Wizz Air wprowadza automatyczną odprawę

archiwum Wizz Air

Linia lotnicza Wizz Air wprowadza nową usługę “Automatyczna odprawa”, umożliwiającą klientom pobranie kart pokładowych 50 godzin przed lotem. Produkt powstał z myślą o tych, którzy chcą zarezerwować bilety nie martwiąc się o karty pokładowe.

System rezerwacji odprawia pasażerów 50 godzin przed odlotem, automatycznie przydzielając miejsce i wysyłając karty pokładowe pocztą elektroniczną do klienta. Usługa może być dodana podczas rezerwacji, podczas korzystania z “blokady ceny”, oraz na stronie planu podróży pasażera. Automatyczna odprawa jest częścią pakietu WIZZ Plus, ale może również być dodana do Wizz Flex, odprawy na lotnisku, Elastycznego towarzysza podróży oraz usługi Wizz Priority. Cena usługi „Automatyczna odprawa” dla jednego pasażera podczas jednego lotu jest dostępna już od 7 złotych.
Automatyczna odprawa staje się częścią rozwijającej się oferty produktów WIZZ. Szczegółowe informacje o produktach są dostępne na stronie wizzair.com.

Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air powiedziała: „Z radością ogłaszamy dodanie kolejnej innowacyjnej usługi do naszej stale rozwijającej się oferty. Czas ma ogromne znaczenie podczas planowania podróży zarówno biznesowych, jak i turystycznych. Z naszą Automatyczną Odprawą klienci mogą skupić się na tym, co dla nich naprawdę ważne – oszczędzają cenny czas, nie muszą sami dokonywać odprawy oraz pobierać kart pokładowych. Stale monitorujemy oczekiwania klientów i tworzymy produkty dostosowane do ich potrzeb.”