Wizz Air wprowadza automatyczną odprawę
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza nową usługę “Automatyczna odprawa”, umożliwiającą klientom pobranie kart pokładowych 50 godzin przed lotem. Produkt powstał z myślą o tych, którzy chcą zarezerwować bilety nie martwiąc się o karty pokładowe.
System rezerwacji odprawia pasażerów 50 godzin przed odlotem, automatycznie przydzielając miejsce i wysyłając karty pokładowe pocztą elektroniczną do klienta. Usługa może być dodana podczas rezerwacji, podczas korzystania z “blokady ceny”, oraz na stronie planu podróży pasażera. Automatyczna odprawa jest częścią pakietu WIZZ Plus, ale może również być dodana do Wizz Flex, odprawy na lotnisku, Elastycznego towarzysza podróży oraz usługi Wizz Priority. Cena usługi „Automatyczna odprawa” dla jednego pasażera podczas jednego lotu jest dostępna już od 7 złotych.
Automatyczna odprawa staje się częścią rozwijającej się oferty produktów WIZZ. Szczegółowe informacje o produktach są dostępne na stronie wizzair.com.
Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air powiedziała: „Z radością ogłaszamy dodanie kolejnej innowacyjnej usługi do naszej stale rozwijającej się oferty. Czas ma ogromne znaczenie podczas planowania podróży zarówno biznesowych, jak i turystycznych. Z naszą Automatyczną Odprawą klienci mogą skupić się na tym, co dla nich naprawdę ważne – oszczędzają cenny czas, nie muszą sami dokonywać odprawy oraz pobierać kart pokładowych. Stale monitorujemy oczekiwania klientów i tworzymy produkty dostosowane do ich potrzeb.”
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Ryanair połączy Wrocław z Walencją
Ryanair ogłosił uruchomienie nowego połączenia do Walencji w ramach rozkładu lotów we…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Ryanair – wzrost liczby pasażerów w maju do 17 mln
Ryanair wykonał w maju blisko 95 tys. lotów, osiągając współczynnik wykorzystania miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Brussels Airlines powraca po przerwie pandemicznej na Lotnisko Chopina
Brussels Airlines, belgijski przewoźnik lotniczy, powrócił na warszawskie Lotnisko…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Sąd unieważnia grzywnę nałożoną na Ryanair przez węgierski Urząd Ochrony Konsumentów
Ryanair przyjął orzeczenie Sądu Metropolitalnego w Budapeszcie, które unieważniło grzywnę…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Emirates stawia na recykling. Nowe rozwiązanie zmniejszy ilość plastiku na pokładzie
Emirates ogłosił nową inicjatywę recyklingu w obiegu zamkniętym, która ma na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Krakowskie lotnisko obsłużyło w maju ponad 800 tys. pasażerów
W maju z usług krakowskiego lotniska skorzystało 839 625 pasażerów, czyli o 12 proc.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 czerwca 2023
Wizz MultiPass już w sprzedaży. Stała cena niezależnie od sezonu
Wizz Air ogłasza premierę swojego nowego produktu – Wizz MultiPass. To pierwszy w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Emirates i AWS stworzą cyfrowy świat dla pracowników i członków załogi
Grupa Emirates podpisała umowę z Amazon Web Services (AWS) w celu stworzenia platformy i…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Leo Express wprowadza codzienne połączenia między Pragą a Krakowem
Leo Express ogłosił zwiększenie liczby połączeń między Pragą a Krakowem o trzy dodatkowe…
0 Komentarzy1 Minuty