Fostertravel.pl: rekordowy pierwszy kwartał. Wartość rezerwacji wzrosła o 283 proc. w porównaniu do 2022

Sieć agencyjna Fostertravel.pl kontynuuje dobrą passę, osiągając rekordowe wyniki. W trzecim miesiącu roku odnotowali oni wzrost sprzedaży o 451 proc. w porównaniu do 2022. Przyczyniły się do tego wszystkie zmienne: wartość rezerwacji, liczba pasażerów oraz średnia cena za osobę.
Fostertravel.pl to portal turystyczny i sieć agencyjna biur podróży, która działa na rynku od 1998 roku. Firma na początku roku postawiła sobie wysoko poprzeczkę w swoich działaniach, a osiągane wyniki świadczą o skuteczności realizacji celów biznesowych. Należy pamiętać, że obecnie wysokie dane marcowe w dużej mierze wynikają z powodu wybuchu wojny w ubiegłym roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku firma odnotowała znaczący wzrost wyników, co sugeruje pozytywny rozwój branży turystycznej w równie trudnych czasach. Wartość rezerwacji wzrosła o 283 proc., a liczba zarezerwowanych pasażerów zwiększyła się o 222 proc. Średnia cena za osobę w pierwszym kwartale również wzrosła o 19 proc.

Porównując wyniki za marzec 2023 w zestawieniu z ubiegłorocznym marcem, wszystkie salony odnotowały wzrost. Na plus wpłynęły wszystkie zmienne: liczba rezerwacji, średnia cena a co za tym idzie i wysokość sprzedaży.

Średnia cena za osobę w marcu 2023 wynosiła około 3 600 zł, podczas gdy w marcu 2022 wynosiła blisko 3 100 zł.
Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się destynacje takie jak Egipt, Tunezja, Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Dominikana, co przyczyniło się do wzrostu wartości rezerwacji. W porównaniu do zeszłego roku największy wzrost odnotowała Tunezja – 835 proc. i Egipt – 544 proc.
Materiał Partnera
Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Pierwszy rejs Rainbow z Katowice Airport na Margaritę
W piątek, 10 listopada chwilę po godzinie 9:00, z Katowice Airport wystartował pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Dagmara Krasińska nową Destination Commercial Director w Join UP!
Z początkiem listopada do zespołu Join Up Polska dołączyła Dagmara Krasińska, która…
0 Komentarzy1 Minuty
10 listopada 2023
Boże Narodzenie w biurach podróży: wzrost liczby rezerwacji i spadek cen
W 2023 roku ponad połowa klientów planuje spędzić Boże Narodzenie w krajach…
0 Komentarzy4 Minuty