a&o w katalogu firmy specjalizującej się w podróżach bez barier

Chris Probst, kierownik sprzedaży w a&o i Klaus Rohrbeck, kierownik budowy w a&o w pokoju z dostępnością dla wózków inwalidzkich w Berlinie-Mitte/fot. archiwum a&o

Jeszcze przed Świętami, pojawi się katalog szwajcarskiego touroperatora Procap, specjalizujący się w podróżach bez barier – po raz pierwszy z ofertą a&o.

Chris Probst, kierownik sprzedaży w a&o, powiedział: „Nasze motto opiera się nie tylko na obiecywaniu, ale przede wszystkim na spełnianiu misji. Współpraca z Procap, szwajcarskim specjalistą ds. podróżowania bez barier, to kolejny i ważny krok w kierunku rzeczywistej i zrównoważonej swobody podróżowania.”

a&o jest reprezentowane po raz pierwszy w nowym katalogu szwajcarskich specjalistów z ofertami na podróże indywidualne – trzy hostele zostały zaprezentowane jako przykład, a składać rezerwacje można we wszystkich 39 obiektach a&o. Wraz z Procap i innymi specjalistami a&o nieustannie optymalizuje swoją ofertę.

Procap od 25 lat specjalizuje się w podróżowaniu bez barier. Zrzeszając 25 000 członków, jest najsilniejszą federacją dla ludzi z niepełnosprawnością w Szwajcarii.

Helena Bigler, dyrektor ds. podróży i sportu, skomentowała: „a&o to doskonałe uzupełnienie naszej oferty turystycznej, do tej pory oferowaliśmy głównie hotele 3 i 4 gwiazdkowe, ale znacznie wzrosło zapotrzebowanie na niedrogi produkt”.

Chris Probst dodał: „Współpraca ze znanym ekspertem, takim jak Procap, zachęca nas do uczynienia naszych hosteli jeszcze bardziej pozbawionymi barier, na przykład oferując w przyszłości więcej pokoi przystosowanych dla wózków inwalidzkich, w każdej z naszych lokalizacji. 90 procent lokalizacji a&o oferuje już co najmniej jeden pokój bez barier, a także bezbarierowe główne wejścia i sale śniadaniowe czy też windy przystosowane dla wózków inwalidzkich. W przyszłości należy również zainwestować w pomoce intuicyjne i pomoce dotykowe dla osób niedowidzących lub niedosłyszących. W planach grupy budżetowej znajdują się również konferencje bez barier.”

Helena Bigler skomentowała: „Chcielibyśmy, aby podróżowanie dla osób niepełnosprawnych stało się znacznie bardziej naturalne i komfortowe, Jeśli nasi goście muszą korzystać z tylnego wejścia lub rampy, która jest dostępna, ale zbyt stroma, to niestety nadal jesteśmy od tego daleko. Nawet czujniki ruchu, uchwyty w prysznicach lub dzwonki do drzwi przy wejściu zapewniają swobodę poruszania się osobom niepełnosprawnym.”

Drugi hostel a&o w Kopenhadze

 

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center