Hubert Gonera będzie gościem IX Forum Promocji Turystycznej

Hubert Gonera/fot. archiwum Landbrand

O papierowych katalogach i broszurach promocyjnych możemy zapomnieć, facebook i inne social media są już powszechnym elementem życia. Aby się wyróżnić w promocji warto sięgać po najnowocześniejsze narzędzia. Opowie o tym Hubert Gonera, właściciel firmy Landbrand, który będzie jednym z gości – ekspertów IX Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 15 września w „Hydropolis” we Wrocławiu. Jego prezentacja nosi tytuł „Wirtualna rzeczywistość a promocja atrakcji turystycznych. Zalety, wady, prognozy”.

Już za siedem tygodni we wrocławskim „Hydropolis” odbędzie się 9. edycja Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcją portalu WaszaTurystyka.pl.

W pierwszej sesji „Stare i nowe media a promocja turystyki”, prezentację o tytule „Wirtualna rzeczywistość a promocja atrakcji turystycznych. Zalety, wady, prognozy” przedstawi Hubert Gonera, właściciel firmy Landbrand.

Hubert Gonera od 2007 roku zarządza firmą Landbrand, która pod jego okiem realizuje różnorodne projekty z zakresu rozwoju i promocji turystyki. Współtworzy krajobraz turystyczny polskich miast i regionów. Kierował zespołami ekspertów w pracach nad Polityką Turystyczną Warszawy ofertą turystyczną Białegostoku, Lublina czy Szlaku wokół Tatr. Współtworzył pomysły na turystyczną Gdynię.
Jest pomysłodawcą dziesiątek marek i szlaków turystycznych, które z sukcesem radzą sobie na rynku. Według jego koncepcji powstały między innymi: marka turystyczna Wielkopolski, Krainy Kanału Elbląskiego, Wielkiej Pętli Wielkopolski, Pętli Żuławskiej, Puław, turystycznego Białegostoku, Mazowsza na Filmowo, Morskiej Legendy Gdyni, Smaków Gdańska, Krainy Górnej Odry i wiele innych. Doradza w budowie oferty turystycznej Białowieży, Kanału Elbląskiego, Szlaku wokół Tatr.

Śledzi światowe trendy i ułatwia ich zastosowanie w polskiej turystyce. W 2009 roku wspólnie z Agencją Rozwoju Gdyni opracował pierwszy w Polsce miejski szlak kulinarny – Kulinarna Gdynia. Od tego czasu rozwija segment turystki kulinarnej i stał się wiodącym ekspertem w kraju w tej dziedzinie. Obecnie pełni funkcję ambasadora World Food Travel Association (WFTA) w Polsce. Od 2018 roku Jego firma realizuje autorski projekt promocji najnowszych muzeów interaktywnych w kraju pod nazwą „Nowe Muzeum”. Stał się on impulsem do pogłębionych badań nad nowymi technologiami i neuronaukami w turystyce. Obecnie doradza samorządowi woj. kujawsko-pomorskiego w projekcie zastosowania rzeczywistości cyfrowych w rozwoju i promocji produktów turystycznych DIGITOURISM.

Dolnośląska Organizacja Turystyczna złotym partnerem IX Forum Promocji Turystycznej