Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych

Nowa usługa Cvent dedykowana do zapytań ofertowych ułatwia kompleksową obsługę i nadzór nad procesami dotyczącymi umów leisurowych – od kierowania zapytań do hoteli, po naliczanie opłat w CSR i PMS. Accor jako pierwsza grupa hotelarska na świecie od 15 kwietnia 2021 r. rozpocznie wdrażanie innowacyjnego rozwiązania Cvent w swoich obiektach.
Wszystkie szczegóły i informacje zawarte w umowie są automatycznie dostępne w narzędziach CRM. Integracja pozwoli hotelom i zespołom sprzedażowym na pełny wgląd w aktywność sprzedażową, dzięki czemu zapewni wysoki poziom relacji z klientami biznesowymi.
Rozwiązanie przyniesie konkurencyjną przewagę hotelom, umożliwiając managerom usprawnione zarządzanie procesami zapytań B2B od początku do końca. Wdrożenie usług Cvent rozpocznie się w kwietniu tego roku i obejmie blisko 3 500 wypoczynkowych hoteli Accor z ponad 5 100 obiektów należących do grupy.
Markus Keller, Senior Vice President, Sales & Distribution Accor, powiedział: „Cieszymy się, że jako pierwsi możemy wprowadzić rozwiązanie Cvent dla zapytań o oferty wypoczynkowe w naszych hotelach. To rezultat wzajemnej współpracy oraz wymiany wiedzy i doświadczenia między Accor a Cvent. Wypracowana wspólnie w bezprecedensowych czasach usługa pojawi się w kluczowych obiektach Accor. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć i gotowi na dalszy rozwój tego innowacyjnego rozwiązania.”
Jim Abramson, Vice President of Product Management w Cvent, dodał: „Partnerstwo i współpraca z liderem branży hotelarskiej na całym świecie to dla nas duży zaszczyt. Wdrożenie rozwiązania usprawniającego obsługę zapytań ofertowych podkreśla nasze przywiązanie do współpracy z partnerami z branży hotelarskiej na całym świecie, tak by wypracować takie usługi, które usprawnią procesy i podniosą efektywność. Z chęcią wesprzemy działania grupy Accor w poszukiwaniu nowych sposobów pozwalających branży turystycznej i hotelarskiej na łatwiejszy powrót do sytuacji sprzed pandemii.”
POWIĄZANE WPISY
8 grudnia 2023
Choinki pod choinkę – od RMF FM i Małopolski
Jak co roku o tej porze RMF FM przybywa do miast w całej Polsce i rozdaje „Choinki pod…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2023
Anex Tour: dwa razy więcej klientów w 2024
Blisko 750 osób z pięciu państw wzięło udział w workshopie Anex Tour w egipskim Sharm…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
PLL LOT uruchamiają nowe połączenie. Z Warszawy do Rijadu polecimy od 4 czerwca 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową trasę lotniczą do Rijadu, a bilety na tę…
0 Komentarzy3 Minuty
7 grudnia 2023
B&B Hotels: cztery nowe hotele i 40 proc. wzrost w Polsce w 2023 roku
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, nowe hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą…
0 Komentarzy5 Minuty
6 grudnia 2023
Bachledka otwiera sezon narciarski
Bachledka to kolejny ośrodek narciarski, który przyspiesza otwarcie sezonu. Można…
0 Komentarzy1 Minuty
6 grudnia 2023
Szczyrk Mountain Resort otwiera sezon narciarski w piątek 8 grudnia
Szczyrk Mountain Resort zapowiada otwarcie sezonu narciarskiego w ten piątek, 8 grudnia.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2023
Warszawska branża turystyczna solidarna z gdańską inicjatywą „Biskupia 33”
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej wsparli projekt ,,Biskupia 33”. W dniach…
0 Komentarzy4 Minuty
5 grudnia 2023
Bezpłatny wyjazd z Airbnb. „Szukamy elfów do pracy na Poczcie Głównej Świętego Mikołaja“
W okolicach nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Poczta Główna Świętego Mikołaja w…
0 Komentarzy5 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych […]
[…] Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych […]