Hotel marki Greet powstanie w Krakowie

Do portfolio marek lifestylowych grupy Accor w regionie, po TRIBE, w najbliższych latach dołączy również Greet. Pierwszy hotel sygnowany tą marką powstanie w Krakowie, w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowego lotniska w Balicach imienia Jana Pawła II. Obiekt przywita pierwszych gości w 2022 roku.
Grupa Accor podpisała umowę franczyzy z firmą Cracovia Airport Hotel na obiekt, który powstanie w Krakowie przy ul. Medweckiego. Nowy hotel zaoferuje gościom 161 nowoczesnych pokoi, a w jego murach znajdą się dwie marki – ibis Styles (84 pokoje) i greet (77 pokoi). Będzie to pierwszy obiekt w Polsce i Europie Wschodniej sygnowany brandem greet, który proponuje zupełnie nowe spojrzenie na współczesne hotelarstwo. Za design i projekt wnętrz hotelu odpowiada pracownia architektoniczna Tremend.
Jacek Stasikowski, Development Director Poland Accor, powiedział: “Podobnie jak TRIBE, marka greet rozszerza granice dotychczasowego rozumienia hotelarstwa. Dlatego szczególnie teraz, w nowej rzeczywistości, która zainspirowała wielu z nas do zmiany swoich codziennych nawyków cieszymy się, że możemy zaproponować zupełnie nowe podejście do podróżowania. Wierzymy, że społecznie zaangażowana marka, dla której jednym z priorytetów jest troska o środowisko naturalne i ekologia, znajdzie wielu entuzjastów w Polsce.”
Paweł Giza, prezes zarządu Cracovia Airport Hotel, dodał: „Wysoka jakość usług idąca w parze z ochroną środowiska jest jednym z priorytetów naszej działalności. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy być częścią projektu skupiającego się na nowym podejściu do zrównoważonej turystyki, gdzie kwestie ekologiczne są jednym z głównych elementów funkcjonowania hotelu. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie w usługach przyjaznych środowisku pomoże stworzyć miejsce, w którym każdy przemyślany element będzie spełniał oczekiwania zaangażowanych podróżników.
Świeży powiew w branży
Zasilająca segment ekonomiczny marka greet powstała w 2018 roku jako wyraz zaangażowania grupy Accor w kwestie środowiskowe, w myśl przekonania, że hotele mogą sprawiać, by świat stał się lepszym miejscem. Skupiony na społeczności, zaangażowaniu i braku standaryzacji brand jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych gości hotelowych, którzy poszukują większego znaczenia w codziennych transakcjach i decyzjach zakupowych. Dlatego w DNA greet wpisane jest działanie z myślą o ochronie środowiska, recycling i upcycling, przypisywanie dużego znaczenia lokalności oraz zrównoważona turystyka.
W przestrzeniach oferowanych przez hotele greet drugie życie znajdują meble poddane recyklingowi z pchlich targów czy firm recyclingowych, ekologiczne rozwiązania w architekturze i designie, takie jak: wykorzystywanie materiałów przyjaznych środowisku, panele społeczne i zielone strefy na dachach budynków. Eko-podejście jest obecne także w codziennym funkcjonowaniu hotelu. Kucharze korzystają z produktów od lokalnych dostawców, wciąż nadających się do spożycia owoców i warzyw, a resztki jedzenia są przekazywane potrzebującym. Oprócz zainstalowanych paneli słonecznych w budynku, ochronie środowiska sprzyja także gromadzenie deszczówki.
Do 2024 roku Accor planuje otwarcie 10 nowych hoteli sygnowanych marką.
POWIĄZANE WPISY
28 września 2023
Sun & Snow z nowym systemem ogrzewania. Zredukuje do 40 proc. kosztów
Sun & Snow, rozpoczął wdrażanie zdalnego sterowania ogrzewaniem w zarządzanych przez…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2023
PHH uhonorowany międzynarodową nagrodą za program Ambasador
Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał brązową nagrodę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 września 2023
B&B Hotels planuje nowe inwestycje przy centrach handlowych
Sieć B&B Hotels, planuje ekspansję na polskim rynku, koncentrując się na projektach typu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 września 2023
Exim Tours poleci z Lublina do Hurghady
Od 6 czerwca 2024 roku do siatki połączeń z Portu Lotniczego Lublin dołączy Egipt. Loty…
0 Komentarzy1 Minuty
20 września 2023
Raport Nocowanie.pl: zagraniczni turyści doceniają wakacje w Polsce. Jedna piąta obiektów widzi, że przyjeżdża ich więcej
Umiarkowane ceny, czystość, dobra lokalizacja, sprzyjająca wypoczynkowi, smaczna kuchnia…
0 Komentarzy3 Minuty
15 września 2023
PLL LOT z nową kampanią promocyjną. Ma przywiązać klientów do marki
15 września 2023 roku wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod…
0 Komentarzy3 Minuty
14 września 2023
IGHP: sierpień poprawił wyniki wakacji w hotelach wypoczynkowych
Większość hotelarzy dobrze ocenia miniony sezon wakacyjny – wynika z najnowszej ankiety…
0 Komentarzy7 Minuty
13 września 2023
Juromania 2023: święto Jury Krakowsko-Częstochowskiej od 15 września
Juromania 2023 to wydarzenie, które odbędzie się po raz szósty. Od 15 do 17 września…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2023
Emirates rekrutuje załogę pokładową w Warszawie i Poznaniu
Emirates, międzynarodowe linie lotnicze, poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego…
0 Komentarzy1 Minuty