WOT zaprasza pracowników hoteli i restauracji na szkolenia

Specjalnie z myślą o kadrach/pracownikach bezpośrednio związanych z obsługą gości odwiedzających Warszawę, a także mając na względzie potrzebę podnoszenia jakości świadczonych usług, Warszawska Organizacja Turystyczna, przygotowała projekt cyklu 3 szkoleń podczas których warszawscy przewodnicy opowiedzą o Warszawie i jej głównych atrakcjach turystycznych.
Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy przekonani, że profesjonalna rekomendacja czyniona przez osoby, które na co dzień mają kontakt z turystami z kraju i z zagranicy, ale także mieszkańcami Warszawy przełoży się na jeszcze lepszą ocenę naszego miasta. Jako stowarzyszeniu zależy nam na jak najlepszej obsłudze gości odwiedzających Warszawę. Z tego powodu uruchamiamy cykl szkoleń dla pracowników hoteli i restauracji, którzy mają bezpośredni kontakt z turystami i odwiedzającymi nasze miasto.
Ponad rok temu wprowadziliśmy do hoteli nowe narzędzie wzajemnej promocji członków – mapę atrakcji turystycznych. Znalazły się w niej informacje o organizatorach wycieczek, instytucjach kultury, ciekawych atrakcjach i restauracjach. Mapa pomyślana była jako forma wsparcia dla rekomendacji czynionych przez obsługę hotelową.”
Szkolenia są kontynuacją tego działania, udział w nich to możliwość zapoznania się z głównymi atrakcjami Warszawy, wysłuchanie interesujących opowieści oraz anegdot. Podczas 3 godzinnych spotkań (które nie będą miały formy klasycznego szkolenia przewodnickiego) wybrani przez nas przewodnicy opowiedzą o Warszawie, jaką znają i kochają i tą informacją pracownicy hoteli i restauracji będą mogli podzielić się z naszymi przyszłymi gośćmi.
Cykl szkoleń na początek obejmuje 3 spotkania organizowane w Muzeum Życia w PRL, POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich i w Muzeum Polskiej Wódki. Jeśli okaże się, że formuła ta zainteresuje szersze grono, to rozważymy kontynuację projektu.
Link do rejestracji: TUTAJ
Warszawska Organizacja Turystyczna: ROT-y i LOT-y powinny tworzyć listę punktów edukacyjnych
POWIĄZANE WPISY
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Ferie w bydgoskich Młynach Rothera
Postindustrialny budynek w samym sercu Bydgoszczy zaprasza do podziwiania panoramy…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Małopolska zaprasza na ferie zimowe
Ferie zimowe to wyczekiwana i niepowtarzalna okazja do odprężenia i zabawy dla całej…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Wrocław: prawie 6 mln turystów w 2022. Ruch jak przed pandemią
Tylko w zeszłym roku do Wrocławia przyjechało niespełna sześć milionów turystów i…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty