Małopolska – nowa akcja promocyjna “Małopolska – naturalnie!”

Małopolska – naturalnie! To hasło i motyw przewodni tegorocznych działań informacyjnych mających na celu upowszechnienie turystyki w Małopolsce. Od wiosny, aż do późnej jesieni nie zabraknie ciekawych propozycji spędzenia czasu w Małopolsce, planów wycieczek, rekomendacji miejsc i atrakcji, także tych poza głównym szlakiem.
Iwona Gibas z Zarządu Województwa Małopolskiego, powiedziała: „Oprócz promocji licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki. Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do tego by podróżowali po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń.
Na portalu visitmalopopolska.pl, profilu FB Odkryj Małopolskę, ale również w innych kanałach informacyjnych Województwa Małopolskiego regularnie będą publikowane, propozycje wycieczek, ciekawostki turystyczne, rekomendacje unikatowych atrakcji, zapowiedzi wydarzeń, których nie można przegapić. Bohaterami materiałów informacyjnych i artykułów będą przede wszystkim te osoby i miejsca, które w istocie tworzą niepowtarzalny klimat i atmosferę regionu. Dodatkowo podróże po Małopolsce ułatwi aplikacja VisitMałopolska, która nie tylko pomoże w zaplanowaniu trasy wycieczki, dostarczy niezbędnych informacji, ale także będzie osobistym wirtualnym przewodnikiem.
Iwona Gibas dodała: „Do współdziałania w ramach naszej kampanii informacyjnej będziemy zapraszać również przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc, atrakcji i lokalnych ambasadorów. To właśnie ich strony internetowe, profile w mediach społecznościowych są często pierwszym miejscem, na które zaglądają turyści poszukujący informacji o bazie noclegowej, czy lokalnych atrakcjach turystycznych. Zależy nam, żeby byli dobrze poinformowani o tym co ciekawego dzieje się w regionie i dysponowali aktualnymi i atrakcyjnymi materiałami, które będą mogli udostępniać odwiedzającym ich turystom.”
Małopolska – spadek zainteresowania przyjazdami wśród turystów zagranicznych
POWIĄZANE WPISY
6 grudnia 2023
Bachledka otwiera sezon narciarski
Bachledka to kolejny ośrodek narciarski, który przyspiesza otwarcie sezonu. Można…
0 Komentarzy1 Minuty
6 grudnia 2023
Szczyrk Mountain Resort otwiera sezon narciarski w piątek 8 grudnia
Szczyrk Mountain Resort zapowiada otwarcie sezonu narciarskiego w ten piątek, 8 grudnia.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2023
Warszawska branża turystyczna solidarna z gdańską inicjatywą „Biskupia 33”
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej wsparli projekt ,,Biskupia 33”. W dniach…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Wakacje Marzeń 2023: spokojny wypoczynek dla 103 dzieci z domów dziecka
People for People i Turystyczna Organizacja Otwarta podsumowała akcję Wakacje Marzeń…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2023
Rekordowy rok 2023 Biura Podróży Sun & Fun
Biuro Podróży Sun &Fun przedstawiło ofertę na lato 2024 roku. Przy okazji pochwaliło się…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2023
Podczas Gali Waszej Turystyki zbierzemy środki na Dom Dziecka w Falbogach. Przyłącz się do aukcji charytatywnej
Podczas trzeciej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 12 stycznia 2024 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Rozpoczęcie sezonu na Czarnej Górze. GrapaSki zaprasza na nowości na stokach
W stacji narciarskiej z podhalańskiej Czarnej Góry oprócz pierwszych szusów miłośnicy…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty