Wielkopolska Organizacja Turystyczna szkoli z zakresu turystyki niepełnosprawnych
Wielkopolska Organizacja Turystyczna zaprasza na cykl szkoleń. Pierwsze ze szkoleń ,,Obsługa klienta ze specjalnymi potrzebami” odbędzie się 15 października.
Wielkopolska Organizacja Turystyczna w ramach realizacji zadania publicznego pn. ,,Poprawa bezpieczeństwa usług turystycznych dla osób z niepełnosprawnościami na terenie województwa wielkopolskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Rozwoju zaprasza na cykl bezpłatnych szkoleń. Odbędą się one w formie elektronicznej dla podmiotów branży turystycznej oraz ich pracowników, w tym obiektów noclegowych, atrakcji turystycznych.
Pierwsze ze szkoleń ,,Obsługa klienta ze specjalnymi potrzebami” skierowane dla osób mających bezpośredni kontakt z klientami (obsługa kas biletowych, przewodnicy, ochrona obiektu, itp.) poprowadzą przedstawiciele Fundacji Inicjatyw Społecznych MILI LUDZIE.
Ze względów bezpieczeństwa szkolenie odbędzie się online za pośrednictwem platformy Click Meeting. Zgłoszenie udziału w szkoleniu należy przesyłać na adres projekty@wot.org.pl. W wiadomości zwrotnej zostaną przesłane dane logowania do platformy webinarowej oraz zestaw dokumentów i oświadczeń niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Do udziału w szkoleniu online niezbędny jest komputer z dostępem do internetu, wyposażony w kamerę oraz mikrofon. Więcej informacji na stronie www.wot.org.pl.
Plan szkolenia:
9.15 – Moduł teoretyczny – wprowadzenie w tematykę osób z niepełnosprawnościami, w tym czym jest niepełnosprawność, podział na osoby o obniżonej sprawności, podstawy systemu wsparcia osób z niepełnosprawnościami
10.45 – przerwa
10.55 – Moduł empatyczny – ćwiczenia pomagające wejść w sytuacje osób z różnymi typami niepełnosprawności za pomocą symulatorów
12.10 – przerwa
12.40 – Savoir Vivre wobec osób z różnymi niepełnosprawnościami
13.55 – przerwa
14.05 – Case study Muzeum na Lednicy w kontekście wsparcia osób z niepełnosprawnościami
16.00 – podsumowanie szkolenia.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Małopolska zaprasza na ferie zimowe
Ferie zimowe to wyczekiwana i niepowtarzalna okazja do odprężenia i zabawy dla całej…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Wrocław: prawie 6 mln turystów w 2022. Ruch jak przed pandemią
Tylko w zeszłym roku do Wrocławia przyjechało niespełna sześć milionów turystów i…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air – 10 samolot na Lotnisku Chopina w Warszawie i 6 nowych tras latem
Linia lotnicza Wizz Air planuje na maj dodanie 10. samolotu na Lotnisku Chopina oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Za 12 tygodni 12. edycja Forum Promocji Turystycznej w Hydropolis
Wystartowała rejestracja na XII Forum Promocji Turystycznej, organizowane przez redakcję…
0 Komentarzy1 Minuty
25 stycznia 2023
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Pięć letnich tras
Ryanair ogłosił dziś (25 stycznia), że po czterech latach wraca na lotnisko Warszawa…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ras Al Khaimah w 2022 odwiedziło ponad milion turystów
Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) poinformowało o najwyższej w…
0 Komentarzy6 Minuty
25 stycznia 2023
IGHP: grudzień słabszy niż się spodziewaliśmy
W grudniu wyraźnie więcej hoteli odnotowało frekwencję poniżej 30 proc. i jednocześnie…
0 Komentarzy10 Minuty