Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych

Nowa usługa Cvent dedykowana do zapytań ofertowych ułatwia kompleksową obsługę i nadzór nad procesami dotyczącymi umów leisurowych – od kierowania zapytań do hoteli, po naliczanie opłat w CSR i PMS. Accor jako pierwsza grupa hotelarska na świecie od 15 kwietnia 2021 r. rozpocznie wdrażanie innowacyjnego rozwiązania Cvent w swoich obiektach.
Wszystkie szczegóły i informacje zawarte w umowie są automatycznie dostępne w narzędziach CRM. Integracja pozwoli hotelom i zespołom sprzedażowym na pełny wgląd w aktywność sprzedażową, dzięki czemu zapewni wysoki poziom relacji z klientami biznesowymi.
Rozwiązanie przyniesie konkurencyjną przewagę hotelom, umożliwiając managerom usprawnione zarządzanie procesami zapytań B2B od początku do końca. Wdrożenie usług Cvent rozpocznie się w kwietniu tego roku i obejmie blisko 3 500 wypoczynkowych hoteli Accor z ponad 5 100 obiektów należących do grupy.
Markus Keller, Senior Vice President, Sales & Distribution Accor, powiedział: „Cieszymy się, że jako pierwsi możemy wprowadzić rozwiązanie Cvent dla zapytań o oferty wypoczynkowe w naszych hotelach. To rezultat wzajemnej współpracy oraz wymiany wiedzy i doświadczenia między Accor a Cvent. Wypracowana wspólnie w bezprecedensowych czasach usługa pojawi się w kluczowych obiektach Accor. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć i gotowi na dalszy rozwój tego innowacyjnego rozwiązania.”
Jim Abramson, Vice President of Product Management w Cvent, dodał: „Partnerstwo i współpraca z liderem branży hotelarskiej na całym świecie to dla nas duży zaszczyt. Wdrożenie rozwiązania usprawniającego obsługę zapytań ofertowych podkreśla nasze przywiązanie do współpracy z partnerami z branży hotelarskiej na całym świecie, tak by wypracować takie usługi, które usprawnią procesy i podniosą efektywność. Z chęcią wesprzemy działania grupy Accor w poszukiwaniu nowych sposobów pozwalających branży turystycznej i hotelarskiej na łatwiejszy powrót do sytuacji sprzed pandemii.”
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Airbnb z usługami, doświadczeniami i nową aplikacją
Airbnb ogłasza największe zmiany od czasu swojego powstania. W ramach edycji Lato 2025…
0 Komentarzy7 Minuty
14 maja 2025
Nocowanie.pl: rezerwacje na ostatnią chwilę i cięcie kosztów. Turyści zmieniają nawyki
Mimo sprzyjającej pogody i korzystnego układu kalendarza, majówka 2025 nie spełniła…
0 Komentarzy4 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
DOT uruchomiła nową wersję portalu dolnyslask.travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zakończyła modernizację portalu turystycznego…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych […]
[…] Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych […]