Amadeusz i Europejska Komisja Turystyki będa promować Europę
Amadeus i Europejska Komisja Turystyki (ETC) podpisały umowę o partnerstwie strategicznym, na mocy której mają razem promować Europę, jako cel podróży turystycznych.
Jest to część szerszej strategii “Kierunek Europa 2020” wspólnej inicjatywy Komisji Europejskiej i ETC, która ma poprawić i wzmocnić wizerunek Europy na innych kontynentach poprzez działania promocyjne, wzdrażanie nowych technologii i współpracę z branżą turystyczną.
Wcześniej, bo już listopadzie 2013, Amadeus ogłosił o wprowadzeniu na rynek nowej aplikacji – VisitEurope.
Amadeus i ETC będą współpracować razem, tak aby wzmocnić konkurencyjność europejskiej turystyki, jako sektora będącego jednym z z głównych motorów stanowiących o wzroście gospodarczym i zatrudnienia.
Rolą Amadeusza będzie dostarczenie rozwiązań technologicznych oraz know-how z dziedziny europejskiego przemysłu turystycznego. ETC wniesie do współpracy znajomość z 33 Narodowymi Organizacjami Turystycznymi i ich wiedzę lokalną
Główne obszary współpracy to
– technologia: Amadeus wprowadził ruchomą aplikację VisitEurope, która w innowacyjny sposób pomaga wyszukiwać i prowadzić działania promocyjne w mediach społecznościowych, co ma zachęcać do odwiedzania Europy, jako atrakcyjnego celu podroży;
– wspólne inicjatywy badawcze analizujące istotne tendecje w branzy turystycznej i specyficzne dla lokalnych rynków trendy;
– organizacja seminarió i wdrażanie programów edukacyjnych pomagających pokazanie Europy, jako celu podróży i przyciągnięcie jak największej liczby turystów.
Peter De Wilde, prezes ETC powiedział: “Cieszymy się ze współpracy z czołowym przedstawicielem branży turystycznej, który będzie z nami współnie pracować nad startegią Kierunek Europa 2020. Jestem przekonany, że partnerstwo nasze pomożeobronić pozycję Europy, jako pierwszego celu podróży turystycznych. Komisja Europejska chce objąć współpracą cały przemysł turystyczny Europy.”
Juan Jezus Garcia, starszy doradca w firmie Amadeus powiedział: “W pełni udzielamy poparcia celom założonym przez ETC i Komisję Europejską w ramach strategii Kierunek l Europa 2020. Nawsza umowa to dobry przykład współpracy sektora publicznego i prywatnego dla dobra turystyki. Amadeus przyczyni się do sukcesu naszymi tzrema kluczowymi aktywami: technologią, globalnym zasięgiem i wiedzą o branży turystycznej.”
POWIĄZANE WPISY
31 maja 2023
Rusza kampania promująca Niemcy obiektami UNESCO
Nowa akcja promocyjna Niemieckiej Centrali Turystyki skoncentrowana na obiektach…
0 Komentarzy3 Minuty
30 maja 2023
Holiday Barometer 2023 Polacy nie rezygnują z podróży, a ponad połowa wyda na nie więcej pieniędzy
Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej i wzrostu cen, aż 3/4 Polaków ma już zaplanowane…
0 Komentarzy6 Minuty
24 maja 2023
Weekend portugalski w Warszawie. Czwarta edycja już od 16 czerwca w Hali Gwardii
Od 16 do 18 czerwca w Hali Gwardii w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Weekendu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 maja 2023
Garda Trentino – włoska kultura, kuchnia i aktywności na świeżym powietrzu
W minionym tygodniu odbyło się spotkanie z dziennikarzami poświęcone Garda Trentino –…
0 Komentarzy3 Minuty
17 maja 2023
W ośrodkach TMR narciarze mogą konkurować długością pokonanych tras. Słowacki narciarz zimą przejechał prawie 7 tys. km
W słowackim ośrodku narciarskim Jasna i Tatrach Wysokich miłośnicy sportów zimowych mieli…
0 Komentarzy3 Minuty
16 maja 2023
Raport Global Travel Trends 2023: rośnie popularność podróży śladami filmów i seriali
Według raportu Global Travel Trends 2023, na decyzje podróżnych media społecznościowe i…
0 Komentarzy4 Minuty
15 maja 2023
Life-changing experience: Grecja staruje z nową kampanią promocyjną
Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) startuje z nową kampanią promocyjną o…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
Targi ATM 2023 większe niż rok temu. Polska musi lepiej promować swoją ofertę w krajach Zatoki Perskiej
Największa w historii frekwencja oraz liczba wystawców, liczne panele dotyczące…
1 Komentarz12 Minuty
11 maja 2023
Polska drugim najważniejszym rynkiem turystycznym dla Słowacji. 11 proc. zagranicznych gości w 2022 to Polacy
Liczba odwiedzających Słowację z Polski w roku 2022 wyniosła 1 594 148 osób, co stanowiło…
0 Komentarzy1 Minuty