WOT zaprasza pracowników hoteli i restauracji na szkolenia

Specjalnie z myślą o kadrach/pracownikach bezpośrednio związanych z obsługą gości odwiedzających Warszawę, a także mając na względzie potrzebę podnoszenia jakości świadczonych usług, Warszawska Organizacja Turystyczna, przygotowała projekt cyklu 3 szkoleń podczas których warszawscy przewodnicy opowiedzą o Warszawie i jej głównych atrakcjach turystycznych.
Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy przekonani, że profesjonalna rekomendacja czyniona przez osoby, które na co dzień mają kontakt z turystami z kraju i z zagranicy, ale także mieszkańcami Warszawy przełoży się na jeszcze lepszą ocenę naszego miasta. Jako stowarzyszeniu zależy nam na jak najlepszej obsłudze gości odwiedzających Warszawę. Z tego powodu uruchamiamy cykl szkoleń dla pracowników hoteli i restauracji, którzy mają bezpośredni kontakt z turystami i odwiedzającymi nasze miasto.
Ponad rok temu wprowadziliśmy do hoteli nowe narzędzie wzajemnej promocji członków – mapę atrakcji turystycznych. Znalazły się w niej informacje o organizatorach wycieczek, instytucjach kultury, ciekawych atrakcjach i restauracjach. Mapa pomyślana była jako forma wsparcia dla rekomendacji czynionych przez obsługę hotelową.”
Szkolenia są kontynuacją tego działania, udział w nich to możliwość zapoznania się z głównymi atrakcjami Warszawy, wysłuchanie interesujących opowieści oraz anegdot. Podczas 3 godzinnych spotkań (które nie będą miały formy klasycznego szkolenia przewodnickiego) wybrani przez nas przewodnicy opowiedzą o Warszawie, jaką znają i kochają i tą informacją pracownicy hoteli i restauracji będą mogli podzielić się z naszymi przyszłymi gośćmi.
Cykl szkoleń na początek obejmuje 3 spotkania organizowane w Muzeum Życia w PRL, POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich i w Muzeum Polskiej Wódki. Jeśli okaże się, że formuła ta zainteresuje szersze grono, to rozważymy kontynuację projektu.
Link do rejestracji: TUTAJ
Warszawska Organizacja Turystyczna: ROT-y i LOT-y powinny tworzyć listę punktów edukacyjnych
POWIĄZANE WPISY
19 sierpnia 2022
WOT proponuje noclegi dla grup szkolnych
Nowy produkt dla wycieczek szkolnych odwiedzających stolicę przygotowała Warszawska…
0 Komentarzy2 Minuty
18 sierpnia 2022
IGHP: letnie wyniki bardzo dobre. Koszty rosną, ceny noclegów też
Z najnowszego badania Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego wynika, że w lipcu hotele…
0 Komentarzy6 Minuty
17 sierpnia 2022
Nekera rusza ze sprzedażą lata 2023. W ofercie nowości w Bułgarii i wyspa Gozo
Touroperatorzy w połowie sierpnia startują z przedsprzedażą oferty na lato 2023. Nekera…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Nowe managerki w Mercure Warszawa Centrum
Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje swoją kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Województwo Podkarpackie Złotym Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Za 56 dni, 12 października odbędzie XI Forum Promocji Turystycznej w Terminalu Lotniska…
0 Komentarzy3 Minuty
17 sierpnia 2022
Rainbow startuje z przedsprzedażą oferty Lato 2023
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło przedsprzedaż oferty Lato 2023 – na razie na rynek…
0 Komentarzy4 Minuty
17 sierpnia 2022
Stena Line wprowadza nowy prom na linii Gdynia-Karlskrona
Stena Line wprowadzi zapowiadany nowy 240-metrowy prom klasy E-Flexer na trasę…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Green Buzzg – letnia kampania promująca atrakcje Zagrzebia
Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą Buzzg, obfituje w…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Linie Emirates podpisały umowę z Aegan. Osiem nowych połączeń do Grecji
Emirates rozpoczęły współpracę code-share z greckim przewoźnikiem Aegan. Dzięki nowemu…
0 Komentarzy1 Minuta