HomeToGo – 20 mln dolarów dofinansowania
HomeToGo wyszukiwarka domów i apartamentów wakacyjnych, zawierająca ponad 6 milionów ofert domów i apartamentów wakacyjnych ujawniła wysokość finansowania pochodzącego od nowojorskiego inwestora Insight Venture Partners, wspartych przez inwestorów z rundy A – DN Capital i Acton Capital Partners. Firma z siedzibą w Berlinie powstała w styczniu 2014 roku z inicjatywy prawdziwych weteranów branży e-commerce: dra Patricka Andrä, Wolfganga Heigla i Nilsa Regge. Od tego czasu ze stroną zostało zintegrowanych ponad 250 partnerów z ofertami w ponad 200 krajach. W czasie dwóch lat istnienia, HomeToGo z powodzeniem wkroczyła do dziewięciu krajów Europy: Niemiec, Francji, Polski, Włoch, Hiszpanii, Austrii, Holandii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, a także do Stanów Zjednoczonych.
Brad Twohig, dyrektor zarządzający w Insight Venture Partners, powiedział: „HomeToGo wyraźnie wpasowuje się w naszą strategię inwestycyjną, zgodnie z którą wspieramy rozwijające się firmy skierowane do globalnego konsumenta i posiadające innowacyjne rozwiązania technologiczne –Z przyjemnością wspieramy HomeToGo w nowej fazie rozwoju, gdyż firma stanowi rzeczywistą wartość dla klientów sektora domów i apartamentów wakacyjnych.”
Frank Seehaus, Partner Zarządzający Acton skomentował: “Ostatni rok z HomeToGo upłynął pod znakiem pozytywnego i ciągłego rozwoju. Łatwo było nam podjąć decyzję o dalszym wsparciu zarówno dobrego produktu, jak i jego zespołu. HomeToGo wprowadziła dokładnie to rozwiązanie, jakiego oczekiwał użytkownik.”
Nenad Marovac, Partner Zarządzający DN Capital, dodał: “Z dumą i przyjemnością wspieramy HomeToGo. Jesteśmy pod wrażeniem tempa wzrostu firmy, które idzie w parze z determinacją do stworzenia najlepszej w swojej klasie metawyszukiwarki turystycznej dla domów i apartamentów wakacyjnych.”
Patrick Andrä, CEO i współzałożyciel HomeToGo dodał: “Jesteśmy bardzo szczęśliwi z zaufania, jakim obdarzyli nas inwestorzy z rundy A, Acton i DN Capital, a także nasz nowy inwestor, Insight Venture Partners. Potwierdza to fakt, że podjęliśmy wiele odważnych decyzji i dysponujemy najlepszym zespołem zdolnym do podbicia rynku. To ważne, że znaleźliśmy partnerów, którzy chcą dalej wspierać międzynarodową ekspansję HomeToGo i przyczyniać się do sukcesów firmy.”
POWIĄZANE WPISY
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty