Małopolska – nowa akcja promocyjna “Małopolska – naturalnie!”

Małopolska – naturalnie! To hasło i motyw przewodni tegorocznych działań informacyjnych mających na celu upowszechnienie turystyki w Małopolsce. Od wiosny, aż do późnej jesieni nie zabraknie ciekawych propozycji spędzenia czasu w Małopolsce, planów wycieczek, rekomendacji miejsc i atrakcji, także tych poza głównym szlakiem.
Iwona Gibas z Zarządu Województwa Małopolskiego, powiedziała: „Oprócz promocji licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki. Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do tego by podróżowali po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń.
Na portalu visitmalopopolska.pl, profilu FB Odkryj Małopolskę, ale również w innych kanałach informacyjnych Województwa Małopolskiego regularnie będą publikowane, propozycje wycieczek, ciekawostki turystyczne, rekomendacje unikatowych atrakcji, zapowiedzi wydarzeń, których nie można przegapić. Bohaterami materiałów informacyjnych i artykułów będą przede wszystkim te osoby i miejsca, które w istocie tworzą niepowtarzalny klimat i atmosferę regionu. Dodatkowo podróże po Małopolsce ułatwi aplikacja VisitMałopolska, która nie tylko pomoże w zaplanowaniu trasy wycieczki, dostarczy niezbędnych informacji, ale także będzie osobistym wirtualnym przewodnikiem.
Iwona Gibas dodała: „Do współdziałania w ramach naszej kampanii informacyjnej będziemy zapraszać również przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc, atrakcji i lokalnych ambasadorów. To właśnie ich strony internetowe, profile w mediach społecznościowych są często pierwszym miejscem, na które zaglądają turyści poszukujący informacji o bazie noclegowej, czy lokalnych atrakcjach turystycznych. Zależy nam, żeby byli dobrze poinformowani o tym co ciekawego dzieje się w regionie i dysponowali aktualnymi i atrakcyjnymi materiałami, które będą mogli udostępniać odwiedzającym ich turystom.”
Małopolska – spadek zainteresowania przyjazdami wśród turystów zagranicznych
POWIĄZANE WPISY
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Ferie w bydgoskich Młynach Rothera
Postindustrialny budynek w samym sercu Bydgoszczy zaprasza do podziwiania panoramy…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Małopolska zaprasza na ferie zimowe
Ferie zimowe to wyczekiwana i niepowtarzalna okazja do odprężenia i zabawy dla całej…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Wrocław: prawie 6 mln turystów w 2022. Ruch jak przed pandemią
Tylko w zeszłym roku do Wrocławia przyjechało niespełna sześć milionów turystów i…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty