Fostertravel.pl: rekordowy pierwszy kwartał. Wartość rezerwacji wzrosła o 283 proc. w porównaniu do 2022

Nowy salon sprzedaży w mieście Żukowo /fot. Fostertravel.pl

Sieć agencyjna Fostertravel.pl kontynuuje dobrą passę, osiągając rekordowe wyniki. W trzecim miesiącu roku odnotowali oni wzrost sprzedaży o 451 proc. w porównaniu do 2022. Przyczyniły się do tego wszystkie zmienne: wartość rezerwacji, liczba pasażerów oraz średnia cena za osobę.

Fostertravel.pl to portal turystyczny i sieć agencyjna biur podróży, która działa na rynku od 1998 roku. Firma na początku roku postawiła sobie wysoko poprzeczkę w swoich działaniach, a osiągane wyniki świadczą o skuteczności realizacji celów biznesowych. Należy pamiętać, że obecnie wysokie dane marcowe w dużej mierze wynikają z powodu wybuchu wojny w ubiegłym roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku firma odnotowała znaczący wzrost wyników, co sugeruje pozytywny rozwój branży turystycznej w równie trudnych czasach. Wartość rezerwacji wzrosła o 283 proc., a liczba zarezerwowanych pasażerów zwiększyła się o 222 proc. Średnia cena za osobę w pierwszym kwartale również wzrosła o 19 proc.

Wartość rezerwacji w Q1 wzrosła o 283 proc.

Porównując wyniki za marzec 2023 w zestawieniu z ubiegłorocznym marcem, wszystkie salony odnotowały wzrost. Na plus wpłynęły wszystkie zmienne: liczba rezerwacji, średnia cena a co za tym idzie i wysokość sprzedaży.

Wartość sprzedaży w marcu wzrosła o 451 proc.

Średnia cena za osobę w marcu 2023 wynosiła około 3 600 zł, podczas gdy w marcu 2022 wynosiła blisko 3 100 zł.

Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się destynacje takie jak Egipt, Tunezja, Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Dominikana, co przyczyniło się do wzrostu wartości rezerwacji. W porównaniu do zeszłego roku największy wzrost odnotowała Tunezja – 835 proc. i Egipt – 544 proc.

Materiał Partnera

Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów