Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu.

Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu.
Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu. /fot. Costa Cruises

Klienci Costa Cruises korzystający z lotu czarterowego armatora otrzymają pomoc w przypadku zagubienia bagażu. Firma Sos Travel wyśledzi ich bagaż i zwróci na pokład w ciągu 48 godzin.

W przypadku zagubienia bagażu, gościom Costa pomoże SosTravel, który wyśledzi i zwróci ich bagaż bezpośrednio na pokład statku w ciągu 48 godzin (z wyłączeniem godzin żeglugi). SosTravel zajmie się wszystkimi niezbędnymi operacjami odzyskania bagażu, dzięki czemu goście nie będą musieli nic robić poza zgłoszeniem zaginięcia na lotnisku, co jest niezbędne do aktywacji usługi. Usługa Lost Luggage Concierge będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich gości wylatujących z Europy w okresie od maja do końca listopada 2024 r., którzy wykupią pełny pakiet „Fly & Cruise” za pośrednictwem bezpośrednich kanałów Costa i partnerskich biur podróży firmy

..Usługa Lost Luggage Concierge oferowana przez Sostravel.com pomoże jeszcze bardziej wyróżnić nasze wakacje w branży turystycznej – skomentował Daniel Caprile, wiceprezes w dziale planowania podróży Costa Cruises ”

Już za kilka dni z usługi Lost Luggage Concierge będą mogli skorzystać także goście z pakietem „Cruise Only” wylatujący z Europy w tym samym terminie, jeśli zakupią przed wyjazdem usługę bezpośrednio na stronie internetowej SOS Travel za pośrednictwem aplikacji MyCosta.

„Cyfrowe usługi pasażerskie wykraczają poza kanał sprzedaży na lotniskach – dodał Massimo Crippa, dyrektor generalny Sostravel.com – a ta umowa jest tego najlepszym dowodem”