Accor otworzy pierwszy w pełni cyfrowy hotel w Europie północnej

Pierwszym cyfrowym hotelem Accor w regionie Europy Północnej będzie zlokalizowany w Wielkiej Brytanii ibis Styles London Gloucester Road. Obiekt zaoferuje zdigitalizowane i bezkontaktowe rozwiązania na każdym etapie pobytu gościa, gwarantujące szybką i bezpieczną obsługę.
Cyfrowy ekosystem obejmie takie rozwiązania i usługi, jak mobilny meldunek online, internetowy system płatności, cyfrowy klucz Accor Key, usługi F&B i obsługę hotelową za pośrednictwem Whatsapp w trakcie pobytu. Innowacyjne podejście do guest experience w pełni dopasowane do nowej rzeczywistości podróżowania rozpocznie się od londyńskiego hotelu i obejmie co najmniej 50% obiektów grupy w najbliższych pięciu latach.
Carla Milovanov, SVP Customer Technology Services, Accor, powiedziała: “W dzisiejszej rzeczywistości coraz więcej gości szuka możliwości podróżowania z maksymalnym ograniczeniem kontaktów oraz bezpieczną i intuicyjną obsługą, co właśnie chcemy im zaoferować w nowym hotelu. Nasze rozwiązania nie wiążą się z wprowadzeniem bezosobowej obsługi, ale integracji inteligentnych technologii zawsze w gotowości dla naszych gości. Technologie dzisiaj są częścią naszej codzienności, a teraz w pełni staną się hotelową rzeczywistością w zakresie guest experience.”
Zameldowanie się w hotelu będzie łatwiejsze dzięki inteligentnym bezkontaktowym rozwiązaniom online. Każdy gość będzie mógł samodzielnie zameldować się w hotelu z poziomu smartfona, tabletu czy laptopa. Accor rozszerza także istniejącą funkcjonalność szybkiego wymeldowania (FCO – Fast Check-Out) dla wszystkich gości, dostępną z poziomu urządzeń mobilnych i oferującą wysłanie faktury w formacie PDF na skrzynkę e-mail.
Autorska mobilna technologia Accor, FOLS, umożliwia obsłudze hotelu powitanie każdego gościa z łatwością, eliminując konieczność pracy recepcji na rzecz bezpośrednich interakcji. Wprowadzenie mobilnej wersji technologii daje załodze możliwość kontaktu z gośćmi za pośrednictwem systemów operacyjnych, pozwalających na zarządzanie codziennymi obowiązkami. Od wprowadzenia rozwiązania w 2018 roku technologia cieszy się dobrym odbiorem gości i pracowników hoteli, będąc inteligentnym wsparciem w codziennej pracy.
Klucze w smartfonie
Każdy gość odwiedzający ibis Styles London Gloucester Road otrzyma cyfrowe klucze do pokoi i wind, dostępne z poziomu smartfona. Accor planuje wprowadzić rozwiązanie Accor Key na całym świecie, a tylko w samym 2021 grupa wyposaży 20 tys. drzwi w tę funkcjonalność, która będzie dostępna także we wszystkich hotelach uruchamianych od lata bieżącego roku. Jednocześnie goście będą mogli dokonywać płatności dzięki Pay By Link, umożliwiającej jednorazowe logowanie i bieżące wydatki w trakcie pobytu. Usługa Click Pay Collect umożliwi gościom zamawianie posiłków i pozycji z hotelowego cyfrowego menu za pośrednictwem smartfona wprost do pokoju. Kontakt z obsługą zapewni pełna integracja hotelowych systemów z aplikacją Whatsapp, umożliwiając gościom jak największą wygodę podczas pobytu.
Luc Gesvret, SVP Loyalty, Partnership & Guest Relations, Accor Northern Europe, skomentował: „Technologia jest niesamowicie ważną częścią naszej działalności biznesowej, pozwalając zespołom hotelowym świadczyć serwis najwyższej jakości i dostarczać niezapomniane doświadczenia z pobytu w hotelu. Nasza codzienność jest coraz mocniej integrowana z technologiami, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie jej także do hoteli Accor. Chcemy zapewniać naszym gościom wszystko, czego potrzebują zgodnie z ich codziennym stylem życia. W pełni zdajemy sobie sprawę z tego, ze szczególnie dzisiaj, we wciąż zmieniającym się świecie goście poszukują gwarancji bezpieczeństwa i zachowania dystansu społecznego. Dlatego nowoczesne technologie przychodzą z pomocą w idealnym dla nas wszystkich czasie. Priorytetem cyfrowych rozwiązań, jakie wprowadzamy w hotelach, są nasi goście.”
Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych
POWIĄZANE WPISY
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Letnie okazje od a&o Hostels: noclegi od 12 euro i rabaty dla klubowiczów
Sieć a&o Hostels ogłasza nowe promocje na lato. Zgodnie z mottem „Każdy może podróżować”,…
0 Komentarzy3 Minuty
10 czerwca 2025
Nocowanie.pl: wakacyjne rezerwacje ruszyły. Największym zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg
Za niespełna trzy tygodnie rozpoczną się wakacje. To czas, w którym większość turystów…
0 Komentarzy5 Minuty
5 czerwca 2025
B&B Hotels Polska wspiera bioróżnorodność
Choć ważą zaledwie kilka miligramów, ich rola w ekosystemie ma ogromne znaczenie. Owady…
0 Komentarzy3 Minuty
3 czerwca 2025
Błyskawiczna II faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
1,5 mln złotych przeznaczonych na II fazę Podlaskiego Bonu Turystycznego rozdysponowano w…
0 Komentarzy2 Minuty
30 maja 2025
Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletnią modernizację
Hotel Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletni proces kompleksowej modernizacji…
0 Komentarzy2 Minuty
28 maja 2025
Druga faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
Od pierwszego czerwca br. będzie można wygenerować Podlaski Bon Turystyczny ważny do…
0 Komentarzy2 Minuty
27 maja 2025
B&B Hotel Kalisz Centrum przyjmuje pierwszych gości
Na początku maja odbyło się oficjalne otwarcie B&B Hotel Kalisz Centrum. W trakcie…
0 Komentarzy2 Minuty
27 maja 2025
Rainbow wprowadza nową linię produktową – Hotele Blisko Natury
Biuro podróży Rainbow wprowadza nową linię produktową „Hotele Blisko Natury” – odpowiedź…
0 Komentarzy1 Minuty