kulinarne, rolnictwo ekologiczne i ofertę gastronomiczną. Mimo że większość osób zapytana o kulinarny symbol Małopolski w pierwszej kolejności wymienia krakowskiego obwarzanka i oscypek, gwarantuję, że tutejsza kuchnia ma do zaoferowania wiele niezwykłych smaków, a specjały poszczególnych subregionów są różnorodne i związane z bardzo odmiennymi tradycjami. A to wszystko w związku wielokulturowością i burzliwą historią regionu” – mówi Iwona Gibas z zarządu Województwa Małopolskiego.
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Nowa kampania Wielkopolskiej ROT. Atrakcje Szlaku Piastowskiego polecają Kajko i Kokosz
Znani bohaterowie polskiego komiksu, Kajko i Kokosz wystąpią w nowej kampanii…
0 Komentarzy3 Minuty
7 czerwca 2023
Travelist.pl: 30 proc. obiektów ma jeszcze wolne miejsca na czerwcowy długi weekend
Dane zebrane przez portal Travelist.pl pokazują, że zainteresowanie tym przedłużonym…
0 Komentarzy3 Minuty
7 czerwca 2023
Campanile stawia na zrównoważoną gastronomię. Powstaną sezonowe dania i quiz dla gości
Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Nino Rosenlund nowym general managerem w NYX Hotel Warsaw
NYX Hotel Warsaw, należący do sieci obiektów Leonardo Hotels, ma nowego general managera.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2023
Postępowanie UOKiK wobec Wizz Air i innych przewoźników. Chodzi o koszty połączeń z infolinią
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowania wyjaśniające…
0 Komentarzy4 Minuty
5 czerwca 2023
Rusza nowe połączenie Air Serbia z Krakowa do Belgradu
W niedzielę wieczorem na krakowskim lotnisku odbyło się uroczyste powitanie samolotu…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2023
IGHP szkoli kadrę szkół branżowych. “Chcemy kształcić pasjonatów zawodu”
W dniach 30-31 maja w Warszawie odbyła się II ogólnopolska konferencja dla kadry szkół…
0 Komentarzy1 Minuty
1 czerwca 2023
Leo Express wprowadza codzienne połączenia między Pragą a Krakowem
Leo Express ogłosił zwiększenie liczby połączeń między Pragą a Krakowem o trzy dodatkowe…
0 Komentarzy1 Minuty