Grupa eSky i Aegean wprowadzają do oferty innowacyjny model sprzedaży

Grupa eSky, właściciel platformy do rezerwacji podróży, kontynuuje ekspansję swojej współpracy z Aegean, największym greckim przewoźnikiem lotniczym. W wyniku wieloletniej kooperacji między firmami wprowadzono bezpośrednie połączenie z najnowszą wersją 21.3 New Distribution Capability (NDC) dla ofert Aegean dostępnych na stronach grupy eSky.

New Distribution Capability (NDC) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych). Technologia ta zyskała rozgłos za sprawą wprowadzenia nowego standardu prezentacji oferty lotniczej. Model ten zastąpił tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji) na rzecz bezpośredniej integracji między liniami a sprzedawcami usług turystycznych.

NDC rewolucyjnym wsparciem dla sprzedaży detalicznej w turystyce

Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień, najnowsza wersja 21.3 „Direct Connect” rozszerza zakres współpracy między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem pod względem sprzedaży detalicznej. Wśród wielu cech wyróżniających ten model kluczowe są niezawodność i integralność.

„Cieszymy się na ogłoszenie sukcesu naszego partnerstwa z Aegean, ponieważ nieustannie przodujemy w branży podróżniczej dzięki innowacyjnej technologii. Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników. W grupie eSky dążymy do tego, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z Aegean pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej” – podkreśla Jakub Bajorski, chief product officer w grupie eSky.

Co istotne, dla firm turystycznych model dystrybucji NDC oznacza szybsze dostosowywanie ofert na stronach internetowych, pozbycie się zatorów związanych z wymianą danych z przewoźnikami, a także usprawnienie procesu transakcyjnego dla klientów. Dzięki stosowaniu NDC od 2020 roku grupa eSky potroiła sprzedaż biletów lotniczych na rejsy obsługiwane przez greckiego przewoźnika.

„Z radością ogłaszamy integrację NDC we współpracy z naszym partnerem – grupą eSky. Model „Direct Connect” 21.3 to kamień milowy w branży, który nasze firmy wykorzystały, aby być w awangardzie rozwoju branży i oferować jeszcze lepsze doświadczenia naszym klientom. To doskonały przykład połączenia sił, którego celem jest stworzenie realnej wartości poprzez rozwój technologiczny” – podkreśla Roland Jaggi, chief commercial officer w Aegean.

Mocne strony NDC: informacje z pierwszej ręki i większa przejrzystość

System NDC linii Aegean działa w serwisach grupy eSky na ponad 50 rynkach. Przejście z modelu GDS na NDC pozwala polskiej spółce na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Ponadto przyspiesza to także proces transakcyjny, co dodatkowo poprawia doświadczenia klienta. Z drugiej strony, linia lotnicza działająca w technologii NDC zyskuje większą kontrolę nad sprzedażą swoich usług poprzez lepsze zarządzanie komunikacją z kontrahentami.