HomeToGo – 20 mln dolarów dofinansowania
HomeToGo wyszukiwarka domów i apartamentów wakacyjnych, zawierająca ponad 6 milionów ofert domów i apartamentów wakacyjnych ujawniła wysokość finansowania pochodzącego od nowojorskiego inwestora Insight Venture Partners, wspartych przez inwestorów z rundy A – DN Capital i Acton Capital Partners. Firma z siedzibą w Berlinie powstała w styczniu 2014 roku z inicjatywy prawdziwych weteranów branży e-commerce: dra Patricka Andrä, Wolfganga Heigla i Nilsa Regge. Od tego czasu ze stroną zostało zintegrowanych ponad 250 partnerów z ofertami w ponad 200 krajach. W czasie dwóch lat istnienia, HomeToGo z powodzeniem wkroczyła do dziewięciu krajów Europy: Niemiec, Francji, Polski, Włoch, Hiszpanii, Austrii, Holandii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, a także do Stanów Zjednoczonych.
Brad Twohig, dyrektor zarządzający w Insight Venture Partners, powiedział: „HomeToGo wyraźnie wpasowuje się w naszą strategię inwestycyjną, zgodnie z którą wspieramy rozwijające się firmy skierowane do globalnego konsumenta i posiadające innowacyjne rozwiązania technologiczne –Z przyjemnością wspieramy HomeToGo w nowej fazie rozwoju, gdyż firma stanowi rzeczywistą wartość dla klientów sektora domów i apartamentów wakacyjnych.”
Frank Seehaus, Partner Zarządzający Acton skomentował: „Ostatni rok z HomeToGo upłynął pod znakiem pozytywnego i ciągłego rozwoju. Łatwo było nam podjąć decyzję o dalszym wsparciu zarówno dobrego produktu, jak i jego zespołu. HomeToGo wprowadziła dokładnie to rozwiązanie, jakiego oczekiwał użytkownik.”
Nenad Marovac, Partner Zarządzający DN Capital, dodał: „Z dumą i przyjemnością wspieramy HomeToGo. Jesteśmy pod wrażeniem tempa wzrostu firmy, które idzie w parze z determinacją do stworzenia najlepszej w swojej klasie metawyszukiwarki turystycznej dla domów i apartamentów wakacyjnych.”
Patrick Andrä, CEO i współzałożyciel HomeToGo dodał: „Jesteśmy bardzo szczęśliwi z zaufania, jakim obdarzyli nas inwestorzy z rundy A, Acton i DN Capital, a także nasz nowy inwestor, Insight Venture Partners. Potwierdza to fakt, że podjęliśmy wiele odważnych decyzji i dysponujemy najlepszym zespołem zdolnym do podbicia rynku. To ważne, że znaleźliśmy partnerów, którzy chcą dalej wspierać międzynarodową ekspansję HomeToGo i przyczyniać się do sukcesów firmy.”
POWIĄZANE WPISY
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty