Warsaw Convention: planujemy wydarzenia do 2026 roku

Warsaw Convention Bureau Warszawskiej Organizacji Turystycznej dalej intensywnie pracuje nad pozyskiwaniem nowych wydarzeń do Warszawy aż do 2026 roku. Obecnie prowadzonych jest 141 projektów, które mogą przyciągnąć do Warszawy przez 6 lat ponad 890 000 uczestników i wygenerować przeszło 284 mln złotych w samych uśrednionych cenach noclegów.
WCB rozpoczęło dwa nowe projekty.
Pierwszy to kampania komunikacyjna do Ambasadorów Kongresów Polskich, w ramach projektu Warszawski Klub Ambasadora. Celem kampanii jest edukacja świata nauki o istniejącym potencjale do realizacji wydarzeń na platformach online, pomimo panujących ograniczeń wynikających z sytuacji epidemiologicznej. Kampania prowadzona jest w oparciu o wiedzę ekspercką członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej i przybrała formę artykułów publikowanych na stronie https://warsawconvention.pl/ambasador-kongresow-pl/, w sekcji „Członkowie WOT o wydarzeniach online”.
Do przewidywanych korzyści z takiej formuły spotkań zaliczyć można bezpieczeństwo uczestników, kontynuację prac jednostek naukowych i stowarzyszeń oraz utrzymanie kontaktów ze specjalistami w danych dziedzinach.
Covid a wydarzenia online
Drugi projekt to efekt tego jak bardzo COVID-19 zmienił obraz eventów. WCB razem ze swoimi partnerami przygotowało elastyczna ofertę MICE. Efektem tej współpracy z członkami WOT są preferencyjne warunki anulacji i wsparcie przy organizacji wizji lokalnych przed eventami.
Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej, powiedział: „Jesteśmy przekonani, że z powodzeniem do świata wirtualnego da się przenieść część wydarzeń tradycyjnych. Nasi partnerzy potwierdzają możliwość realizacji wydarzeń z dużą liczbą prelegentów i odbiorców. Istnieją dogodne narzędzia do przeprowadzenia wydarzeń online, w trakcie których mówcy mogą nie wychodzić ze swojego domu. Istnieją też profesjonalne rozwiązania dla wydarzeń hybrydowych, które – po odblokowaniu obostrzeń czerwonej strefy w Polsce – pozwalają, aby część uczestników spotkała się w obiekcie, a część dołączyła online.
„Partnerzy WCB podkreślili też, że jest możliwość realizacji spotkań specjalnych, jak spotkania Zarządów czy Walne Zebrania połączone z istotnymi zmianami w statucie organizacji. Istnieją rozwiązania techniczne gwarantujące ich prawidłowość. Wszystko to pokazuje, że pomimo trudnej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć, przynajmniej część spotkań i prac może trwać nadal, mimo zmienionej formuły. Zapraszamy do odwiedzania naszej strony, gdzie dodawane będą kolejne propozycje naszych lokalnych partnerów.
Najważniejsze w powrocie do sytuacji sprzed pandemii będzie zapewnienie bezpieczeństwa uczestników wydarzeń, determinowane właściwym poziomem standardów sanitarnych. Zaraz za tym stoją kwestie rozpoznania miasta, w którym ma odbyć się wydarzenie, co pociąga za sobą potrzebę wizji lokalnych. Niemniej ważne są warunki biznesowe realizacji wydarzenia i bezpieczeństwo finansowe organizatorów. Stąd właśnie przygotowana przez organizację oferta elastyczna na lata 2021 i 2022.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty