Artur Rezner przeszedł do Neckermanna
![Artur Rezner, nowy dommercial director w Neckermann Polska goldenline](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2018/09/db525682c9b3b973841a61b1b4ab5d5f.jpg)
Załoga touroperatora Neckermann Polska zyskała nowego dyrektora sprzedaży. Został nim Artur Rezner, do niedawna zatrudniony w Mouzenidis Travel, a przedtem przez kilkanaście lat w TUI. W Neckermannie ma za zadanie głównie wzmocnić sprzedaż agencyjną i franczyzową.
Jak dowiaduje się portal WaszaTurystyka.pl, Artur Rezner, znany w środowisku menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy u dużych touroperatorów, przeszedł do Neckermann Polska. Zajmie nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego (commercial director).
Neckermann zyskuje doświadczonego menedżera
„To duże wzmocnienie dla Neckermann Polska. Artur Rezner to doświadczony fachowiec, dobrze znający rynek i środowisko agencyjne. Cieszymy się na tę współpracę i wierzymy, że przyczyni się ona do wzmocnienia naszej sieci sprzedaży” – komentuje Maciej Nykiel, prezes Neckermanna.
Artur Rezner pracował 12 lat w TUI Poland. Pełnił różne funkcje aż doszedł do stanowiska szefa sieci punktów sprzedaży własnej TUI. W maju 2013 roku zmienił jednak pracę. Z sukcesem działał w biurze podróży BFC. W styczniu 2015 roku został ponownie ściągnięty do TUI, gdzie zajął się między innymi odbudowywaniem dobrych relacji z niezależnymi agentami, rozwinął też sieć sprzedawców współpracujących z TUI na umowach franczyzowych.
Specjalista od rozwoju sieci sprzedaży
Ostatnio Artur Rezner pracował w Mouzenidis Travel, gdzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (1000 biur podróży). Ściśle współpracował też ze spółkami zależnymi –m.in. liniami lotniczymi Ellinair i siecią hotelową. Odpowiadał też za PR i komunikację z mediami oraz kampanie z partnerami zewnętrznymi.
W Neckermann Polska Artur Rezner będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój sieci sprzedaży naziemnej – kontakty z agentami i rozbudowę sieci biur franczyzowych.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty