Będą nowi dyrektorzy ZOPOT-ów w Tokio i Wiedniu
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko dyrektora Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Wiedniu (Austria) i w Tokio (Japonia). Nowi dyrektorzy mają objąć swoje stanowiska 1 lipca.
Przypomnijmy, że dyrektorem ZOPOT-u w Wiedniu jest Włodzimierz Szeląg a dyrektorem ZOPOT-u w Tokio – Tomasz Fiedorowicz. Do tego drugiego było dużo zastrzeżeń. Obejmując stanowisko dyrektora nadal był właścicielem firmy turystycznej – czytaj TUTAJ. Późniejsze zastrzeżenia dotyczyły faworyzowania swojej firmy swojej żony przy organizacji study tourów do Polski. Został też ukarany dyscyplinarnie za niedopełnienie obowiązków formalnych – czytaj TUTAJ.
Oferty do konkursu należy przesyłać na adres:
[email protected], w terminie do dnia 23.03.2020 roku z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora ZOPOT w wybranej placówce” w tytule e-maila.
Oto główne punkty ogłoszenia:
Obowiązki:
Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranych rynkach:
- austriackim i szwajcarskim
- japońskim i Korei Południowej
Wymagania konieczne:
Kandydat ubiegający się o stanowisko dyrektora ZOPOT powinien:
- Posiadać tytuł magistra;
- Korzystać z pełni praw publicznych;
- Nie być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadać co najmniej 5-letni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej, dyplomacji w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
- Posiadać udokumentowaną biegłą znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego i/lub języka japońskiego;
- Posiadać prawo jazdy, co najmniej kategorii „B”.
Wymagania pożądane
- Znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki;
- Znajomość polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej;
- Znajomość „Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020”;
- Umiejętność organizacji kampanii promocyjnych oraz zarządzania projektami;
- Znajomość stosowania procedur ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość ustawy o usługach turystycznych;
- Znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej;
- Umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów, radzenia sobie ze stresem.
Ponadto, warunkiem udziału w konkursie jest przedstawienie 3-5 stronicowej pracy pisemnej na temat:
- Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 (na wybranym rynku).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Komisja Konkursowa w trakcie postępowania konkursowego może zwrócić się do kandydatów z prośbą o dostarczenie dokumentów związanych z toczącym się postępowaniem, a także zweryfikować znajomość języka obcego poprzez rozmowę w danym języku, ze specjalistą.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Umowę o pracę zawartą na czas określony, nie dłuższy niż 33 miesiące.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:
- 01.07.2020 r.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:
- CV;
- listu motywacyjnego;
- Kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom);
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenia kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenia o posiadaniu prawa jazdy co najmniej kategorii „B” oraz o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu samochodu w ruchu drogowym;
- Kopii dokumentów potwierdzających co najmniej 5- letni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej, dyplomacji, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym (świadectwa pracy, umowa o pracę, zaświadczenia, umowa- zlecenie, umowa o dzieło lub inne umowy cywilnoprawne, kontrakt menadżerski, opinie z miejsca pracy);
- Kopii dokumentów potwierdzających biegłą znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego i/lub języka japońskiego np. dyplom ukończenia studiów lingwistycznych lub filologicznych, dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych, świadectwo ukończenia szkoły za granicą z obcym językiem wykładowym, certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie kandydata;
- Pisemnego opracowania na temat: „Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 ( na wybranym rynku).
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
XV FPT: jak wspólna strategia może zwiększyć popyt na turystykę w Polsce?
29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2024
Medialny wizerunek turystyki: jak radzić sobie z kryzysowym PR-em?
Branża turystyczna często staje się celem medialnych ataków podczas kryzysów takich jak…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2024
Powstało centrum edukacyjno-rozrywkowe na lotnisku w Radomiu
Na terenie terminala Lotniska w Radomiu powstało centrum edukacyjno-rozrywkowe o tematyce…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Dolny Śląsk odbudowuje się po powodzi i czeka na turystów
Choć powódź dotknęła część regionów Dolnego Śląska, zdecydowana większość atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
19 września 2024
Organizatorzy turystyki przyjazdowej odwiedzili Wrocław i Dolny Śląsk
W dniach 16-18 września 30 touroperatorów turystyki przyjazdowej zrzeszonych w Polskiej…
0 Komentarzy3 Minuty
19 września 2024
Polskie hotele po powodzi: nie odwołuj pobytu, pomóż lokalnym społecznościom
Od kilku dni uwaga wszystkich Polaków jest skierowana na południe kraju, gdzie trwa…
0 Komentarzy5 Minuty
17 września 2024
Visit Madeira: rośnie liczba odwiedzających wyspę
12 września odbyło się spotkanie prasowe organizowane przez Visit Madeira we współpracy z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Powódź niszczy plany turystów i przedsiębiorców. Branża apeluje o pomoc z TFP
W wyniku powodzi, która dotknęła południową Polskę, branża turystyczna zaczyna zmagać się…
0 Komentarzy7 Minuty
17 września 2024
Połączenia lotnicze jako narzędzie promocji. O tym jak zwiększyć ruch do Polski porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Głównym tematem debaty inauguracyjnej na XV Forum Promocji Turystycznej będzie współpraca…
0 Komentarzy1 Minuty