Warszawska Organizacja Turystyczna zaprasza do akcji #HOPEALLOVER

Warszawska Organizacja Turystyczna, wspólnie ze studiem Bart Kresa, zaprosiła członków WOT do współpracy i dołączenia do wspólnej akcji #HOPEALLOVER.
Warszawska Organizacja Turystyczna prowadzi mini kampanie promocyjne mające na celu podtrzymanie zainteresowania podróżami oraz budujące świadomości marki naszego miasta.
W związku z powyższym WOT nawiązała kontakt z firmą BART KRESA studio, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu unikalnych architektonicznych projekcji wideo na budynkach i innych obiektach na całym świecie.
Jak podkreśla WOT w swoim komunikacie, puste, uśpione budynki mogą stać się latarniami optymizmu, zachęty i miłości, a właściciele czy zarządcy m.in. hoteli mogą włączyć się do akcji właśnie w ramach społecznej odpowiedzialności i przekazać swój znak wsparcia dla tych wszystkich którzy są na pierwszej linii frontu walki z wirusem oraz tych, którzy odizolowani w swoich mieszkaniach są niepewni swojej przyszłości.
Dlatego też Warszawska Organizacja Turystyczna, wspólnie ze studiem BART KRESA, zaprosiła członków WOT do współpracy i dołączenia do wspólnej akcji #HOPEALLOVER”. Projekt wielkich serc oświetlających budynki wychodzi naprzeciw potrzebie chwili i ma dodać otuchy w czasach pandemii koronawirusa.
W projekcie, który zainicjujemy 1 maja, o godzinie 20.00, swój udział potwierdził hotele: InterContinental Warszawa, The Westin Warsaw, Sheraton Grand Warsaw, Hotel Warszawa, Marriott Warsaw.
Termin rozpoczęcia akcji zbiega się z zapowiedzianym na 4 maja 2020 wycofaniem restrykcji dotyczących zamknięcia hoteli, można więc ją również traktować jako zwiastun pozytywnych zmian w sytuacji zarówno branży jak i nas wszystkich.
.
POWIĄZANE WPISY
25 lutego 2021
Hotelarz w Radzie Gospodarczej Olsztyna
To kolejny sygnał, że Olsztyn stawia na turystykę. W skład Rady Gospodarczej Prezydent…
0 Komentarzy1 Minuty
24 lutego 2021
W województwie warmińsko-mazurskim hotele zamknięte od 27 lutego
Kwarantanna dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech i Słowacji, z wyjątkiem osób…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2021
Rynek GSA dla linii/hoteli i DMC w Polsce krwawi – zmiana modelu?
Rynek GSA w Polsce czeka zmiana. Model oparty na pracy projektowej /free lancerach? A…
0 Komentarzy7 Minuty
19 lutego 2021
Ustawa odszkodowawcza w Senacie: nadal nieznane stanowisko rządu
W Senacie odbyło się drugie czytanie projektu ustawy o wyrównywaniu strat majątkowych…
0 Komentarzy10 Minuty
19 lutego 2021
Minus 84 proc w biletach po połowie lutego – ruch służbowy „umarł” – żyje tylko egzotyka
Dramat na rynku agencyjnych biletów lotniczych. Broni się tylko Dubaj i daleka egzotyka.…
0 Komentarzy4 Minuty
18 lutego 2021
Nekera – boom na polski produkt
Nekera wystartowała w trudnym okresie. Zbudowała jednak "polski produkt" który zaskoczył,…
0 Komentarzy6 Minuty
18 lutego 2021
Dawid Lasek: to będzie rada szybkiego reagowania. Jeśli się nie sprawdzi, pierwszy zrezygnuję
„Szkoda czasu na radę, która miałaby być jedynie fasadą – jeśli ciało to będzie…
0 Komentarzy15 Minuty
17 lutego 2021
Kraków – połowę mniej gości w 2020, połowę mniej wpływów
W 2020 roku Kraków odwiedziło 7 950 000 osób, w tym turystów krajowych odnotowano 3,51…
0 Komentarzy8 Minuty
17 lutego 2021
Dawid Lasek przewodniczącym Rady Ekspertów ds Turystyki
Dawid Lasek, wiceprezes stowarzyszenia Euroregion Karpacki i były wiceminister…
0 Komentarzy3 Minuty