Hubert Gonera będzie gościem IX Forum Promocji Turystycznej
O papierowych katalogach i broszurach promocyjnych możemy zapomnieć, facebook i inne social media są już powszechnym elementem życia. Aby się wyróżnić w promocji warto sięgać po najnowocześniejsze narzędzia. Opowie o tym Hubert Gonera, właściciel firmy Landbrand, który będzie jednym z gości – ekspertów IX Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 15 września w „Hydropolis” we Wrocławiu. Jego prezentacja nosi tytuł „Wirtualna rzeczywistość a promocja atrakcji turystycznych. Zalety, wady, prognozy”.
Już za siedem tygodni we wrocławskim „Hydropolis” odbędzie się 9. edycja Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcją portalu WaszaTurystyka.pl.
W pierwszej sesji „Stare i nowe media a promocja turystyki”, prezentację o tytule „Wirtualna rzeczywistość a promocja atrakcji turystycznych. Zalety, wady, prognozy” przedstawi Hubert Gonera, właściciel firmy Landbrand.
Hubert Gonera od 2007 roku zarządza firmą Landbrand, która pod jego okiem realizuje różnorodne projekty z zakresu rozwoju i promocji turystyki. Współtworzy krajobraz turystyczny polskich miast i regionów. Kierował zespołami ekspertów w pracach nad Polityką Turystyczną Warszawy ofertą turystyczną Białegostoku, Lublina czy Szlaku wokół Tatr. Współtworzył pomysły na turystyczną Gdynię.
Jest pomysłodawcą dziesiątek marek i szlaków turystycznych, które z sukcesem radzą sobie na rynku. Według jego koncepcji powstały między innymi: marka turystyczna Wielkopolski, Krainy Kanału Elbląskiego, Wielkiej Pętli Wielkopolski, Pętli Żuławskiej, Puław, turystycznego Białegostoku, Mazowsza na Filmowo, Morskiej Legendy Gdyni, Smaków Gdańska, Krainy Górnej Odry i wiele innych. Doradza w budowie oferty turystycznej Białowieży, Kanału Elbląskiego, Szlaku wokół Tatr.
Śledzi światowe trendy i ułatwia ich zastosowanie w polskiej turystyce. W 2009 roku wspólnie z Agencją Rozwoju Gdyni opracował pierwszy w Polsce miejski szlak kulinarny – Kulinarna Gdynia. Od tego czasu rozwija segment turystki kulinarnej i stał się wiodącym ekspertem w kraju w tej dziedzinie. Obecnie pełni funkcję ambasadora World Food Travel Association (WFTA) w Polsce. Od 2018 roku Jego firma realizuje autorski projekt promocji najnowszych muzeów interaktywnych w kraju pod nazwą „Nowe Muzeum”. Stał się on impulsem do pogłębionych badań nad nowymi technologiami i neuronaukami w turystyce. Obecnie doradza samorządowi woj. kujawsko-pomorskiego w projekcie zastosowania rzeczywistości cyfrowych w rozwoju i promocji produktów turystycznych DIGITOURISM.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna złotym partnerem IX Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
25 lipca 2024
Ryanair zarobił w pierwszym kwartale 2024 o prawie połowę mniej. Pasażerowie kupili wyloty w niższych cenach
Ryanair poinformował, że zysk zysk za pierwszy kwartał wynosił 360 mln euro w porównaniu…
0 Komentarzy5 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
19 lipca 2024
Magdas Hotel: zobacz, jak powstała przyjazna przestrzeń dla uchodźców
W centrum Wiednia, pośród zabytkowych ulic, znajduje się wyjątkowy obiekt – Magdas Hotel,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
Rekordowa frekwencja na Zamku Książ. 220 tys. gości w pierwszym półroczu 2024
Zamek Książ przyciągnął rekordową liczbę 220 tys. turystów w pierwszej połowie 2024 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lipca 2024
PKL podpisuje kontrakt na nowe koleje linowe w Szczawniku. W planach reaktywacja ośrodka narciarskiego w Muszynie
Grupa PKL wraz z Gminą Muszyna planuje reaktywację ośrodka narciarskiego w Szczawniku.…
0 Komentarzy3 Minuty