Warszawska Organizacja Turystyczna zaprasza do akcji #HOPEALLOVER

WOT zaprasza na akcję #HOPEALLOVER

Warszawska Organizacja Turystyczna, wspólnie ze studiem Bart Kresa, zaprosiła członków WOT do współpracy i dołączenia do wspólnej akcji #HOPEALLOVER.

Warszawska Organizacja Turystyczna prowadzi mini kampanie promocyjne mające na celu podtrzymanie zainteresowania podróżami oraz budujące świadomości marki naszego miasta.

W związku z powyższym WOT nawiązała kontakt z firmą BART KRESA studio, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu unikalnych architektonicznych projekcji wideo na budynkach i innych obiektach na całym świecie.

Jak podkreśla WOT w swoim komunikacie, puste, uśpione budynki mogą stać się latarniami optymizmu, zachęty i miłości, a właściciele czy zarządcy m.in. hoteli mogą włączyć się do akcji właśnie w ramach społecznej odpowiedzialności i przekazać swój znak wsparcia dla tych wszystkich którzy są na pierwszej linii frontu walki z wirusem oraz tych, którzy odizolowani w swoich mieszkaniach są niepewni swojej przyszłości.

Dlatego też Warszawska Organizacja Turystyczna, wspólnie ze studiem BART KRESA, zaprosiła członków WOT do współpracy i dołączenia do wspólnej akcji #HOPEALLOVER”. Projekt wielkich serc oświetlających budynki wychodzi naprzeciw potrzebie chwili i ma dodać otuchy w czasach pandemii koronawirusa.

W projekcie, który zainicjujemy 1 maja, o godzinie 20.00, swój udział potwierdził hotele: InterContinental Warszawa, The Westin Warsaw, Sheraton Grand Warsaw, Hotel Warszawa, Marriott Warsaw.

Termin rozpoczęcia akcji zbiega się z zapowiedzianym na 4 maja 2020 wycofaniem restrykcji dotyczących zamknięcia hoteli, można więc ją również traktować jako zwiastun pozytywnych zmian w sytuacji zarówno branży jak i nas wszystkich.

.