Wizz Air wdraża dodatkowe zasady dotyczące higieny

Linia lotnicza Wizz Air wprowadza od 1 maja, zgodnie z przepisami rządowymi – wprowadza nowe procedury. Mają one na celu pomóc zachować dystans fizyczny podczas wchodzenia na pokład oraz utrzymać czystość w samolocie.
Aby zminimalizować interakcję na lotnisku, pasażerowie powinni dokonywać odprawy oraz opłat – na przykład za dodatkowy bagaż – online. W szczególności zaleca się korzystać z punktów samodzielnego nadania bagażu – tam, gdzie są dostępne – oraz szybkich kontroli bezpieczeństwa (fast track) na lotniskach. Pasażerowie są proszeni o przestrzeganie nowych zasad dotyczących zachowywania dystansu fizycznego podczas wchodzenia na pokład oraz jego opuszczania.
Bezpieczeństwo w kabinie
Mimo że filtry HEPA znajdujące się we wszystkich samolotach Wizz Air odfiltrowują z powietrza w kabinie 99,7 proc. wirusów i bakterii, załoga oraz pasażerowie zostaną zobowiązani nosić maski podczas całego lotu. Personel pokładowy będzie rozdawał każdemu pasażerowi chusteczki dezynfekujące. W celu zmniejszenia kontaktu fizycznego, zachęca się do płatności zbliżeniowych podczas zakupów na pokładzie. Z samolotów zostaną usunięte magazyny pokładowe. W przypadku lotów o większym obłożeniu, załoga będzie dbać o zachowanie odstępów między pasażerami.
Wizz Air będzie kontynuować rygorystyczny dzienny harmonogram czyszczenia całej czynnej floty, z dezynfekcją samolotu w nocy zgodnie z oficjalnymi wytycznymi. Nowe zasady objaśnia film na youtube
József Váradi, prezes Wizz Air, powiedział: – Zdrowie i samopoczucie pasażerów oraz załogi zawsze miało dla nas ogromne znaczenie. Ponieważ rośnie liczba pasażerów i rozwijamy naszą działalność, środki bezpieczeństwa, które wdrażamy pozwolą na stworzenie możliwie najlepszych warunków sanitarnych. Zachęcamy klientów do obejrzenia filmu, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych nowych środków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Wierzymy, że wprowadzony regulamin Wizz Air pomoże pasażerom poczuć się swobodniej podczas podróży z nami, gdyż nadal będziemy służyć naszym klientom, teraz przy zwiększonych środkach higieny.
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
A&o Hostels z najwyższym wynikiem w zakresie zrównoważonego rozwoju
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
LOT: w sezonie letnim wznowimy połączenie z Rzeszowa do Gdańska
Od 2 czerwca do 5 września 2023 roku samoloty Polskich Linii Lotniczych LOT znów zabiorą…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty