Grupa eSky i Aegean wprowadzają do oferty innowacyjny model sprzedaży
Grupa eSky, właściciel platformy do rezerwacji podróży, kontynuuje ekspansję swojej współpracy z Aegean, największym greckim przewoźnikiem lotniczym. W wyniku wieloletniej kooperacji między firmami wprowadzono bezpośrednie połączenie z najnowszą wersją 21.3 New Distribution Capability (NDC) dla ofert Aegean dostępnych na stronach grupy eSky.
New Distribution Capability (NDC) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych). Technologia ta zyskała rozgłos za sprawą wprowadzenia nowego standardu prezentacji oferty lotniczej. Model ten zastąpił tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji) na rzecz bezpośredniej integracji między liniami a sprzedawcami usług turystycznych.
NDC rewolucyjnym wsparciem dla sprzedaży detalicznej w turystyce
Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień, najnowsza wersja 21.3 „Direct Connect” rozszerza zakres współpracy między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem pod względem sprzedaży detalicznej. Wśród wielu cech wyróżniających ten model kluczowe są niezawodność i integralność.
„Cieszymy się na ogłoszenie sukcesu naszego partnerstwa z Aegean, ponieważ nieustannie przodujemy w branży podróżniczej dzięki innowacyjnej technologii. Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników. W grupie eSky dążymy do tego, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z Aegean pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej” – podkreśla Jakub Bajorski, chief product officer w grupie eSky.
Co istotne, dla firm turystycznych model dystrybucji NDC oznacza szybsze dostosowywanie ofert na stronach internetowych, pozbycie się zatorów związanych z wymianą danych z przewoźnikami, a także usprawnienie procesu transakcyjnego dla klientów. Dzięki stosowaniu NDC od 2020 roku grupa eSky potroiła sprzedaż biletów lotniczych na rejsy obsługiwane przez greckiego przewoźnika.
„Z radością ogłaszamy integrację NDC we współpracy z naszym partnerem – grupą eSky. Model „Direct Connect” 21.3 to kamień milowy w branży, który nasze firmy wykorzystały, aby być w awangardzie rozwoju branży i oferować jeszcze lepsze doświadczenia naszym klientom. To doskonały przykład połączenia sił, którego celem jest stworzenie realnej wartości poprzez rozwój technologiczny” – podkreśla Roland Jaggi, chief commercial officer w Aegean.
Mocne strony NDC: informacje z pierwszej ręki i większa przejrzystość
System NDC linii Aegean działa w serwisach grupy eSky na ponad 50 rynkach. Przejście z modelu GDS na NDC pozwala polskiej spółce na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Ponadto przyspiesza to także proces transakcyjny, co dodatkowo poprawia doświadczenia klienta. Z drugiej strony, linia lotnicza działająca w technologii NDC zyskuje większą kontrolę nad sprzedażą swoich usług poprzez lepsze zarządzanie komunikacją z kontrahentami.
POWIĄZANE WPISY
8 lipca 2025
Ryanair podpisał umowę z Modlinem
Ryanair wspólnie z Lotniskiem Warszawa-Modlin ogłosili dziś podpisanie nowej,…
0 Komentarzy2 Minuty
8 lipca 2025
PLL LOT z misją MEDEVAC w unijnym programie rescEU
Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z Rządową Agencją Rezerw Strategicznych…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Corendon Airlines i Ventus Exclusive zapraszają na Golf Trips Tour 2025
Trwa międzynarodowy cykl turniejów Golf Trips Tour 2025, organizowany przez Corendon…
0 Komentarzy1 Minuty
4 lipca 2025
Francuski strajk zakłóca loty. Wizz Air apeluje o cierpliwość
Wizz Air informuje, że w związku z trwającym strajkiem kontrolerów ruchu lotniczego (ATC)…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lipca 2025
Lato z Mercure: regeneracja, widoki i nowoczesne spa
Coraz więcej osób, planując pobyt w hotelu, poszukuje nie tylko komfortowego noclegu, a…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Czerwiec kolejnym miesiącem wzrostów na Lotnisku Zielona Góra-Babimost
Czerwiec 2025 roku przyniósł kolejny wzrost liczby obsłużonych pasażerów na Lotnisku…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lipca 2025
Ryanair przewiózł 19,9 mln pasażerów w czerwcu 2025 roku
Linia lotnicza Ryanair opublikowała dane dotyczące ruchu pasażerskiego za czerwiec br. W…
0 Komentarzy1 Minuty
1 lipca 2025
Nowa opcja płatności w Wizz Air. Linia akceptuje American Express
Linia lotnicza Wizz Air poinformowała o wdrożeniu możliwości płatności kartami American…
0 Komentarzy2 Minuty
1 lipca 2025
Ryanair uruchamia lipcową ofertę dla członków programu „Prime”
Ryanair poinformował o uruchomieniu lipcowej oferty w ramach programu lojalnościowego…
0 Komentarzy1 Minuty