WOT zaprasza pracowników hoteli i restauracji na szkolenia

logo Warszawskiej Organizacji Turystycznej

Specjalnie z myślą o kadrach/pracownikach bezpośrednio związanych z obsługą gości odwiedzających Warszawę, a także mając na względzie potrzebę podnoszenia jakości świadczonych usług, Warszawska Organizacja Turystyczna, przygotowała projekt cyklu 3 szkoleń podczas których warszawscy przewodnicy opowiedzą o Warszawie i jej głównych atrakcjach turystycznych.

Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy przekonani, że profesjonalna rekomendacja czyniona przez osoby, które na co dzień mają kontakt z turystami z kraju i z zagranicy, ale także mieszkańcami Warszawy przełoży się na jeszcze lepszą ocenę naszego miasta. Jako stowarzyszeniu zależy nam na jak najlepszej obsłudze gości odwiedzających Warszawę. Z tego powodu uruchamiamy cykl szkoleń dla pracowników hoteli i restauracji, którzy mają bezpośredni kontakt z turystami i odwiedzającymi nasze miasto.

Ponad rok temu wprowadziliśmy do hoteli nowe narzędzie wzajemnej promocji członków – mapę atrakcji turystycznych. Znalazły się w niej informacje o organizatorach wycieczek, instytucjach kultury, ciekawych atrakcjach i restauracjach. Mapa pomyślana była jako forma wsparcia dla rekomendacji czynionych przez obsługę hotelową.”

Szkolenia są kontynuacją tego działania, udział w nich to możliwość zapoznania się z głównymi atrakcjami Warszawy, wysłuchanie interesujących opowieści oraz anegdot. Podczas 3 godzinnych spotkań (które nie będą miały formy klasycznego szkolenia przewodnickiego) wybrani przez nas przewodnicy opowiedzą o Warszawie, jaką znają i kochają i tą informacją pracownicy hoteli i restauracji będą mogli podzielić się z naszymi przyszłymi gośćmi.

Cykl szkoleń na początek obejmuje 3 spotkania organizowane w Muzeum Życia w PRL, POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich i w Muzeum Polskiej Wódki. Jeśli okaże się, że formuła ta zainteresuje szersze grono, to rozważymy kontynuację projektu.

Link do rejestracji: TUTAJ

Warszawska Organizacja Turystyczna: ROT-y i LOT-y powinny tworzyć listę punktów edukacyjnych