Wakacje.pl i Niebezpiecznik.pl łączą siły w edukacyjnej kampanii

fot. materiały prasowe

Wakacje.pl we współpracy z serwisem Niebezpiecznik.pl, zainicjowały kampanię edukacyjną pod hasłem „Kierunek: bezpieczne wakacje”. Celem projektu jest zwiększenie świadomości klientów w zakresie bezpieczeństwa na każdym etapie planowania i realizowania podróży.

Marka Wakacje.pl każdego roku wysyła na urlop ponad milion klientów. W ramach kampanii podejmuje działania edukacyjne oparte na realnych sytuacjach, przy współpracy z ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa. Jednym z nich jest Piotr Konieczny, założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl, który od kilkunastu lat prowadzi audyty bezpieczeństwa.

„To prawda, że hotelowe sejfy można otworzyć uniwersalnym kodem dostępnym w internecie. Choć wielu turystów nie zdaje sobie z tego sprawy, takie zagrożenie istnieje” – powiedział Piotr Konieczny.

W projekcie uczestniczy również Marcin Prokop, ambasador marki Wakacje.pl. Zarówno on, jak i Piotr Konieczny, mają własne doświadczenia związane z wakacyjnymi oszustwami. Prokop zarezerwował nieistniejący apartament, a Konieczny został celem próby oszustwa przez osoby podszywające się pod linie lotnicze.

„Bezpieczne wakacje zaczynają się na długo przed samym wyjazdem. Czasami ekscytacja ze znalezienia nieprawdopodobnie dobrej oferty jest tak duża, że ignorujemy sygnały ostrzegawcze i padamy ofiarą oszustwa. Bywa też, że wakacyjnym wyjazdem chcemy pochwalić się tak bardzo, że udostępniamy nasze dane wrażliwe na zdjęciach w social mediach bo nie mamy świadomości, że nawet zdjęcie naszej karty pokładowej może być dla przestępców przepustką do podszywania się pod nas” – skomentował Kacper Daszke, head of content marketing w Wakacje.pl i pomysłodawca kampanii.

Kampania „Kierunek: bezpieczne wakacje” ma charakter długofalowy i będzie realizowana w kanałach własnych marki Wakacje.pl, a także na platformie YouTube i w mediach społecznościowych. Wywiad z udziałem Marcina Prokopa i Piotra Koniecznego, będący częścią kampanii, jest dostępny online.