Emirates zwróciły klientom 6,3 mld dirhamów

W ciągu 7 miesięcy, począwszy od kwietnia, linie Emirates otrzymały, zweryfikowały i przetworzyły prawie 1,7 miliona wniosków o zwrot pieniędzy spowodowanych zakłóceniami podróży związanymi z pandemią. W rezultacie linie lotnicze zwróciły swoim klientom 6,3 mld AED (6,3 mld zł).
Z tej kwoty 4,7 mld AED otrzymali podróżni, którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio u przewoźnika, a pozostałą część zwrócono za pośrednictwem biur podróży.
Ponadto Emirates obsłużyły ponad 130 000 zapytań klientów i partnerskich biur podróży dotyczących zwrotów oraz dokonały zmian statusu prawie 4 milionów kuponów lotniczych.
W szczytowym okresie linie Emirates zatrudniały 110 pracowników zajmujących się weryfikacją i przetwarzaniem zwrotów, przed pandemią był to 19-osobowy zespół. Linie lotnicze przeniosły wewnętrznie obowiązki personelu, aby zwiększyć liczbę osób do pomocy przy wnioskach.
Tim Clark, prezes linii lotniczych Emiratem, powiedział: „W pierwszych miesiącach 2020 roku pandemia COVID-19 w znaczny sposób zakłóciła podróżowanie na całym świecie i doprowadziła do składania bezprecedensowej liczby wniosków o zwrot pieniędzy w branży lotniczej i turystycznej, także w Emirates. Była to trudna sytuacja, zwłaszcza w obliczu kryzysu finansowego spowodowanego drastycznym ograniczeniem operacji lotniczych. Podczas tych trudnych miesięcy, kiedy zajmowaliśmy się wpływem pandemii na naszą działalność, nigdy nie straciliśmy z oczu zaangażowania na rzecz naszych klientów.
Dzięki wysiłkom naszych zespołów zajmujących się zwrotami i obsługą klientów, a także wsparciu i współpracy naszych partnerów oraz zrozumieniu naszych klientów, w Emirates nie mamy zaległości w zwrotach. Nadal notujemy większą liczbę zwrotów środków i próśb o zmianę kuponów lotniczych w porównaniu z okresami sprzed pandemii, ale teraz mamy możliwość zarządzania nimi w ciągu 7 dni.
Oprócz honorowania zwrotów Emirates zaoferowały swoim klientom elastyczność w podróżowaniu w późniejszym terminie. Pomogliśmy także pasażerom, którzy często z nami latają, wprowadziliśmy inne sposoby gromadzenia i wykorzystywania mil. Tym z naszych klientów, którzy nadal podróżują, linie Emirates zaoferowały pierwszą w branży bezpłatną globalną ochronę przed COVID-19, aby zapewnić im dodatkowy spokój. Wprowadziliśmy rygorystyczne środki bezpieczeństwa na ziemi i w powietrzu, a także upewniliśmy się, że informacje o najnowszych wymaganiach dotyczących podróży można łatwo znaleźć na naszej stronie internetowej.”
Emirates: bezpłatny nocleg w Dubaju dla pasażerów czekających na przesiadkę
POWIĄZANE WPISY
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Zmiany w zarządzie Brussels Airlines
Peter Gerber, obecny prezes zarządu Brussels Airlines, zrezygnował wczoraj (31 stycznia)…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
31 stycznia 2023
Air France zwiększa liczbę lotów do Chin
Linie lotnicze zapowiadają od 1 lipca wprowadzenie do rozkładu codziennych połączeń do…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Wizz Air: w 2022 przewieźliśmy rekordową liczbę pasażerów – ponad 45 mln osób
Wizz Air świętuje swój rekord, przewożąc ponad 45 milionów pasażerów w roku kalendarzowym…
0 Komentarzy3 Minuty
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty