Zarezerwuj i wygraj nawet 1000 euro. Wizz Air z finałową akcją promocyjną

Wizz Air, fot. materiały prasowe
Wizz Air, fot. materiały prasowe

W odpowiedzi na duże zainteresowanie pasażerów w trakcie urodzinowego tygodnia, Wizz Air kończy świętowanie specjalną urodzinową loterią, skierowaną do pasażerów i wszystkich sympatyków marki.

W dniach od 21 do 25 maja wszyscy klienci, którzy zarezerwują dowolny lot Wizz Air z terminem podróży w maju lub czerwcu 2025 roku, mają szansę wygrać zwrot pełnej wartości rezerwacji nawet do 1000 euro w formie kredytu Wizz.

Aby wziąć udział należy:

  1. Dokonać rezerwacji lotu na stronie wizzair.com lub w aplikacji mobilnej WIZZ w terminie od 21 do 25 maja 2025 roku.
  2. Rezerwacja musi dotyczyć podróży odbywającej się w maju lub czerwcu 2025 roku.
  3. Aby wziąć udział w loterii, pasażerowie powinni zgłosić swój kod potwierdzenia rezerwacji na dedykowanej stronie promocyjnej: https://birthday.wizzair.com/pl
  4. Łącznie 21 zwycięzców zostanie wyłonionych losowo i otrzyma kredyt WIZZ odpowiadający pełnej wartości ich rezerwacji – do kwoty maksymalnej 1000 €.

Urodzinowa Loteria to finałowy akcent tygodniowego świętowania Wizz Air, które objęło m.in. ponad 1 milion miejsc w cenie poniżej 89 zł oraz specjalne taryfy na wszystkie loty w ramach całej siatki połączeń linii.

Od momentu uruchomienia działalności w 2004 roku, Wizz Air przewiózł już ponad 437,7 miliona pasażerów, oferując przystępne cenowo i niezapomniane podróże na ponad 800 trasach, do blisko 200 destynacji w ponad 50 krajach. Z flotą liczącą 232 samoloty i 33 bazami operacyjnymi, Wizz Air nieustannie się rozwija i inwestuje w przyszłość podróży lotniczych.

Zgodnie z filozofią Customer First Compass oraz planem inwestycyjnym linii na kwotę 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, ta wyjątkowa loteria podkreśla zaangażowanie Wizz Air w dostarczanie wartości, wyboru i uznania dla stale rosnącej bazy klientów.

Regulamin urodzinowej loterii jest dostępny pod adresem https://birthday.wizzair.com/pl.

„Sukces naszego Urodzinowego Tygodnia potwierdził to, co już wiedzieliśmy: nasi klienci są w centrum wszystkiego, co robimy. Ta loteria to nasz sposób na podziękowanie i oddanie czegoś tym, którzy nadal wybierają i darzą zaufaniem Wizz Air” – powiedział Salvatore Gabriele Imperiale, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.